Zaterdag en zondag 29 en 30 september..

Ik benner al vroeg...Unstable ook....Raul komt wat later...Helldesker weet ik nog niet hoe laat ie met zn gang komt...met redbullman moet ik nog afspreken....r1no en r6yes moeten ook nog tijd noemen...
 
PPP niet mooi, weet niet waar je geweest ben, 3 bochten en een mooi recht stukkie om je wheelies te showen.
inderdaad, daar ben ik geweest....
alleen die bocht na \"start\" stelt wat voor....
Als je dit al leuk vindt, is er nog veel te ontdekken voor je... :P
 
inderdaad, daar ben ik geweest....
alleen die bocht na \"start\" stelt wat voor....
Als je dit al leuk vindt, is er nog veel te ontdekken voor je... :P

En wat dacht je van de bocht rechtsaf van de a13 de a4 weer op, zeker geen leuke bocht?

Ik weet echt wel wat leuk is, echter voor s\'avonds iets dichter bij dan de Alpen, Pyreneen of de Dolomieten.

Maar ik denk inderdaad dat die hoge snelheidsbochten niet leuk zijn met zo\'n langzame Duke-brommer. })
 
Kan iedereen ff proberen om afspraken te maken over zaterdag?? want dit gaat niet goed zo...en idd gizz....de startbocht de andere kant op is ook heeeel leuk...ppp van andere kant benaderen... :)
 
heb nog een filmpie van iemand die daar high-side ... (zien?, waar kan ik em dan parkeren?)

Heb geen idee waar hem te parkeren, maar ik zou hem graag zien. Ben helemaal gek met motorfilmpjes. Liggen als iets van 4 CDs vol van in de kast hiero :9
 
Als we toch kaartjes laten zien Dit is de Plek
Beter dan PPP!!!!!
deplek.jpg



Zaandam :}
 
Daar hebben wij gister gereden nadat we vanaf plaspoelpolder door een motoragent achterna werden gezete...kan je ongeveer een kilomtertje terug, heb je weer 2 bochten...is een uitelkaargetrokken klaverblad

ps. Wij= Ik, Unstable, Raul, en BertV
 
En wat dacht je van de bocht rechtsaf van de a13 de a4 weer op, zeker geen leuke bocht?
da\'s gewoon een oprit...
heb ik er genoeg van liggen.
En daarom heb ik een trage duke... daarmee heb je in iedere bocht dikke pret, met zo\'n supersport moet je stad en land afreizen voor een spannend stukkie.
Damn.... kan dat highsider-filmpje nie meer vinden
 
Dat van die flitsers was een grap.

Ik ga zaterdag naar de safe dag (laarzen en eventueel een broek bekijken, misschien nog wat mods aan mijn R6 scoren). Ik probeer er een beetje vroeg te zijn, maar moet eerst de zus van mijn vriendin helpen verhuizen (alsof ik daar echt zin in heb), maar ga proberen of dat \'s avonds ook kan.

Daarna rijd ik door naar ppp, omdat het toch onderweg is.

Ik neem aan dat ik een aantal van jullie daar wel ergens zal zien, maar dus niet zal herkennnen (op raul, unstable en maximum na). Als iemand nu even de microfoon pakt om 12.00 uur met de vraag of hij iemand mag omroepen en dan heel hard motor-forum.nl gaat schreeuwen, dan weten we tenminste of er iemand is (ik vraag me nu wel af hoe je dat streepje gaat uitschreeuwen).
 
was een reactie op raul\'s min die ik niet begreep. Maar nu ik je aandacht heb, hoe laat ben je op ppp of safe deze zaterdag? Komen er nog meer bekenden?
 
Ik ben van plan om vroeg te gaan voor 10en...Unstable komt ook...Raul ook, maar tijdstip is niet bekend...Bull kan niet komen omdat hij moet werken...Helldesker komt ook, tijd nog niet bekend...en voor de rest...ik hoor het wel :)
 
Laatst bewerkt:
Moet eerst eens kijken of mijn werk nog eens geld gaat storten :) . Wil vrijdag ff naar Kruisinga aangezien die ook uitverkoop hebben vanwege verhuizing. Wil een Revit leren broek hebben en laarzen. Als ze van de laarzen niet veel af willen halen ben ik zaterdag ook vroeg in Rotterdam anders slaap ik uit en wordt het later heheh.
 
Hoorde gisteren trouwens een verhaal van een R1 op de PPP zonder kentekenplaat die de politie al een keer of 5 achterna heeft gezeten maar die ze niet bij kunnen houden.
Weet jij zeker niets vanaf Max? })
 
Ja baas....

Uhm ik vertrek rond 9.30 uur in EHV.. E.T.A. ( Expected Time of Arrivel.) zal tussen half elf en elf uur zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan