zaterdag ben ik een gelukkig mens!!!

paul600rr

MF'er
19 jul 2003
93
0
noordwijk
eindelijk! na lang wachten komt het er dan zaterdag van.
ik heb woensdag een zwarte honda cbr 600 rr besteld en zaterdag kan ik hem dan ophalen *D !
hopelijk is het weer een beetje zoals de laatste dagen zodat ik lekker kan gaan :]
maar ik had ook nog een vraagje,,, de verkoper wilde me niet een andere kentekenplaat verkopen (zo 1 zonder zo'n sneeuwschep eronder) omdat het verboden is volgens hem :? :? :?
dus de vraag, is dat verboden zoja hoeveel boete???
toch wil ik dat eronder zetten dus nog een vraag dan maar, waar kan je dat kopen?
internet motorzaak :?
ik kan niet wachten tot zaterdag ik wil :]

groetjes paul
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf.
hopelijk hangt je gelukkige leven niet alleen van een bike af en was je het voor die tijd toch ook nog een beetje gelukkig

Als jij met sneeuwschep die plastic plaat bedoelt die eronder zit dan mag je die rustig eraf laten.
 
Heel veel plezier zaterdag. Gewoon eraf halen dat ding. Vandaag werd op de radio gemeld dat de politie toch een serieus tijdgebrek heeft i.v.m. de drugsproblemen.... ;)
 
Hele strakke bike :P daar zou ik ook wel een stuk gelukkiger van worden dan dat ik nual ben hehe :P

iig veel plezier ermee en zuinig erop zijn heh :+
 
bedankt allemaal :}
de motor heb ik in hillegom gekocht bij de motoport daar.
ik heb hier wel s gelezen dat er mensen niet zo goed te spreken zijn over de motoport maar zelf heb ik geen ervaring met motors kopen dus vond het allemaal wel prima.
en hard rijden,,, nee daar doe ik niet aan O-) O-) O-)
moet de motor eerst inrijden iets waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb maar het moet maar.
maar weet iemand waar ik iets kan kopen zodat mn kenteken anders komt te zitten :?
wil het liefts mn kenteken zoals vele hebben onder de kont zonder zo'n gigantische sneeuwschep. oerlelijk die dingen :r
nog 1 dag wachten ik word helemaal gek |( |( |(

ps. ik ben zonder motor ook wel gelukkig maar met motor *D *D *D
ik denk dat de meesten hier MET gelukkiger zijn dan zonder toch :?

groetjes paul (die gek word van het wachten en die zaterdag voor de motoport zn tent zet ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan