Zaterdag en/of zondag 14 & 15 juni Nordschleif

Goh Paul dat je het toch nog zo goed na kan vertellen, meestal is het een
zwart gat, weet je helemaal nix meer.


Maar ook fijn om te horen dat je al weer uitkijkt naar 2004, wat je aan de kerstman gaat vragen voor kado kan ik wel raden.

Heb je m`n kaart nog gehad :?
Wilde je opzoeken in het ziekenhuis, maar zat met mn werk.

Verder nog sterkte met het herstel.
 
Fijn dat je alweer thuis bent Paul, kun je ons in elk geval op de hoogte houden, typen is lichter dan 5 kilo... :+ .

Ik kom binnenkort wel een keertje buurten, uiteraard bel/mail ik dan wel van te voren of het uitkomt!
 
Ha Paul, goed om te lezen dat je weer thuis bent!

W8 met spanning de rest van je posts af, hoe het verder gaat met jou natuurlijk, maar ook met je motor/verzekering e.d.
 
Mischien een rare vraag Paul, maar wat zeggen ze ervan op je werk, omdat je toch 3-4 maanden uit de running bent? Mijn baas is er nl behoorlijk op tegen dat ik op het circuit rij door dit soort ongevallen.
 
Mischien een rare vraag Paul, maar wat zeggen ze ervan op je werk, omdat je toch 3-4 maanden uit de running bent? Mijn baas is er nl behoorlijk op tegen dat ik op het circuit rij door dit soort ongevallen.

Wat Paul z'n baas ervan vindt weet ik niet. Maar als ze daar bij mij over beginnen: voetballen levert ook veel blessures op.
 
Heel veel beterschap Paul! Ik lees het net en ben even bezig geweest het topic door te ploegen. Wat een klap. Jammer dat het seizoen nu voor je over is, maar bottomline valt de schade in die zin mee: je leeft nog en gelukkig geen rolstoel. De rest is òf te repareren òf te vervangen. Geef je lijf en geest de tijd om te herstellen en hoop dat je volgend jaar weer met volle teugen kan genieten.

Frans
 
Mischien een rare vraag Paul, maar wat zeggen ze ervan op je werk, omdat je toch 3-4 maanden uit de running bent? Mijn baas is er nl behoorlijk op tegen dat ik op het circuit rij door dit soort ongevallen.


Tot nu toe alle medeleven en "nog" geen enkel verwijt...

Maar gelukkig zullen ze er niet mee zijn.
 
Je ligt nu te slapen..hoop ik.. dat zei je tenminste :)

Hoop dat je paar goeie weken slaap hebt en goeie eetlust..daar is meeste leed al mee geleden.

Veel sterkte kerel met alles.. kan alleen voor je duimen..
 
Pfffff, da's lekker moet ik er via de thread van Fabian waarin hij z'n Gixxer met schuifschade te koop aanbiedt ("Hé...da's een Ringer, die zal toch niet daar...") achter komen dat jij er ook vanaf bent gegaan. Was toch nog even zoeken met de zoekfunctie voor ik deze thread vond, maar goed...

Niet zo een mooi punt om eraf te gaan (waar wel op de Ring?), maar al helemaal niet met het tempo dat jij weet te rijden! Phoaaa, twee jaar geleden was ik al bijzonder onder de indruk van het tempo dat je daar draaide :}

Veel beterschap toegewenst!
 
Laatst bewerkt:
Goeiegenade....net het hele topic doorgespit. Ik had al ergens iets gelezen over Paul, maar kon nergens wat vinden.
Drama Paul! Ik ben echt blij dat je er goed vanaf gekomen bent.

Heel veel beterschap en sterkte. Doe het rustig aan, alles komt goed.
 
Ik wil toch nog wat kwijt. Voor mijn ongeluk in Duitsland had ik een reis- en kredietbrief van de ANWB, samen met een doorlopende reisverzekering.

Na mijn ongeluk heeft mijn vrouw EEN telefoontje naar de ANWB moeten plegen. Vanaf dat moment is alles tot in perfectie door de ANWB geregeld. Zelfs hebben ze nog verschillende keren gebeld of alles naar tevredenheid liep en of ze voor ons nog iets konden doen.

Kortom geweldig, meestal loopt iedereen te kankeren op verzekeringen en dergelijke, maar ik kan alleen maar zeggen niets dan lof...



:} :} :} :} :} ANWB :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan