Zaterdag en zondag 13 & 14 okt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Woensdag 10 oktober 2001 12:38 schreef DeGroteMuis het volgende:Weet nog wel een motor-les-oefen-parkeerterrein... Blauwe L erop en stunten maar? })

Uhmz...hoeveel terreinen ken jij waar we genoeg ruimte hebben om te wheelien, en ook nog genoeg uitloop hebben om door middel van onze remmem tot stilstand komen? :P
 
Uhmz...hoeveel terreinen ken jij waar we genoeg ruimte hebben om te wheelien, en ook nog genoeg uitloop hebben om door middel van onze remmem tot stilstand komen? :P
Voor mijn wheelies is het meeeer dan genoeg :P

Je kan er als lesser (CB750, niet boven de 4500 tpm) net de 100 aantikken en weer remmen om met 20 de hoek om te gaan...

Ehhh...Met jouw wheelies zijn enkel minimaal provinciale wegen goed genoeg, had ik al eerder gelezen... Dus negeer bovenstaande post maar :)
 
HEEJ...we gingen in de buurt van harderwijk...JA!!! dus we gaan in de buurt van harderwijk anders wordt ik boos....en dan kom ik jullie persoonlijk billenkoek geven, en dat willen jullie niet. (want ik ben nl. goed met mijn handen, aldus mijn vriendin.. :) )
 
Is goed. Zaterdag afspreken dan maar bij de McDonalds aan de A28 bij Hwijk? Om 10 uur?

Zoals ik al zei in je eiguh topic, ik zal er zijn, kijk uit naar een R1 & R6, blauw.
Schamperd, Luuk komen we jullie onderweg tegen :?
GRotemuis & Daniel Leenders :? :?
 
ZATERDAG?....wat is er met zondag gebeurd dan? Ik zal zaterdag pas smiddags kunnen aanhaken denk ik...
zondag daarentegen hebbik wel zeeen van ruimte!

Kheb ook geen idee, persoonlijk ga ik ook voor zondag. ( kmag zaterdag niet weg van de baas :( )
 
Zoals ik al zei in je eiguh topic, ik zal er zijn, kijk uit naar een R1 & R6, blauw.
Schamperd, Luuk komen we jullie onderweg tegen :?
GRotemuis & Daniel Leenders :? :?
Lijkt me idd leuk om samen naartoe te rijden, dan... :)
Hoe gaan jullie? Tussendoor of snelweg? En hoe laat?

Neem ook wel effe m\'n flitsding mee...
Daniel is gemaild, echter nog niets teruggehoord...
 
Laatst bewerkt:
ZATERDAG?....wat is er met zondag gebeurd dan? Ik zal zaterdag pas smiddags kunnen aanhaken denk ik...
zondag daarentegen hebbik wel zeeen van ruimte!
kom anders zondag ook naar de baars ,we beginnen bij mij op de zaak ,gaan daarna walgen op de baars en eventueel naar andere locatie`s
ik zorg voor kofiie en schrans op de zaak voor vertrek .
kijk maar wie er zin heeft ,iedereen is welkom .
alleen nog even tijd bepalen ,we zijn al met 4 man om te beginnen
greetzzz redbull man (er zijn ook normale rijders onder ons dus voor ieder wat wils)
 
kom anders zondag ook naar de baars ,we beginnen bij mij op de zaak ,gaan daarna walgen op de baars en eventueel naar andere locatie`s
ik zorg voor kofiie en schrans op de zaak voor vertrek .
kijk maar wie er zin heeft ,iedereen is welkom .
alleen nog even tijd bepalen ,we zijn al met 4 man om te beginnen
greetzzz redbull man (er zijn ook normale rijders onder ons dus voor ieder wat wils)

waar zit jij dan met de zaaak Red Bullman? en vanaf hoe laat staat de koffie klaar, en heolaat wou je dan daarna gaan rijden?
 
waar zit jij dan met de zaaak Red Bullman? en vanaf hoe laat staat de koffie klaar, en heolaat wou je dan daarna gaan rijden?
Ons Bezoekadres is : - Ons Postadres is:

Past. v Beugenstraat 20 -Postbus 133

5061 CS -5060 AC

Oisterwijk - Oisterwijk

Phone : (+31) 013-52 82 329 Fax : (+31) 013-52 16 086

Effe van de site af geplukt...

Bedrijf heet Biggelaar performance... :)
 
Laatst bewerkt:
Ons Bezoekadres is : - Ons Postadres is:

Past. v Beugenstraat 20 -Postbus 133

5061 CS -5060 AC

Oisterwijk - Oisterwijk

Phone : (+31) 013-52 82 329 Fax : (+31) 013-52 16 086

Effe van de site af geplukt...

Bedrijf heet Biggelaar performance... :)
nou daar valt weinig aan toe te voegen denk ik :}
maar de tijd bepalen jullie maar ,ik ben er wel op de afgesproken tijd ,dan kunnen we eerst lekker keuvelen en daarna :]
greeetzzz redbull man
 
nou daar valt weinig aan toe te voegen denk ik :}
maar de tijd bepalen jullie maar ,ik ben er wel op de afgesproken tijd ,dan kunnen we eerst lekker keuvelen en daarna :]
greeetzzz redbull man
Hoe laat, hoe laat :? :?
Is 11 uur een goede tijd voor iedereen :?
R1no wil er om 11 uur zijn, 11 uur, hallo is 11 uur goed :?
OK dan Bull, deze jongen loopt dus vanaf 11 uur bij je naar binnen te gluren ;)
Laten jullie ff weten hoe lang ik dan nog op de rest moet w8en :? :+
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat, hoe laat :? :?
Is 11 uur een goede tijd voor iedereen :?
R1no wil er om 11 uur zijn, 11 uur, hallo is 11 uur goed :?
OK dan Bull, deze jongen loopt dus vanaf 11 uur bij je naar binnen te gluren ;)
Laten jullie ff weten hoe lang ik dan nog op de rest moet w8en :? :+
yes you set the time
mischien een nieuwe topic???
11 uur bij mij op de koffie ,en daarna lekker :]
greeetzz redbull man (i zorg er voor dat de poort open is zodat jullie binnen kunnen
 
ik moet s\'ochtends om 10uur coachen in Houten, duurt tot 11uur, ik ga denk ik maar op de motor, zodt ik daarna meteen naar Oisterwijk kan komen. Maar de reis tussen Houten en Oisterwijk duurt wel een uurtje. Moeten jullie dus wel ff op mij w8ten, GAARNE :)
 
ik moet s\'ochtends om 10uur coachen in Houten, duurt tot 11uur, ik ga denk ik maar op de motor, zodt ik daarna meteen naar Oisterwijk kan komen. Maar de reis tussen Houten en Oisterwijk duurt wel een uurtje. Moeten jullie dus wel ff op mij w8ten, GAARNE :)
we wachten tot 12 uur ,heb nog wel wat beeld matriaal voor de mootrliefhebbers die wat eerder zijn .kunnen we mooi keuvelen koffie leuten en video lauwen.
greeetzzz rebull man
 
stupid2.gif
Ja baas :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan