Zaterdag serveronderhoud

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
Beste bezoekers,

Morgen gaan duderuud en ik naar Amsterdam om het één en ander te verschuiven in ons serverparkje. Er wordt wat hardware vervangen en onze nieuwe database server kunnen we eindelijk gaan inrichten. Uiteindelijk hopen we daarmee de traagheid van de afgelopen tijd op te lossen. :)

We hopen om 10 uur 's ochtends aanwezig te zijn en dan te kunnen beginnen. De downtime is moeilijk in te schatten, maar reken erop dat we tot het eind van de middag niet bereikbaar zijn.
 
Succes en vergeet die lekkere kerels niet op de foto te zetten :+Met al die pekel op de weg? Het zag hier nog behoorlijk wit vanochtend B|
Ach... Water en WD40 doen wonderen. Als je dáár op moet letten, dan kun je de motor wel tot maart in de garage zetten. En dat kan natuurlijk niet als 'Echte Motorrijder'. :+

Zoiezo geloof ik niet dat die pekel door de laag bagger heen komt die momenteel op mijn motor zit... Lijkt wel of ik aan het off-roaden ben geweest met mijn CBR. F*cking boomkwekers hier in de buurt. B|
 
Ach... Water en WD40 doen wonderen. Als je dáár op moet letten, dan kun je de motor wel tot maart in de garage zetten. En dat kan natuurlijk niet als 'Echte Motorrijder'. :+

Zoiezo geloof ik niet dat die pekel door de laag bagger heen komt die momenteel op mijn motor zit... Lijkt wel of ik aan het off-roaden ben geweest met mijn CBR. F*cking boomkwekers hier in de buurt. B|
:^ :} ..en idd Orph, waar zand of bagger zit kan geen roest zitten.. :P

@Duderuud en arcadis..werkse! :9 Kruip ik lekker mn nest in en kan ik 'savonds weer op 't forum terecht..toch :?

Om maar een bekende slogan aan te halen:

..waar zouden we zijn, zonder de...MODS! :} :} :}
 
Veel succes en ik hoop dal alles voospoedig zal verlopen. Dan hebben jullie ook nog een voldaan en fijn weekend-gevoel.
 
Oeh, tis maar goed dat ik morgen overdag tot in de avond andere verplichtingen heb..

.. anders was ik ernstig getraumatiseerd geraakt :+ .
 
Ik wilde het net gaan typen Baksteen...het wordt dus ook wel 11:00 ben ik bang }) })

arcadis kon de douche niet in (had hij deze keer als smoes :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan