Zcheffers500

Hij klinkt lekker, en krijgt al aardig vorm!!!! heb nog 1 A4tje met klusjes... die ik morge een heel eind probeer af te werken!! dan komt er morgen filmpje!
 
zo... beeld en geluid!! (buurman laten filmen laugh)





5_6_2010_1.jpg

5_6_2010_2.jpg


5_6_2010_3.jpg


5_6_2010_4.jpg


5_6_2010_5.jpg


5_6_2010_6.jpg


nu nog wat laatste dingentjes (gele lijstje) afwerken.. dan issie "klaar"..
5_6_2010_7.jpg


zithouding is wel grappig zo... misschien later nog wat stuggere veertjes achter zodat ie ietsje hoger komt staan tijdens het rijden... maar dat heeft geen haast..
5_6_2010_8.jpg
 
Stoerrrrrrrrrr!!!!
Al ben ik ook wel benieuwd naar een "nette" versie van deze bike.
 
Laatst bewerkt:
thanx mannen!, en wat betreft dat netjes maken... daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar! frame in een hip kleurtje, tank + zitje wit *D ... maar eerst zo maar 's ff rondbollen..
 
Hij wil behoorlijk van de plek ja! Loopt nu nog wat wat schraal.... (bougies slaan wit), dus deze week nog even met wat sproeier-ruimers aan de slag.
 
zo goed als laatste klusjes....... (tijdelijk)achterlichtje.. staat nog nieteens heel slecht.
Sproeiers van .80 naar .90.. loopt beter! maar bougies nog eng wit, dus gaan nog een tiende hoger! naar 1.00..

9_6_2.jpg


9_6_3.jpg


dus... wat nog rest is de sproeiers naar 1.00 en testen of de tank dicht is.............. ....

Voorals nog , bij ritjes van +/-5 km heb ik totaal nog geen last van hitte onder het zadel........ mja we gaan zaterdag(chopperstyle meeting) zien wat ie doet (als de tank dicht is)..

Owja en als iemand nog stugge 34cm of iets langere shocks heeft..... (nu loopt m'n achterband tegen m'n "demper" bij inveren)

filmpje met de .9 sproeiers...:
 
Heatwrap staat em goed!!!
En in tegenstelling tot de meeste heeft het bij jouw bike ook nog is een keer functie ;)
Lampje staat ook leuk, ik zeg mooi maken maarrrrrrrr
 
Zo, tankje was nog even spannend .... bleek toch neit 100% dicht, ook lekte hij wat bij de kraan.... even wat sneldrogende loktite 2k-epoxy gehaalt en binnen een uur wassie dicht! sproeiertjes nog wat opgeboord, klappert lekker nu bij gas los *D
Hij staat klaar voor morgen, vuurdoop @ chopperstyle meet.
 
Accu maak ik misschien nog wel eens anders (gelaccu onder brug)
Gister en vandaag de eerste 200km gemaakt en hij heeft geen verkeerde slag gegeven! Perfect dus! Zadeltje werd niet absurd warm, alleen wat warmer op de snelweg, bij binnendoor helemaal geen last van.
Nu nog een keer het zadeltje opnieuw (laten) bekleden, want nu zit 't echt voor geen meter _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan