Ze bestaan...echt!

Al had hij de hoofdprijs gekregen dan had ik nog geen medelijden.

Onverzekerd rondrijden :( |(
Tja als je met licht rijbewijs op zware motor rijd is da nie verzekerd denk ik idd....

Maar kzie da genoeg hiero staan, 25 kw'ers die op zware fietsen rijden (zo af en toe :+ )
 
Tja als je met licht rijbewijs op zware motor rijd is da nie verzekerd denk ik idd....

Maar kzie da genoeg hiero staan, 25 kw'ers die op zware fietsen rijden (zo af en toe :+ )

Zo af en toe, ja :+ Maar dan rijd ik niet 200 meter eerder over de vluchtstrook, er zou maar een automobilist bij de afslag zijn en denken 'ik ben er, mooi naar rechts!' en dat jij daar dan net aan komt blazen. Ben je mooi de lul !

De kans dat ze je staande houden is volgens mij niet echt groot, tenzij je gaat stunten of met beste snelheid over 's Heren wegen rijd. Ik ben in elk geval nog nooit staande gehouden met de fiets. Misschien wel omdat ze waar ik woon geen politie kennen?! :z
 
Zo af en toe, ja :+ Maar dan rijd ik niet 200 meter eerder over de vluchtstrook, er zou maar een automobilist bij de afslag zijn en denken 'ik ben er, mooi naar rechts!' en dat jij daar dan net aan komt blazen. Ben je mooi de lul !

De kans dat ze je staande houden is volgens mij niet echt groot, tenzij je gaat stunten of met beste snelheid over 's Heren wegen rijd. Ik ben in elk geval nog nooit staande gehouden met de fiets. Misschien wel omdat ze waar ik woon geen politie kennen?! :z


Hehe da bedoel ik :P :P

Maar ksnapte ook nie wat tie bezielde om op de vluchtstrook naar een afrit te rijden |( , maargoed zo ieder z'n actie.....

Kweenie hoe groot de kans is dat ze je staande houden.... als je niks geks doet kan het alleen maar met alcohol controle ofzow.... :z
 
De meesten zijn dus echt zo slecht nog niet. Motorrijders bij de politie die kennen het gevoel.
 
De wegomlegging:

Enkele keren reed ik met mijn motor een straat in - waar het eigenlijk niet was toegestaan - om een omlegging te vermijden bij wegwerkzaamheden.
Tot 3 keer toe liet de motoragent die stond te posten mij door. Totdat ik één keertje met 't koekblik langskwam. Shiiiiitttt.... :( dat was f 60,=
Op mijn vraag waarom ik nu wel een bekeuring kreeg en de andere keren dat ik op mijn motor was niet, zei hij: "Dan had je vandaag ook op de motor moeten zijn".

Jammer op dat moment voor mij, maar 't blijkt wel dat je op de motor soms bevoorrecht bent!!
 
De wegomlegging:

Enkele keren reed ik met mijn motor een straat in - waar het eigenlijk niet was toegestaan - om een omlegging te vermijden bij wegwerkzaamheden.
Tot 3 keer toe liet de motoragent die stond te posten mij door. Totdat ik één keertje met 't koekblik langskwam. Shiiiiitttt.... :( dat was f 60,=
Op mijn vraag waarom ik nu wel een bekeuring kreeg en de andere keren dat ik op mijn motor was niet, zei hij: "Dan had je vandaag ook op de motor moeten zijn".

Jammer op dat moment voor mij, maar 't blijkt wel dat je op de motor soms bevoorrecht bent!!

Hehe Discriminatie })
 
Dit weekend op een regionaal weggetje achter Heiderbos nog even het gas een stukje open gegooid, komt er een motoragent naast me rijden (reed rond de 210 op een 80 weg), seint met het handje da'k wat rustiger moet doen... Maar blijft wel naast / achter me rijden... Ik beetje balen, want gas kan niet open & dacht dat mannetje een vrij stukje zocht om me even de les te lezen... Staan daar verderop achter een boom z'n maatjes met een flitskastje... :r Een paar 100 meter later gaat ie er gewoon weer vandoor... :} Zonder babbeltje enzo... Later bij het stoplicht zag ik 'em weer staan, zeg braaf hallo... Zegt hij "Ik zou wat rustiger aan doen hier... Verderop staat nog een controle en met ruim 200 langs me collega's kan je je rijbewijs kosten..."

Maar op Ressen nog van de weg geplukt met een l*lverhaal door blikwouten die dus weer begonnen te dreigen dat het illegaal is om rondjes te draaien op een klaverblad. Gooiden het op artikel 5 als ik niet meteen wegging... Rondje Elst gedaan, teruggereden, stonden ze er nog... Meteen weer van de weg (in de bocht naar R'dam... Weer hele preek over artikel 5, verkeersdoden in paasweekend "door onverantwoord gestunt zoals dat wat jij doet", "voor je eigen bestwil" enzo... Motoragent stopt erbij en vraagt wat er aan de hand is... Vertel hem da'k nu twee keer van de weg af ben geplukt voor het oefenen van m'n bochtentechniek op het klaverblad... Ze overleggen even (net buiten gehoorsafstand), motoragent loopt terug en zegt da'k wel mag rijden, maar alleen als ik niemand hinder of gevaarlijk inhaal enzo... 8-) Motoragent vertrekt en ik weer vrolijk op pad... Heb nog 6 rondjes die blikagentjes achter me gehad om te kijken of ik wel braaf reed... |(

Moraal van dit "aangename" weekend:
Als een agent in blik aardig doet tegen je, is het meestal een motoragent veroordeeld tot het blik, want blikagentjes die lief doen tegen motorrijders ben ik nog niet tegengekomen...
 
Ik heb een poosje bij een benzine pomp gewerkt vlak bij de a2. En daar kwamen nogal eens agenten koffie drinken. Ook motor agenten. En als je dan hoort wat die gasten prive met zo'n ding uitvreten dan kun je ook wel begrijpen dat ze het niet zo nauw nemen met de maximum snelheid.

Volgens mij hebben motor agenten absoluut een andere instelling dan hun ingeblikte broeders en zijn het net als wij gewoon motor rijders (alleen zij mogen te hard en krijgen er nog voor betaald ook. )
 
Een maat van mij is een agent in opleiding... en wij noemen hem niet voor niets Evil Kenievil.... *D *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan