Zaterdag & zondag 6 - 7 october

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Het vorige weekend is net voorbij en er worden al weer plannen gesmeed voor het nieuwe weekend...
Al iets gezien over PPP-delegatie bij Ressen en een hele hoop andere reacties, dus...

Wat staat er gepland voor het volgend weekend???
 
Hehe, 2 weken z\'n rijbewijs en al zwaar verslaafd.

Gisteren rijd hij achter me bij een stoplicht, zware klap, kijk ik achterom, zit\'ie daar met een big grijns een Stoppie te oefenen 8-)

Maareh, als het maar ff droog is ben ik wel op Ressen te vinden denk\'k.
 
In Hardenberg is volgend weekend toch ook iets? Een een of andere beurs volgens mij...

Ik heb ook wel even zin om een eindje te rijden, vorige weekend kon ik niet jammer genoeg.
 
Pic van Ressen:
ressen groot.gif


Ook wellicht erg boeiend: Rondje Ressen - Elst... :)
Begin bij Ressen, rij naar het noorden en pak de afslag Elst (Dat witte dingetje onder het woordje Aam in de pic...), daarna weer de andere kant v/d snelweg op en terug naar Ressen...

More pics 2 follow... :)
 
kan helaas weer niet ,heb zondag een demo wedstrijd met een 1 cil in naaldwijk
schijnt zeer druk te zijn ,is namelijk ook een twee uurs wedstrijd voor oldtimers
goede sfeer en dicht bij de race motoren komen
greeetzz redbull man
 
Hey waar, wanneer en wat is dat in Naaldwijk Redbull Man?
Woon er nog geen 5 minuten vanaf dus is misschien wel even interessant om te gaan kijken voor me.
 
Hier Bad Dragon,

Als het droog weer is dan ben ik ook van de partij. Little Black Bird komt dan ook mee, maar die gaat denk ik kijken, tenminste??? dat hoop ik. Want anders moet ik misschien nog wel extra gas geven. :+ Maar even serieus. Zaterdag of zondag? Zondag maar niet om een uur of vier. dan gaat iedereen naar opa of oma of allebei?
Ps. is er geen Grandprix dit weekeinde? anders gewoon bij mij komen kijken.
:]
 
Hey waar, wanneer en wat is dat in Naaldwijk Redbull Man?
Woon er nog geen 5 minuten vanaf dus is misschien wel even interessant om te gaan kijken voor me.
het moet geloof ik ergens in het de buurt van het centrum zijn maar ik zal het vanavond eens aan me meisie vragen ,die weet waar het inschrijf formulier ligt
greetzz redbull man
 
7 oktober is er iets te doen in Francorchamps, een internationale motorwedstrijd, voor de liefhebbers.
Er is die dag ook een \"vrije rijders\" toerrit; ze rijden vanaf 13:00h de Mergelroute, startpunt Camping Rozenhof te Epe.
 
7 oktober is er iets te doen in Francorchamps, een internationale motorwedstrijd, voor de liefhebbers.

Ai wat vervelend *D dat ik nou net komend weekend daar een paar kilometer verderop in een huisje zit. Ik denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen daar. :9
 
Ik hoop dat het zondag mooi weer is en ook blijft :) .Wie komen er zondag nog meer naar Ressen als het mooi weer is.En hoelaat spreken we af :?
 
[me]HELLdesker gaat helaas met de auto vandaag naar zijn werk.
[/me]


Is daar pas vanavond van terug dus zal ie verdomd weinig rijden. :(
 
Ik vertrek Zaterdag om 9 uur richting Ressen, dus je weet me te vinden, of op Ressen en anders bij afslag Elst op de A325
 
Laatst bewerkt:
Ik vertrek Zaterdag om 9 uur richting Ressen, dus je weet me te vinden, of op Ressen en anders bij afslag Elst op de A325

Hehe net uit bed gaat er nog iemand later als 9 uur \'k denk nie dat je nu nog rondjes aan het rijden bent. Ga vanmiddag wel ff kijken kan ik gelijk ff bij Termaat langs
 
R1no was er wel errug vroeg bij... Wil zeker zo min mogelijk blik tegenkomen :)

Ga vanmiddag (als het kan) nog ff richting Ressen.... :)

En morgen, als het weer het toelaat, natuurlijk ook :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan