zaterdag is de grote dag '04 r1

hier wat voorproefjes

100911
.
 
kan je gelijk door naar de TT ;)
(overigens jammer dat ie blauw is... de minste mooie :r )
 
kan je gelijk door naar de TT ;)
(overigens jammer dat ie blauw is... de minste mooie :r )

thx all wat betreft het blauwe het is de laatste die mijn dealer nog heeft en dan wordt het w8 op de 2e zending r1's want ze zijn bijna allemaal uitverkocht.

ik wou eigenlijk een grijze maar deze lijkt me op den duur een saaie kleur en de rode is meer een kleur voor een auto en je weet wat ze zeggen he de blauwe rijden harder :+
 
thx voor reacties jongens ben morgen vroeg opgestaan alle papieren verzamelt en dan naar de motorzaak. daar alle papierwerk geregelt en dan was het moment aangebroken om hem te berijden eerste paar 100 meter even wennen maar daarna ging alles vanzelfsprekend, wat rijdt hij lekker ik kan geen woorden bedenken deze motor is gewoon super, gewoon fantastisch :} :} :} :}

picies volgen zo snel mogelijk :}
 
thx voor reacties jongens ben morgen vroeg opgestaan alle papieren verzamelt en dan naar de motorzaak. daar alle papierwerk geregelt en dan was het moment aangebroken om hem te berijden eerste paar 100 meter even wennen maar daarna ging alles vanzelfsprekend, wat rijdt hij lekker ik kan geen woorden bedenken deze motor is gewoon super, gewoon fantastisch :} :} :} :}

picies volgen zo snel mogelijk :}

piccies NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan