Zaterdag een ritje? Wie heeft er zin?

Tja hijs ook maar een metertje of twee recht naar beneden gevallen.

Ik ben blij dat ook nu niks mis met je is. Keb je vandaag nog wel 3 keer tijdens de rit onderuit zien gaan,(in mijn gedachte, je rijdt toch niet lekker daarna, nou ja ik wel tenminste) dus dit was wel de eerste maar ook de laatste keer JA!!!?
En als ik nogmaals denk aan de rarehoek die je gemaakt hebt(dankje rare hoek) tijdens je schuiver en dat paaltje, op de oorspronkelijke lijn, dan lopen nog de kriebels over mijn rug. Iemand heeft het hier als onderschrift "rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen" Nou driemaal hoezee voor de jouwe :} :} :} Sterkte nogmaals en toto gauw hoop ik.

Carlos

earlyUC

dat ben ik met die tekst
 
Is uiteindelijk toch niet helemaal gelukt, aangezien ik zaterdag de bob was (as usual :P ). ;)

dan hebben je vrienden toch veel lef. Jij eerste je mooie motor total rijden op een dijk en vervolgens jou aanwijzen als designated driver ;)
 
Siempies was in NH.

Leuk initiatief.

Bewijs:
full


Die ouweman daarachter is Ouweman. En ja, hij heeft vast een mooie foto gemaakt.
 
twee vragen:
1. wie zijn die lieftallige dames op de foto?
2. waar is die foto van die kontjes die ouweman staat te maken?

:P

1.
Van links naar rechts;
Siempies
Freaky Cat
Biker Lady (my sis in law)
Risa (mijn Ega)

2.
Check it out @:
Noord-Holland: deel 2...
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 02 augustus 2003 00:00 schreef Vinchante het volgende:1.
Van links naar rechts;
Siempies (wille we ech nie wete :+ )
Freaky Cat
Biker Lady (my sis in law)
Risa (mijn Ega)

2.
Check out:
Noord-Holland: deel 2...

Sh*t hebbe we da gemist |( |(
Nog niet zo slecht...dat noord hollandse... :9
 
Was leuk kennis te maken met deze mede MFer's! 'k heb een leuke avond gehad iig :} :} :} Doen we zeker een keer over! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan