Zaterdagavond

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
Ik moet even van me vriendin vragen of jullie ook allemaal zo ongezellig zijn om op zaterdagavond te gaan zitten internetten??

Ik heb al gezegd van wel, anders was er voor mij ook weinig te doen,hihihi.
 
Heb me gisteren al klem gezopen :+ , dus vandaag lekker thuis blijven en internetten met een beetje TV Nzo...
 
ja ,moeders zit een zwijmel film te kijken en ik zit lekker te internetten en te surfen een paar dagen forumposts doorlezen en bij te komen van een paar dagen Moezel .Heerlijke wijnen geproefd en de terugweg via Cochem de 259-de 257 en de 258 gereden pokkeweer ,zat dus gelukkig in de auto deze keer (hij was een smokkelaar ... :) )naarmate je de 258 vaker rijd des te mooier wordt deze :} binnenkort maar eens met de motor rijden :]

Wanneer gaan we, vindt het echte de mooiste weg die ik ken.

Kwam eens terug van vakantie uit de Alpen via de 258. Vroeg me af of het niet zou tegen vallen, zo na de vakantie, maar dat gebeurde niet.
Ik rij die weg een paar keer per jaar, en hij blijft mooi. :} :} :} :}
 
EEhhh...bij gebrek aan beter wel vanavond..

Carnaval begint morgen, das wel ok als je zat
bent, maar vandaag is het zo half/half... :(
 
Vanavond ff aan de motor beziggeweest. Verder van alles te doen, maar geen zin. :)
 
ben gisteren weg geweest, poolen.
vanavond niks tedoen dus maar MP3-tjes van Shakira
gedownload zodat ik de hele cd op een bakschijf kan zetten en op de audioinstalatie kan luisteren.
klink lekker die cd van shakira btw.
morgen verjaardag vieren.
 
vanavond naar cluppie geweest waar de 23ste het MF feest losbarst. Was avondje met leuke bandjes.

Dus wel sociaal geweest, maar omdat ik gisteren al een stuk in mijn anus had, en vandaag weer vroeg op moest toch beetje op tijd naar huis.

En van Cola wordt je toch een partij beroerd.... ( als je het drinkt in het tempo waarin je normaal bier drinkt tenminste :r )
 
Vanaf een uurtje of 12 vanmiddag al aan het bier gezeten. De klok dus bijna rond gezopen. En ik wil de komende dagen ook nog vol proberen te houden.
 
vanavond naar cluppie geweest waar de 23ste het MF feest losbarst. Was avondje met leuke bandjes.

Dus wel sociaal geweest, maar omdat ik gisteren al een stuk in mijn anus had, en vandaag weer vroeg op moest toch beetje op tijd naar huis.

En van Cola wordt je toch een partij beroerd.... ( als je het drinkt in het tempo waarin je normaal bier drinkt tenminste :r )
je hebt toch geen kontvriend he :+
 
Zijn 20 geregistreerde gebruikers online!!!
Normaal is dat toch veel minder?
Ik ben er dan meestal wel niet maar als ik er dan een keertje ben dan zijn er maar een stuk of 4 online.

Wel gezellig zo natuurlijk.
 
Zijn 20 geregistreerde gebruikers online!!!
Normaal is dat toch veel minder?
Ik ben er dan meestal wel niet maar als ik er dan een keertje ben dan zijn er maar een stuk of 4 online.

Wel gezellig zo natuurlijk.
Ik moet nu echt stoppen, anders kom ik nooit meer in de kroeg.....
 
Normaal zit ik op zaterdagavond altijd in de kroeg, vandaag toevallig eens niet.. \'k Zit hier domweg een paar halve liters weg te tikken en mensen te irriteren via icq..

Als ik \'t niet irl kan, dan maar met de compu :)
 
Ik kan me huis niet meer in.
dus kan kiezen tussen op de bank slapen of internetten.
Tja kies voor de 2de optie |(
 
Goh, als enige op het forum...



En nu ook nog :)
ga ik ook maar slapen :z
 
Laatst bewerkt:
Vriendin wil op zaterdag meestal het dorp hier nog wel eens onveilig gaan maken. Heb helaas voor haar en de rest van m\'n vriendenkring, met mezelf afgesproken dat ik geen poot meer in de kroegen hier zet. Toch geen zak aan. Kun je beter thuis blijven met een krat bier en wat gaan gamen. Dus gisteren ff Mohaa gedaan en de Peugeot 206 WRC virtueel de sporen gegeven in CMR2. :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan