Zaterdag 9 September; de 'Zwaan kleef aan'

Ik kan voorlopig niet.. '(

Moet hard gaan werken aan mijn afstudeerscriptie, in de hoop dat ik dan komende November kan gaan afstuderen.

Maar ik ga wel een keertje een tourtje voorbereiden, absoluut.
 
Op woensdag 13 september 2006 09:17 schreef Mini Mistress het volgende:[/b][/url]
Nee hoor :) Wanneer gaan we? *D

:Y Heb misschien nog wel een tochie liggen, moeten ff een datum prikken denk :Y .
Overnachten zit er niet echt in :N , maar zo'n probleem lijkt me dat nou ook weer niet :X . Maar om Novermber nou af te wachten ( :z ), das dan toch ook wel weer een stukkie weg. Heb ik geen moeite mee, maar genoeg mensen die de motor alweer hebben opgeborgen >> :? . Maar goed, wat in het vat zit verzuurd niet..
 
:Y Heb misschien nog wel een tochie liggen, moeten ff een datum prikken denk :Y .
Overnachten zit er niet echt in :N , maar zo'n probleem lijkt me dat nou ook weer niet :X . Maar om Novermber nou af te wachten ( :z ), das dan toch ook wel weer een stukkie weg. Heb ik geen moeite mee, maar genoeg mensen die de motor alweer hebben opgeborgen >> :? . Maar goed, wat in het vat zit verzuurd niet..
Leer nou 's quoten anders mep ik je van je Scarver af B| :+

Ik rij 't hele jaar door :Y In de winter zijn de file's alleen maar erger :+
 
Ik kan voorlopig niet.. '(

Moet hard gaan werken aan mijn afstudeerscriptie, in de hoop dat ik dan komende November kan gaan afstuderen.

Maar ik ga wel een keertje een tourtje voorbereiden, absoluut.

Wanneer in November is dat dan, dan kunnen we een tochie regelen op de dag dat jij je afstudeer feesie geeft *O* *O* *O*
 
Wanneer in November is dat dan, dan kunnen we een tochie regelen op de dag dat jij je afstudeer feesie geeft *O* *O* *O*

De datum is nog niet bekend. B|
Eerst moet mijn plan van aanpak nog goedgekeurd worden. Maar het zal wel ergens eind november zijn.
Misschien kan ik dan een Kouwe Klauwen Tocht in elkaar zetten. :9
 
Op woensdag 13 september 2006 13:45 schreef Ranz het volgende: Eerst naar Veenendaal toch, op de 24e? Ik zeg niet dat ik ook kom hoor :N , moet eerst nog vrij zien te regelen.

Dat word't dus niet, hele weekend is al volgepland ... '(
 
Op woensdag 13 september 2006 09:17 schreef Ranz het volgende:[/b][/url]
Nou de toer gereden is, is het "Zwaan kleeft aan" hoofdstuk dan ook voorbij? ;(

Na een week stilte zou je toch haast denken dat uhhh ..... tja, :? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan