Zaterdag en/of zondag 14 & 15 juni Nordschleif

René_R1

MF veteraan
30 jul 2002
3.224
1
Hallo, zijn we er weer klaar voor na zo'n lange afwezigheid op de Ring???

Oftewel, wie gaat?
 
Hé, het Topicvenster is te klein, het moet natuurlijk NordschleifE zijn...
 
8-)

Alleen zondag voor mij trouwens.
O ja Rene, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar heb jij nu niet een bulletcam op je fiets?

Indien ja, weet je vast wel wat ik graag zou willen.. O-) :] 8-) :9 :}
 
8-)

Alleen zondag voor mij trouwens.
O ja Rene, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar heb jij nu niet een bulletcam op je fiets?

Indien ja, weet je vast wel wat ik graag zou willen.. O-) :] 8-) :9 :}

Ja ik heb een bullitcam maar nee ik zet hem er niet op, beetje erg verboden op de Ring O-) .
 
laatst op zolder zat mijn bullet cam onder de neus. Valt ie een beetje in de schaduw. Niemand gezien die het snel door had.
 
En daar lig jij wakker van????

Écht nie! Maar ik heb nog geen geschikte onopvallende plek gevonden, sowieso is mijn camera (loopwerk) veel te groot. Dus eerst maar ooit eens een ander loopwerk aanschaffen.
 
:(


Kwam er gisteren achter dat ik volgende week vrijdag tentamen heb.. :X :X en dus alleen nog komend weekend heb om te leren, de rest is zo'n beetje stage + bijbaan.
Ik weet nog niet wat ik doe. Volgende week heb ik zaterdags een groot feest, week daarna zaterdag TT, ben zondag dan nog aan het bijkomen. Het zal de week DAAAARNA dan wel worden.. ;( ;(


:(
 
Ik denk ook van niet.... :( Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Ik heb mijn vriendin nml beloofd op vaderdagvisite te gaan terwijl de Ringkalender niet geraadpleegd was....domdomdom....ik weet het! |( |( |(

Kom hier echt niet meer onderuit... ;( Tis haar toch gelukt...ik ben altijd erg op mijn hoede maar deze keer heeft ze me te pakken... :P

Sorry jongens!

P.S. Wie o wie kan er op donderdag 19 juni??? Baan=open om 8u!! :} Ik moet nog ff vrij nemen, maar wie weet!
 
Ik denk ook van niet.... :( Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Ik heb mijn vriendin nml beloofd op vaderdagvisite te gaan terwijl de Ringkalender niet geraadpleegd was....domdomdom....ik weet het! |( |( |(

Kom hier echt niet meer onderuit... ;( Tis haar toch gelukt...ik ben altijd erg op mijn hoede maar deze keer heeft ze me te pakken... :P

Sorry jongens!

P.S. Wie o wie kan er op donderdag 19 juni??? Baan=open om 8u!! :} Ik moet nog ff vrij nemen, maar wie weet!


Domdomdomdomdom.....

En nou nog een smoes bedenken om er onderuit te komen. je had toch 4 weken terug met ons afgesproken om te gaan Ringen??? Is dat geen reden??

Als je niet mee gaat mag je noooooooit meer mee... ;)




:+
 
Domdomdomdomdom.....

En nou nog een smoes bedenken om er onderuit te komen. je had toch 4 weken terug met ons afgesproken om te gaan Ringen??? Is dat geen reden??

Als je niet mee gaat mag je noooooooit meer mee... ;)





:+
Nou, Paul, toen ik dit las heb ik direct maar eens even gebeld en het blijkt dat mijn "schoonmoeder" de boel wel s'avonds wil laten plaats vinden... :} :} :} Is dat GAAF of WAT???? En ik maar denken dat ik alleen het ideale VRIENDINNETJE gevonden had... :P Blijkt dat de ideale schoonmoeder ERBIJ zit!!!!! *D 8-)

Ik ga dus gewoon meeeeeeeeeeeee......JOEPIEEEJEEEEEEEE :) :) :)

Oeoeoeoe wat heb ik er weer een zin in....! :9
 
Doe mee aan de 4-landenrit, deze gaat ook door de Eifel. Als we in de buurt komen dan duik ik zeker even de Ring op.
 
Nou, Paul, toen ik dit las heb ik direct maar eens even gebeld en het blijkt dat mijn "schoonmoeder" de boel wel s'avonds wil laten plaats vinden... :} :} :} Is dat GAAF of WAT????

Je staat nu natuurlijk wel DIEP bij haar in het krijt...ooit krijg je hiervoor de rekening... }) })

maar veel plezier iig, ik ga definitief NIET. :(
 
ik had zeker meegeaan maar ik ga dit weekend met 14 man op de motor door duitsland [eifel] ,s avonds hotelletje ff lekker stappen en dan de volgende dag via de ardennen weer terug naar apeldoorn.
als we in de buurt komen[van de ring] dan vraag ik de groep of ze de ring wel eens gezien hebben [ ik ken er namelijk maar 1 van die 14 man :? ] en dan komen we ff langs ik weet waar jullie altijd staan,
mischien kan ik dan gouw ff een rondje doen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan