ZBR 600 streetfighter !!!

full
 
hello

immidels is er weer het en en ander geknutseld, hier ff een update.
de velgranden zijn helemaal gepolijst, en de achter velg is ook gespoten, en is erggggggggggggggggg vet geworden [ zie foto ]

ophangbeugel van mn zadel is ook gemaakt,

eerst ff een paar mooie foto's van de velgen

full
 
full

de kleur is precies geworden zoals ik in mn hoofd had zitten. de motor wor trouwens ook helemaal deze kleur.
 
full


ik heb een nieuw [en groter ] tandwiel gemonteerd, nu nog even wachten op de nieuwe band en het achterwiel is dan klaar,

ik heb ook mooie riser van rvs laten maken en die passen ook perfect[ heb ik alleen nog geen foto van.

voor als nog, er moet nog veel gebeuren maarrrrrrrrrrrr ik kom steeds een beetje dichterbij het einde.

gr stefan
 
hoeveel tandstandwiel als ik zo vrij mag wezen?


edit: heb in mn hondabrik een vergelijkbare velg en wil groter achtertandwiel zodoende :)

 
Laatst bewerkt:
hier weer ff een update,
de wielen zijn gespoten nieuwen banden eromheen, en gemonteerd [ staat erggggggg mooi ]
koplamp gemonteerd,
en nog een paaar dingen.

gr stefan
full
 
Die gepolijste velgen zien er wel mooi uit. Alleen heb ik er gewoon geen zin in om dat zelf te doen.
 
aan de bovenkant van de bidon zit je toevoer slang,
maar tot hoever loopt deze in de bidon???
alvast bedankt

hallo stefan aan de boven kant van de bidon zit de overloop en aan de onderkant van de bidon de toevoer ik hoop dat je er wat aan heb
bas
 
aan de bovenkant van de bidon zit je toevoer slang,
maar tot hoever loopt deze in de bidon???
alvast bedankt

hallo stefan aan de boven kant van de bidon zit de overloop en aan de onderkant van de bidon de toevoer ik hoop dat je er wat aan heb
bas

hoi bas

ik heb genoeg info, dankjewel

gr stefan
 
ziet er goed uit die velgen :Y

What's next ?

ik ben nu bezig om de laatste motorblok deksels te polijsten.
dan ben ik ook bezig om het kontje af te maken, hugger pas maken,
en dan kan alles verder gespoten worden.
de plannig is om over 3 a 4 weken alle klaar te hebben.
en dan ga ik ff mooie foto's schieten


gr stefan
 
lang geleden dat ik deze heb gezien. waw, die velgen zien er prachtig uit, combinatie polijsten en dit helblauw vind ik goede keuze :Y
Mijn complimenten :} doe zo voort
 
lang geleden dat ik deze heb gezien. waw, die velgen zien er prachtig uit, combinatie polijsten en dit helblauw vind ik goede keuze :Y
Mijn complimenten :} doe zo voort

dankjewel

ik ben deze avond ook weer bezig geweest !!!!! het word echt mooi allemaal [ ik moet snel ff een paar goeie kwaliteit foto's maken ]
ben nu bezig om de kabelboom te verbouwen,
en heb vandaag ook een tanksticker laten maken in de letters Z B R,
[speciale uitvoering ], dit laat ik jullie snel zien.

gr stefan
 
en op deze foto

mijn gespoten koplamp
[ en mijn custompainter ]

gr stefan

full
 
vandaag naar fighterama geweest
heeeeeel veel mooie dingen gezien, en gekocht.
mooie rvs remleidingen voor en achter
fighter logo's
en een mooie bandit helm

gr stefan
 
leuke gs500 :+
Polijsten is zo vet! had het ook met m'n velgen gedaan, maar omdat m'n beestje buiten slaapt heb ik ze verruild voor zwarte (standaard) velgen '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan