Zaterdag & zondag 6 - 7 october

Hey redbull, wat is er nu morgen in Naaldwijk want nu weet ik nog niets :) .

Morgenmiddag ook nog naar de bios dus zal wel precies kut uitkomen.
demo race vn laverda club (ja helaas geen ducati club) en een classic twee uurs race
en ik mag mee rijden met de demo (helaas geen twee uur race,maar ja de duc is nog niet oud genoeg )
greetzz redbull man
 
Ook nog die gast zien crashen, rond half 5 - kwart voor 5?

Niet gezien wat er was, maar in de bocht richting Nijmegen stond er opeens eentje achterstevoren i/d struiken.... :?

Heb het ook gezien, nog ff gestop gozer had niks en reed, later richting \"huis\", geluk gehad dat daar net geen vangrail staat denk ik, anders had hij niet naar huis gereden denk ik, tenminste niet met eigen vervoer.
 
Heb het ook gezien, nog ff gestop gozer had niks en reed, later richting \"huis\", geluk gehad dat daar net geen vangrail staat denk ik, anders had hij niet naar huis gereden denk ik, tenminste niet met eigen vervoer.
Gast had volgens mij wel z\'n motor beschadigd... Zelf was die gast gelukkig heel (Blij, want geen vangrail), maar de voorvork bewoog naar voren en naar achteren met uit het gras trekken...
Wel even later nog wat \'vrienden\' van de KLPD tegengekomen die die kant opgingen....
 
Hier Bad Dragon,

Vandaag 06102001 was er geen tijd, helaas, maar morgen 07102001 als het weer het toelaat dan ben ik wel van de partij.

Zal er rond een uur of twee zijn, wel even kijken hoe laat de GP begint.

Groet van Bad Dragon.
 
Gast-vriend-aspirant forumlid kon niet... Motor nog niet klaar \ '(

Over ongeveer 3 kwartier afgesproken met Daniel, dus binnen een uur - anderhalf uur op Ressen, I think...
 
He grotemuis waar was je opeens ? Ik wilde naar huis toe gaan en je was er niet meer.Heb nog ff rustig gereden om te kijken of je nie tussen de bosjes lag :+ Ben toen met die gast met die blauwe yamaha naar huis gereden.
 
He grotemuis waar was je opeens ? Ik wilde naar huis toe gaan en je was er niet meer.Heb nog ff rustig gereden om te kijken of je nie tussen de bosjes lag :+ Ben toen met die gast met die blauwe yamaha naar huis gereden.
Had aardig wat rondjes gedaan toen ik dacht: Ja, ik ga eens wat harder de bocht in...

Reed met 100 de bocht in ipv 80-85, ging goed, tot halverwege de bocht (richting Bemmel, dus met vangrail) opeens de motor begon te glijden over het achterwiel... Met akelig veel geluk het ding rechtgetrokken en maar effe doorgereden naar Elst, om bij te komen...
Kijk ik bij Elst, hele band gummi... Was ook akelig warm...
Effe af laten koelen en rond vijven weer richting Ressen gegaan... Was toen alleen nog een zwarte Yamaha... Even zoek gereden (Ging even hard door de bocht als hij, maar harder op het rechte stukje :) ), paar rondjes rustig gekeken of ik je zag (niet dus), toen nog even bij Elst gekeken of je daar was, maar zag je niet meer... Toen nog naar Arnhem gereden, om daar de dijk richting Heteren te pakken (moet ook eens linksom, toch?) en naar huis te gaan... Was iig weer leuk vanmiddag... Baal alleen wel een beetje dat ik je nog steeds niet bijhou... \ '(

Check je mail :)
 
opeens de motor begon te glijden over het achterwiel...
tja, als jij de superbike-piloot wilt uithangen met tourbanden contiforce, dan ben gevaarlijk bezig...

koop nou een set fatsoendelijke banden, kan jou het schelen dat ze minder lang meegaan, maar zo gaat je motor wel langer mee....
 
GuZ heeft wel gelijk denk ik, met mijn Bridgestone toerbandjes had ik zoiets ook geregeld, dat hij ging glijden, nu met m\'n Dunlop Sportmax\'s nergens last meer van. :]
 
tja, als jij de superbike-piloot wilt uithangen met tourbanden contiforce, dan ben gevaarlijk bezig...

koop nou een set fatsoendelijke banden, kan jou het schelen dat ze minder lang meegaan, maar zo gaat je motor wel langer mee....
Je hebt gelijk, Guz, maar...

1. Muis = altijd gevaarlijk bezig... Want rijdt ZX-6R en dan ook nog met enkele weken ervaring op een klaverblad & probeert dan ook nog vlot te gaan :)
maar dan wel met mate, want all-down is niet gewenst...

2. Superbike-piloot? Think not... rbw sinds 12-9 dit jaar... Ruud pakt(e) naar eigen zeggen deze bocht met 120 (maar dan met goeie bandjes), ik gemiddeld net onder de 100... En toch: Ik moet dan echt om de acht tot tien rondjes effe rustig doen |(

3. Levensduur van bandjes? Who cares? Blijf liever zelf langer leven... En de motor heel houden is ook wel fijn...

4. Had niet zoveel verstand van bandjes... Begint nu wel te komen... Door schade & schande, zullen we maar zeggen...

5. Motor is afgeleverd op deze bandjes... Verkoper heeft ze ook onder zijn RSV Mille & vindt ze goed :? Verkoper zal wel een bravere rijder zijn... })

Vind ze zelf met nat weer wel beter dan de standaard Dunlopjes, maar met echt gassen zijn ze niet goed genoeg... Maar nu blijven ze toch maar effe hangen tot het voorjaar, want koud zijn ze gewoon goed... (noodstop i/d regen, ongeveer 800 meter na wegrijden, 1/2 stoppie en geen asfalt gehapt :} Band gleed zelfs niet weg :) )

Voorjaar maar eens kijken naar BT 010, of iets soortgelijks en voorlopig maar niet sneller door de bocht |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan