Zaterdagmiddag

Zijn al die mannen met stropdas in de dikke leasebak die ik \'s morgens loop te vervloeken dan allemaal transexueel? :?

Wat zijn die doktoren tegenwoordig goed! *D ;)

Inderdaad ja, dat zijn nou ook precies de Types die je express van de weg proberen te rijden (al een paar keer overkomen).
Vrijdag ging er ook eentje in een VR6 achter me aan op Ressen, hoorde hem gaan gijden op een gegeven moment, toen besloot hij dat het beter was om niet te proberen mij bij te houden *D
 

Ach, wat zal ik zeggen... zie toch ook wat in het antwoord van zut. En wat te denken van de opgefokte jonge knulletjes die stoer denken te doen in van die afgeragde golfjes :j

Het blijft van het zelfde: generaliserend en klaag klaag klaag ;)
 
Ach, wat zal ik zeggen... zie toch ook wat in het antwoord van zut. En wat te denken van de opgefokte jonge knulletjes die stoer denken te doen in van die afgeragde golfjes :j

Het blijft van het zelfde: generaliserend en klaag klaag klaag ;)
Tuurlijk, ik overdreef ook aardig maar toch maak ik het te vaak mee, onnodig traag rijdende automoblisten zijn erg vaak vrouwen of bejaarden, waarschijnlijk omdat zij minder km\'s maken dan mannen en daardoor voorzichtiger zijn ofzo, maar het is soms wel irritant.

Maar uiteraard zijn er ook vrouwen die WEL doorrijden. :)
 
Axh...shit happens...maar ik rijd ook autos klem met mn motor...als ze me afsnijden deins ik er niet voor terug om zeklem te rijden en ff kijke wat ze nou moeten....als ze het lef hebbe om me af te snijden moete ze ook durven om me van mn fiets te rijden...of ze staan op de vluchtstrook/berm met een kwaaie motorrijder aan hun strot...en ja ik weet het, ik hoef geen wijze preken van dat ik een keer echt van mn fiets word gereden...daar ben ik me bewust van, en die risico neem ik...tot die tijd laat ik als motorrijder niet over me heen lopen...daarna ookniet...of ik moet tussen 6 plankjes liggen...
 
Vrijdag ging er ook eentje in een VR6 achter me aan op Ressen, hoorde hem gaan gijden op een gegeven moment, toen besloot hij dat het beter was om niet te proberen mij bij te houden *D
euhhm.. bochtig parcours en motor sneller dan auto? Lamme chauffeur dan hoor.

Race\'je tegen me broeretje win je dan niet normaal.. maja, broer wordt al wat ouder en raced bijna nooit meer ;(
 
euhhm.. bochtig parcours en motor sneller dan auto? Lamme chauffeur dan hoor.

Race\'je tegen me broeretje win je dan niet normaal.. maja, broer wordt al wat ouder en raced bijna nooit meer ;(
Jou broertje rijdt dan ook niet in een gemiddelde auto... ;)
 
Zijn al die mannen met stropdas in de dikke leasebak die ik \'s morgens loop te vervloeken dan allemaal transexueel? :?

Wat zijn die doktoren tegenwoordig goed! *D ;)

Ben regelmatig man met stropdas in dikke leasebak. Ik kan jullie verzekeren dat ik nog steeds hetzelfde geslacht heb als bij mijn geboorte, en dat ik ook in de leasebak heeeeeeel lief ben voor motorbrothers.
 
Ach, wat zal ik zeggen... zie toch ook wat in het antwoord van zut. En wat te denken van de opgefokte jonge knulletjes die stoer denken te doen in van die afgeragde golfjes :j

Het blijft van het zelfde: generaliserend en klaag klaag klaag ;)

Hooooo stop halt.. Nu de Golfjes niet af gaan zeiken, krijg je met mij aan de stok })
 
hij bekende inderdaad dat de auto in de achtergrond (zo\'n lelijk wit ding) de zijne was toen ie poseerde met een raar bekkie (zijn woorden) met ze nieuwe crosser.

Soms.. heel soms.. verbaast m\'n geheugen me wel eens.

Ach Pooh, wat is lelijk, een 405 valt nog wel mee, er zijn veel auto\'s die nog veel lelijker zijn, het is er een uit 1988... en ik ben 20 jaar, zit nog op school, heb een auto en een motor onder m\'n kont, dus mij hoor je niet klagen.

Ik denk dat ik jou wel een beetje hoor klagen, jij hebt geen motor, en ik las ook dat je een ragbak als auto had :)
 
Inderdaad ja, dat zijn nou ook precies de Types die je express van de weg proberen te rijden (al een paar keer overkomen).
Vrijdag ging er ook eentje in een VR6 achter me aan op Ressen, hoorde hem gaan gijden op een gegeven moment, toen besloot hij dat het beter was om niet te proberen mij bij te houden *D
Een donkerblauwe of witte? Zaterdag een donkerblauwe die het probeerde en zondag een witte... Bij beiden: missie afgeblazen, vanwege te weinig grip })
Zaterdag toch beetje benauwd, met maatje achter me, gaf wat gas bij en maatje kon niet volgen :)
Zondag even heeeel rustig de bocht in, tot mannetje akelig dichtbij kwam & een klein rukje aan de gashendel... Golfje trok het niet... Maar gast ging wel door met proberen... pakte alle bochten nog een keer, samen met mij... Was (naast mijn bijna uitstapje) zondag een goede dag... Auto\'s afgedroogd (waar deze golfer de meeste moeite deed) & een motor die ook aan het kklaverbladen was voorbij :}
 
Een donkerblauwe of witte? Zaterdag een donkerblauwe die het probeerde en zondag een witte... Bij beiden: missie afgeblazen, vanwege te weinig grip })
Zaterdag toch beetje benauwd, met maatje achter me, gaf wat gas bij en maatje kon niet volgen :)
Zondag even heeeel rustig de bocht in, tot mannetje akelig dichtbij kwam & een klein rukje aan de gashendel... Golfje trok het niet... Maar gast ging wel door met proberen... pakte alle bochten nog een keer, samen met mij... Was (naast mijn bijna uitstapje) zondag een goede dag... Auto\'s afgedroogd (waar deze golfer de meeste moeite deed) & een motor die ook aan het kklaverbladen was voorbij :}

Een donkerblauwe, ik reed samen met een R6 voor hem, hoorde in een keer iets piepen achter ons, gozer zat met zweet op z\'n voorhoofd }) .
Wij allebei hoofdschuddend verder gereden, toen ging hij maar van ONS circuitje af :)
 
Ben regelmatig man met stropdas in dikke leasebak. Ik kan jullie verzekeren dat ik nog steeds hetzelfde geslacht heb als bij mijn geboorte, en dat ik ook in de leasebak heeeeeeel lief ben voor motorbrothers.

Ik rijd ook een een volkswagen station leasebak. Gelukkig heb ik nog steeds geen stropdas :}
Maar ook ik ben lief voor motorvriendjes! :P
 
Suzuki,

Vorige week donderdag heb ik ook zoiets meegemaakt.
Ik rij richting Stramproi op een tweebaans voorrangsweg, komt van links een belgische personenwagen langsaam de kruising oprijden, ik denk zij heeft me wel gezien want ze rijdt zo langsaam, dus ik leg hem lekker in die bocht ( ik ben bekend daar..) maar madam had me dus duidelijk over het hoofd gezien. Remmen, op de claxon hangen en zij de berm in waardoor ik er dus langs kon en niet erdoor heen moest. Gestopt en naar haar toe gewandeld, tref ik een huilende belgische schone achter het stuur.
Ze had me dus in de verste verte niet gezien terwijl ik het plamuur op haar gezicht kon onerscheiden ( bij wijze van spreken dan....).
Tja wat moet je dan......
 
Kan ook andersom. Vanmorgen nl. nog bijna een persoon op een motor gelanceerd zien worden. Was in de auto op weg van huis naar m\'n werk. Het water kwam werkelijk waar met bakken uit de hemel. Zie ik op de rechter weghelft een motorrijder :} . Hij/zij werd op dat moment net ingehaald door de voor mij rijdende koekblikrijder. Gaat die $%^&#*@ :j op de motor ineens naar links zonder ook maar om te kijken of een blik in de spiegels te werpen. Dan vraag je er gewoon ook om. Scheelde weer dat die persoon voor mij wel op zat te letten anders hadden ze die motorrijder van de motorkap/vangrail kunnen krabben. Lijkt wel stoer met z\'n 3\'n naast elkaar op de snelweg, maar hoop wel dat die motorrijder zijn of haar broek droog heeft gehouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan