zatlappen poten af van mijn motor

boshaar

MF'er
4 mei 2004
94
0
Ben ik een stukje aan het touren. Kom ik langs een terasje waar ik een vriend van me zie zitten. Mooi dacht ik daar ga ik ff een colaatje mee drinken. Na ff wat gekletst te hebben en een colaatje genuttigd te hebben. Begon het al aardig donker te worden. Aan gezien ik niet z'on fan ben van in het donker rijden besloot ik op te stappen.

Heb ik net al mijn spullen aan getrokken. Zie ik daar een of andere laderzatte gozer op mijn motor kruipen. Hij zat er al half op toen ik het zag. Dus ik heb die gast is ff heel duidelijk gemaakt dat ik da absoluut nie zie zitten. Vond ie dat ik nie zo flauw moest doen en me nie zo druk moest maken.

Het zal nie de eerste keer zijn dat iemands motor op een dergelijke manier beschadigd is. Maar goed er was verder niks aan de hand. Behalve dat ie zo zat was dat ie zijn kwijl nie binnenboord kon houden en dat op mijn zadel had gedeponeerd.
 
bij mij kruipen de klein mannen van de buurt altijd op mijne moto...
gaat ooit is vallen, en wie gaat er dan opdraaien voor kosten (betwijfel of die ouders een familiale verzekering hebben)?
PS. ze kunnen ook ni van al die prullekes afblijven (choke, km-stand, reserve, vitessen, enz. enz. enz..)
AARGGHHH
 
Da is ook klote. Maar dat zijn kinderen. daar kan ik het nog van hebben. Nie da ik er blij mee zou zijn. Maar z'on volwassen vent.
ik zei nog ik ga toch ook nie op jouw auto zitten. Maar da vond ie best zei ie.
bij mij kruipen de klein mannen van de buurt altijd op mijne moto...
gaat ooit is vallen, en wie gaat er dan opdraaien voor kosten (betwijfel of die ouders een familiale verzekering hebben)?
PS. ze kunnen ook ni van al die prullekes afblijven (choke, km-stand, reserve, vitessen, enz. enz. enz..)
AARGGHHH
 
hmmm


ik ben ook niet helemaal nuchter meer


Nou en? Ik ook niet, maar zag net ook nog een Harley V-Rod die ik toch echt graag zou willen berijden. Maar, behalve het feit dat de uitlaat te heet was, zou ik het niet in m'n hoofd halen om dat ook daadwerkelijk te dóen.van deze uitspraak ga ik morgen spijt hebben denk ik
 
Volgens mij had ie mond- en klauwzeer, gevalletje preventief ruimen dan maar?

Kan ook gekke koeienziekte geweest zijn..
 
Da is ook klote. Maar dat zijn kinderen. daar kan ik het nog van hebben. Nie da ik er blij mee zou zijn. Maar z\'on volwassen vent.
ik zei nog ik ga toch ook nie op jouw auto zitten. Maar da vond ie best zei ie.


Zullen we dan ffkes alle MF\'ers voor 5 minuutjes op ZIJN auto gaan laten zitten })
 
zelf niet dronken lieden moeten met de poten van me brommer af blijven....


ik betrapte een collega die een beetje op me motor zat te hangen ( moeten buiten roken ) bij gebrek aan een stoel....

hij keek op van me iet wat dwingende taal B| en zeer ontstemde houding....

wassie niet van me gewent...
( je moet normaal op me bord schijten voor dat je me kwaad krijgt )

hij heeft beterschap belooft...en ik hem een lang en gezond leven als hij ut niet meer doet....
 
Dat soort mensen kan ik ontzettend kwaad om worden. Gewoon met de poten van iemand anders z'n spullen afblijven. Een ander moet er hard voor werken en is er zuinig op en dan zal zo een randdebiel ff de boel slopen. Mij krijg je echt niet snel boos, maar als ik zoiets zie dan begint er van alles te tintelen en te koken.

Groeten Tom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan