Zaterdag serveronderhoud

woei.

Ik had het bericht niet gelezen en vroeg me echt af wat er loos was.

Vandaag maar op pcnerds forum rondgehangen :)
 
Outlook >check
Mf online >check
Aanmelden >check
inloggen >check
schakelen tussen pagina's >check
plaatjes uploaden >check
reply's >check
speed >check

Technolab say's >Systeem Oke< :) loopt als.......een trein. :)
 
Ach... Water en WD40 doen wonderen. Als je dáár op moet letten, dan kun je de motor wel tot maart in de garage zetten. En dat kan natuurlijk niet als 'Echte Motorrijder'. :+

Zoiezo geloof ik niet dat die pekel door de laag bagger heen komt die momenteel op mijn motor zit... Lijkt wel of ik aan het off-roaden ben geweest met mijn CBR. F*cking boomkwekers hier in de buurt. B|
Ik heb hem nog niet ingespoten en dat wil ik toch eerst ff doen...

Hmmm, Arcadis had dus gewoon weer teveel gezopen gisteren :+
 
En we zijn nog lang niet klaar...

Zoals gewoonlijk zat het allemaal tegen...één server staat nu bij mij thuis.
Gelukkig draaien de web- en dbserver nu alletwee op de Appro's.

Binnenkort meer nieuws!
 
Ik heb hem nog niet ingespoten en dat wil ik toch eerst ff doen...

Hmmm, Arcadis had dus gewoon weer teveel gezopen gisteren :+
Ik heb nooit teveel gezopen voordat ik aan de server ga prutsen. B| :P

Maar alles draait weer, dus ik was in ieder geval nuchter genoeg. O-)
 
:} :} voor de noeste arbeid moz kater, het loopt als een t**t hier.

Ook al lijkt ie niet sneller hij lijkt toch een stuk sneller he O-)
 
wat iemand als ik, die totaal de ballen verstand heeft van computers enzo zich nou afvraagt:
Wat is nou eigenlijk een server? Is dat een soort grote hardeschijf die in verbinding met internet staat waar de hele opzet van motor-forum en de ruimte die iedere user heeft voor plaatjes enzo opstaat?
En waarom staat zo'n ding nou in een aparte ruimte in Amsterdam, en niet ergens in een stoffig en duister kamertje van een van de admins?
En wat wordt er verstaan onder 'serveronderhoud'? Moet alles wat erop staat dan weer netjes op een rijtje gezet worden ofzo?
 
wat iemand als ik, die totaal de ballen verstand heeft van computers enzo zich nou afvraagt:
Wat is nou eigenlijk een server? Is dat een soort grote hardeschijf die in verbinding met internet staat waar de hele opzet van motor-forum en de ruimte die iedere user heeft voor plaatjes enzo opstaat?

yep, gewoon een hele platte computer die mooi in een rek past zodat ie weinig ruimte inneemt


En waarom staat zo'n ding nou in een aparte ruimte in Amsterdam, en niet ergens in een stoffig en duister kamertje van een van de admins?

die ruimte in amsterdam is speciaal ingericht voor servers, dwz bepaalde temperaturen, luchtvochtigheid, speciale brandblusinstallaties etc.
Grootste voordeel van de serverruimte in amsterdam is dat daar een supersnelle verbinding met het internet is (een zg. backbone).

En wat wordt er verstaan onder 'serveronderhoud'? Moet alles wat erop staat dan weer netjes op een rijtje gezet worden ofzo?

zelfde als gewoon onderhoud: updaten van software, af en toe eens wat onderdelen vervangen etc.
 
is er iemand die mij kan vertellen waarom er geen plaatjes meer zichtbaar zijn van een niet MF server :?

bijvoorbeeld de avatar van CDEGroot hierboven :+
 
Ik zie de plaatjes nog gewoon. :)
Als het plaatjes zijn die niet van de mf server komen, dan kan mf er ook weinig aan doen natuurlijk. :P ;)
 
Ik zie de plaatjes nog gewoon. :)
Als het plaatjes zijn die niet van de mf server komen, dan kan mf er ook weinig aan doen natuurlijk. :P ;)

klinkt logisch eigenlijk, maar als ik dan op view image klik, krijg ik het plaatje wel te zien. zou er iets met dat veelgeprezen firefox aan de hand zijn :?

als ik de pagina opsla en dan weer open vanaf harde schijf, is hij wel zichtbaar :r
zeker een instelling ofzo |( :( |( :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan