Zaterdag VRO1 gedaan

xray71

Die hard MF'er
30 mrt 2003
286
7
Amsterdam
Ik heb afgelopen zaterdag de VRO1 in Lelystad gedaan. Voor iedereen die nog twijfelt: Tenzij je iemand bent die stoppie's en wheelies aan de lopende band maakt en in elke bocht je steppie en knietje aan de grond legt, is het het geld dubbel en dwars waard!

Ik ben 100x zelfverzekerder op m'n motor gaan zitten op de terugweg. :] De bochten zijn nu veel minder een verrassing door de betere bochtentechniek en ook kan ik nu veel beter corrigeren als je onverhoopt toch iets verkeerd hebt ingeschat (of er ineens iets onverwachts gebeurt).

En het was daarnaast ook gewoon een supergezellige en leuke dag! :}
 
Maar euhmm, je hebt dit dus op je eigen motor gedaan.
Hoe gaat de verzekering hiermee om als je schade maakt ?
 
Maar euhmm, je hebt dit dus op je eigen motor gedaan.
Hoe gaat de verzekering hiermee om als je schade maakt ?
Er is een allrisk dagverzekering.
Overigens zal je eigen verzekering de schade ook wel dekken (tis toch geen race, of iets op tijd etc), alleen dast gat je wel een aantal treden kosten.
 
Er is een allrisk dagverzekering.
Overigens zal je eigen verzekering de schade ook wel dekken (tis toch geen race, of iets op tijd etc), alleen dast gat je wel een aantal treden kosten.
:^

Overigens ben je niet verplicht om die dagverzekering af te sluiten. En je eigen verzekering dekt het ook alleen maar als je All Risks verzekerd bent. Dus als je alleen WA(+) verzekerd bent is die dagverzekering zoiezo wel aan te raden.
 
Ik heb afgelopen zaterdag de VRO1 in Lelystad gedaan. Voor iedereen die nog twijfelt: Tenzij je iemand bent die stoppie's en wheelies aan de lopende band maakt en in elke bocht je steppie en knietje aan de grond legt, is het het geld dubbel en dwars waard!
Ik wil ook eens zo cursus gaan doen. Lijkt me inderdaad handig.
Wat voor oefeningen doe je dan en waar kan je je inschrijven voor de cursus?
 
Ik heb laatst een slipcursus op de motor gedaan. Dat is ook behoorlijk gaaf om te doen en leerzaam bovendien.

Die VRO1 staat nog mijn 'still-to-do' lijstje
 
Terug
Bovenaan Onderaan