Zaterdag en zondag 29 en 30 september..

Was iig weer een eens ouderwets gezellig motorweertje, om eens samen met wat forum-maatjes rond te toeren (nou ja, toeren... }) )
Ook een heel bijzondere gewaarwording om ingehaald te worden en daarna wat vonken langs je af te zien vliegen :) Ook blij dat iedereen weer boetevrij de dag door is gekomen bij dit uitstapje... Daniel heeft ook zichtbaar genoten van de rondjes Ressen & ging ook aardig vlot rond... Unstable was ook nog even langsgereden en liet z\'n nieuwe wheeliekunsten even zien... Er waren trouwens diverse wheelies op het rechte stuk... En natuurlijk R1no\'s (eerste?) kneedown.... En wat te denken van zo\'n gast die toch redelijk bruut z\'n rondjes deed over Ressen, maar geen auto\'s inhaalde in de bochten (en mij daarmee nog enige kans gaf om nog even i/d buurt te blijven...) Welkom, Robert... (zie ook topic http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1353 ) Alleen jammer dat er meer blik dan normaal was...
Filmpjes ook nog goed gelukt?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben ook ERG benieuwd naar die filmpjes!

Was een toppie dag hoor, ging best lekker! Alleen die gozer met die oude CBR600 maakte wel VEEL mooiere wheelies dan ik, hehe! Gaaf hoor! :)
 
R1no & R6yes zijn dan ook van de partij hoor, wel ff laten weten he boyz
 
aanstaand weekend, liefst op zondag... Dan ben ik ook van de partij...
 
Ik was ook nog op de safe dag. Zag nog wel de R1 van Helldesker staan (met nummer 69), toch?? en heb unstable nog zien lopen, maar toen waren wij (vriendin en ik) alweer op de terugweg. Leuke dag, veel motoren, mooie burnouts, leuke groep waarmee ik mee terug reed (groepje suzies die goed doorreden). Helaas hadden ze geen leuke goedkope laarzen dus dat word nog even doorkijken.
 
Voorlopig geeft hij tegen het weekeinde weer toenemende kans op regen aan maar goed je weet het nooit.
Als het weer een beetje normaal is kom ik ook wel.
 
Ik was ook nog op de safe dag. Zag nog wel de R1 van Helldesker staan (met nummer 69), toch?? en heb unstable nog zien lopen, maar toen waren wij (vriendin en ik) alweer op de terugweg.

Mijn brommertje is wel opgevallen, geloof ik :P
Er zijn er iig een flink aantal die haar hebben zien staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan