Zaterdag en/of zondag 14 & 15 juni Nordschleif

Ik lees nu pas wat er is gebeurd met Paul, dit omdat ik zelf pas een highsider heb gemaakt en m'n zin ff over was om het forum te checken. Zoals er al meerdere schreven schrok ik ook flink van het ongeluk van Paul want zo'n beheersd snelle rijder heb ik maar zelden gezien! Ik hoop dat het herstel vlugger gaat dan verwacht en dat je weer snel op je R1 stapt. Ik las dat Karin gereageerd had zoals mijn vrouw, na de crash ook reageerde, zo'n vrouwen zijn goud waard :}
Sterkte Paul!
 
Hé Paul, da's schrikken zeg! Ik hoorde het gisteren en was ff uit het veld geslagen...dat verwacht je niet! :( Was zondag zelf nog op 'de Ring' na een week-endje van de Kawaclub en heb dan ook nog een ronde gereden *D Het was goed druk en dat was voor mij ook nieuw, vooral de hoeveelheid mensen :} en dat had bijna verkeerd uitgepakt omdat ik er teveel op lette in 'Brünchen' :( Paul, ik hoop net als de meesten (..allemaal.. :? ), dat dit niet het einde van 'de Ring' voor je is en al helemaal niet van het motorrijden! Sterkte en een spoedig herstel gewenst ;)

 
Laatst bewerkt:
Mooi klote Paul,dat dit zo gebeurt.
Hopelijk gaat je herstel voorspoedig,aangezien ik eigenlijk nog steeds een keertje mee zou gaan met jullie.(vmax loopt allang weer :) )
En ik heb hier en daar gehoord dat je een hele goede 'marshall' zou kunnen zijn,daar op de ring.
Nou, veel succes,en plaag je vrouwtje niet te veel,anders loopt die dalijk ook nog weg! :+

John :]
 
Vanmorgen een SMSje van Karin ontvangen.
Paul begint al weer aardig de oude te worden :)
Vrijdag gaan ze bekijken wanneer hij naar Nederland vervoert mag worden.

Tot zover het laatste bericht.

Groetjes Peter en Ingrid

Hey Peter, fijn dit te lezen. :)

Ik had Karin al ge-sms't maar kreeg geen reactie (k moet morgen een dagje vrij plannen ivm bezoek aan Paul, maar wist niet zeker ofdat hij morgen al naar NL ging). Snap ook goed dat Karin niet iedereen op de hoogte kan houden! Fijn dat je het even gemeld hebt hier :}

Milad is nu bij Paul, samen met Bart als ik t goed heb. Weet zeker dat Paul het op prijs zal stellen ze weer te zien :)
 
Zo....ben net trug van Paul. Ik was vanmiddag even alleen op en neer geweest naar Koblenz. Paul is van de intensive care af en ligt nu op een standaard kamertje met nog 2 andere patienten. Paul was al weer flink aan het mopperen op zijn te kleine bedje waardoor hij nogal wat (extra) last had van zijn rug. :r Toen ik echter mijn fleptop tevoorschijn toverde met daarop deze hele post begon hij toch weer te glunderen. Hij heeft daar al jullie reacties gelezen en dat vond hij erg leuk geloof ik!! ;) Vooral de virtuele beterschapskaart van Dexter viel weer erg in de smaak! :} Ook hebben we samen de bewuste bocht nog een keer uitvoerig bekeken en een filmpje van hem zelf waar Joerund achter hem rijd. Daar zagen we dat Paul deze bocht normaal neemt met 192 km/h. Maar zoals al eerder vermeld was hij bezig met een opwarmrondje toen het fout ging.

Ook de foto's die Peter (GSX-R1000) heeft genomen vond hij leuk om even te zien. Naar omstandigheden gaat het redelijk met Paul. Hij maakt zich wel erge zorgen over de verzekering... |(

Paul staat te springen om weer terug te komen naar Nederland. Waarschijnlijk komt hij idd of vrijdag of maandag pas terug, hij zal dan komen te liggen in het St. Jans Gasthuis in Weert. Prognoses over zijn genezing in tijd is er nog niet, maar volgens mij zou Paul het liefste gewoon naar huis willen worden gestuurd met een grote zak drugs, door de dokter!! ;)

Morgen gaat Fabian ff langs dus misschien dat die morgen weer meer nieuws heeft!!
 
Zo....ben net trug van Paul. Ik was vanmiddag even alleen op en neer geweest naar Koblenz. Paul is van de intensive care af en ligt nu op een standaard kamertje met nog 2 andere patienten. Paul was al weer flink aan het mopperen op zijn te kleine bedje waardoor hij nogal wat (extra) last had van zijn rug. :r Toen ik echter mijn fleptop tevoorschijn toverde met daarop deze hele post begon hij toch weer te glunderen. Hij heeft daar al jullie reacties gelezen en dat vond hij erg leuk geloof ik!! ;) Vooral de virtuele beterschapskaart van Dexter viel weer erg in de smaak! :} Ook hebben we samen de bewuste bocht nog een keer uitvoerig bekeken en een filmpje van hem zelf waar Joerund achter hem rijd. Daar zagen we dat Paul deze bocht normaal neemt met 192 km/h. Maar zoals al eerder vermeld was hij bezig met een opwarmrondje toen het fout ging.

Ook de foto's die Peter (GSX-R1000) heeft genomen vond hij leuk om even te zien. Naar omstandigheden gaat het redelijk met Paul. Hij maakt zich wel erge zorgen over de verzekering... |(

Paul staat te springen om weer terug te komen naar Nederland. Waarschijnlijk komt hij idd of vrijdag of maandag pas terug, hij zal dan komen te liggen in het St. Jans Gasthuis in Weert. Prognoses over zijn genezing in tijd is er nog niet, maar volgens mij zou Paul het liefste gewoon naar huis willen worden gestuurd met een grote zak drugs, door de dokter!! ;)

Morgen gaat Fabian ff langs dus misschien dat die morgen weer meer nieuws heeft!!
 
knip :+

Morgen gaat Fabian ff langs dus misschien dat die morgen weer meer nieuws heeft!!

Klopt inderdaad :) Ik ga morgen dus ff langs. Maximum belde me net ook, die was er nu. Paul heeft kennelijk aan hem laten vallen dat hij aan het eind van dit seizoen alweer rondjes Ring wilde draaien O-) Dus emotioneel zit ie alweer op t goeie spoor lijkt het wel *D

Ik zal morgen vanaf de Ring wel ff een verhaaltje posten hoe het was met Paul, ik zal alleen niet meer reageren daarna omdat ik tot en met zondag op de Ring ben. (ik moet dan via infrarood met gsm inbellen om te posten en das best wel prijzig zeg maar vanuit Duitsland :+ )

En Bart, nog bedankt voor je telefoontje net :)
 
Hoe is Paul verzekerd dan? Alleen WA of all risk?
Ik laat wel ff weten hoe makkelijk/moeilijk mijn verzekering doet, heb daar tenslotte inmiddels ook ervaring mee :(

Ik kan tot nu toe alleen maar zeggen dat het vervoer van de motor naar huis, of een garage in Nederland zoiezo gedekt is met een WA verzekering, dat gaat ook niet van je no claim af oid.
Verder MOET je een (europees)schadeformulier invullen en opsturen (ik heb gebeld met de verzekering en eerst zeiden ze van niet, maar dat is achteraf gezien toch lekker niet waar), samen met de originele rekeningen die je wellicht nog krijgt.
Ik kreeg 2 rekeningen vanuit duitsland, 1 van het ringpersoneel dat bezig is geweest om de boel in orde te maken en 1 van de vangrail/vangnetten die ik gesloopt had.
Die liggen dus bij de verzekering nu, zal ze morgen eens bellen hoe het er mee staat, de betalingstermijn is al verlopen dus..
 
Op dinsdag 17 juni 2003 20:25 schreef Fabian het volgende:....Paul heeft kennelijk aan hem laten vallen dat hij aan het eind van dit seizoen alweer rondjes Ring wilde draaien O-) Dus emotioneel zit ie alweer op t goeie spoor lijkt het wel *D ....

Da's alvast goed nieuws... :} :} :}

Ik hoop voor hem dat hij deze week z.s.m. weer terug naar Nederland gaat.
Doe hem de groeten maar als je morgen gaat, Fabian.
 
Ook knip... :+

En Bart, nog bedankt voor je telefoontje net :)
[/quote]


Geen probleem! Ik vind dat we elkaar maar zoveel mogelijk op de hoogte moeten houden.... Zijn jij en Joost dit wiekend weer in breidscheid? Want ik heb eigenlijk zojuist weer besloten dat ik blijf rijden... Ik had na zondag nml. zoiets van, nomore ;( .... Maar nu weet ik zeker dat ik BLIJF rijden.... De consequenties heb ik gezien en neem ik bewust voor lief... :X

Fabian laat a.u.b. ff wat weten over wat jullie dit wiekend doen en hoe het ervoor staat met Paul!!

B.V.D.!! :}
 
Ook knip... :+

En Bart, nog bedankt voor je telefoontje net :)


Geen probleem! Ik vind dat we elkaar maar zoveel mogelijk op de hoogte moeten houden.... Zijn jij en Joost dit wiekend weer in breidscheid? Want ik heb eigenlijk zojuist weer besloten dat ik blijf rijden... Ik had na zondag nml. zoiets van, nomore ;( .... Maar nu weet ik zeker dat ik BLIJF rijden.... De consequenties heb ik gezien en neem ik bewust voor lief... :X

Fabian laat a.u.b. ff wat weten over wat jullie dit wiekend doen en hoe het ervoor staat met Paul!!

B.V.D.!! :}
[/quote]

That's the spirit :}

Ik ben er vanaf vanavond tot zondagavond. Ik neem Joost zijn motor mee en Joost komt zaterdag met de auto om te rijden. Je kunt me natuurlijk weer vinden op mn vaste stekkie in Breidscheid.

Kan zijn dat ik dit weekend ook nog ff bij Paul langsga als hij nog niet naar NL zou mogen :X :(
 
That's the spirit :}

Ik ben er vanaf vanavond tot zondagavond. Ik neem Joost zijn motor mee en Joost komt zaterdag met de auto om te rijden. Je kunt me natuurlijk weer vinden op mn vaste stekkie in Breidscheid.

Kan zijn dat ik dit weekend ook nog ff bij Paul langsga als hij nog niet naar NL zou mogen :X :(

Jammer dat je er maandag niet meer bent...
 
Jongens, hier een berichtje van Paul, hij heeft deze vanmiddag zelf getypt op mn laptop en ik post m nu even vanuit BreidscheidJ. Paul mag vrijdag definitief naar huis met Karin in de auto, dus hij hoeft niet eens meer naar het ziekenhuis in NL. Paul mocht alweer lopen en zitten, dus het ziet er allemaal erg goed uit. Z’n praatjes zijn alweer volop terug! Heb hem (net als Bart) jullie posts laten lezen en de posts uit het ghb-forum in Duitsland. Deed hem goed alles te lezenJ. Er blijken nu alleen 2 wervels te zijn gebroken nadat ze de foto’s nog een keer goed hebben bestudeerd, eentje onder in zn rug en eentje boven in zn rug. Het schijnen hele mooie breuken te zijn.

Ik ga nu 4 dagen van de Ring genieten, spreek jullie!

Fabi



`Nou mensen, ik ben behoorlijk onder de indruk van alle reacties en alle wensen van jullie. Hartelijk dank…

Het gaat mij gelukkig al een heel stuk beter. Ik loop al weer voorzichtig rond, al is het in het tempo zoals ik me voorstel dat ik rond loop als ik 120 jaar oud ben. Heel langzaam en stijf dus. Maar goed het gaat de goede kant op. Ik heb 2 ruggenwervels gebroken, en een rechterschouder die behoorlijk pijn doet.

Aanstaande vrijdag mag ik als alles goed is bij mijn vrouwtje in de auto weer naar huis. En daarna natuurlijk nog een hele tijd rust houden.

Ik hou jullie op de hoogte…
 
Dat klinkt al een stuk beter Paul! :} :} :} Hoe lang gaat het ongeveer duren totdat je weer 100% bent? Tenminste totdat je weer de oude bent... :P ;)

Veel beterschap en een niet al te ongemakkelijke rit naar huis!
 
Kijk eens aan al weer aan de beterende hand :) . Nu maar een tijdje rustig aan doen dan maar.
Doot-j mer gewoen, dan doo-je gek genogt-j :+ .

Paul, veel beterschap gewenst. Dat je weer gauw de oude bent. 8-)
 
top kerel. Ik lees net het hele verhaal, maar ook gelijk dat je weer op de been bent! Mooi om te horen. Beterschap nogmaals en dat je maar snel mag herstellen.

Kun je nog naar assen? Of moet je daar nog maar even mee wachten.

Ik zie trouwens wel dat je bent ingelogd:
Online: 137 geregistreerde gebruikers (9 verborgen) en 95 gasten
....PaulR1....

dus je hebt de weg alweer gevonden!
 
Hallo Paul,

Lees net pas van je nare val. Ik wens je een zeeeer spoedig pijnvrij herstel.
Tevens hoop ik dat de pijn in je portomonnee ook mee zal vallen.
Karin sterkte met de ondersteuning(verzorging) van Paul.

Groeten uit Apeldoorn,tot gauw!


Danny
 
Hallo allemaal, lees net allemaal jullie berichtjes en beste wensen, en ik ben echt ontroerd.Ben net terug uit Koblenz en het gaat al veeeeel beter met Paul. *D :} . Ik wil Fabian en Joost heeeel erg bedanken voor hun hulp zaterdag, echt hartstikke tof, die twee gasten. heel veel liefs en groetjes, Karin.
 
Blij te horen dat het zo voorspoedig gaat :} :+ , en nu rust, rust, rust (dat zal wel het advies zijn geweest) alles komt goed Paul!! groeten Erwin
 
Zo, dat zijn de betere berichten Paul! Vrijdag al 'gewoon' met de auto terug naar de vertrouwde omgeving, dan knap je gelijk een stuk sneller op :} ! Een voorspoedig herstel gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan