Zcheffers500

Gebeurt hier toevallig nog wat?
Of gaat al je tijd in het andere project zitten...
Het begon zo leuk dus ben benieuwd!
 
Of gaat al je tijd in het andere project zitten...

Dat dus.... zit nu in de afrondingsfase van het school-gedeelte.... dus daarna wellicht iets meer tijd... maar ik voorzie eigelijk al weer genoeg werk van alle kanten.. maar ik wil deze eigelijk wel voor de zomer weer rijdend hebben.. dat is het doel.
 
Nog steeds geen tijd voor gehad.... iemand interesse om dit projectje over te nemen toevallig? Denk niet echt dat ik er nog aan toe ga komen.....
 
kawa_stance.jpg


kawa_stance2.jpg



kawa_las.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijk aan, hij gaat er toch mee verder. Mooi zo, ziet er goed uit!
 
Vet hoor, zie je niet vaak zo.
Ben benieuwd naar het eindresultaat, kan weleens een heel stoer motortje worden.
 
Heb heel even overwogen om er achterlichtjes in te maken, maar das me te veel kermis denk ik.... dus ik ga ze schuin afslijpen en een plaatje onderaan tegenaan lassen.... denk ik... even in het ecchie bekijken of dit ten goede komt van de lijn..
 
Thanx mannen.. .@ grote brommert, nee geen demper... tis maar een 500je O-)

Heb een rem/schakelsetje binnen, woensdag s kijken hoe we dat pas gaan maken...
Iemand nog een setje 36mm clipons liggen????????????!
 
zelf maken scheffers...
Ik ga van de week ook beginnen aan een setje clip ons voor me zelf. Is het voor een 22 mm stuur?

Gewoon twee vorkbussen en twee rechte stukkies pijp? Maak ik ze desnoods dubbel...
 
Laatst bewerkt:
Hmm... ja is ook een idee... alleen weet ik nog niet precies wat en hoe ik het wil hebben.... (iig wel mijn vorkpoten als "risers" gebruiken omdat ze zo ver uitsteken..) maar met 2 36mm vorkbussen kom ik al ergens! :), heb diverse stuurtjes liggen waar ik evt nog wat mee kan gaan proberen..
 
Laatst bewerkt:
als je ff wat tekent kan ik het misschien wel voor je maken (Geen ingewikkelde spagetti sturen enzo natuurlijk he...) Heb toevallig vandaag al materiaal mee genomen. RVS uiteraard...

Je hebt me mail adres...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan