Ze bestaan nog, gelukkig...

hier in rijssen zit motor oost en het was dan wel klein maar ach.
Ging daar laatst voor een bougiesleutel maar wist niet welke maat.
Dus kreeg er een mee met de opmerking: als hij past kom je hem maar betalen en anders breng je hem terug.
Prima het is maar 6 euro maar doe dat 10 keer per dag en het is ook 60 euro.

Geprobeerd en hij paste dus even gaan betalen(en een bak koffie gedronken)


Haha, herkenbaar. Nadat ik mijn Divje op zijkant gelegd had, moest die met de trailer naar rijssen toe. Kon zonder problemen of enige identificatie te laten zien, een trailer meenemen !!.

En jah, de koffie bij Motoroost is best goed te pruimen. Vaak beter dan bij sommige familieleden :X
 
Dan ook nog even wat goede woordjes voor Arie Molenaar in ijsselstein.

Ben een tijdje terug bezig geweest mijn Kawa KLX650 te verbouwen en had een vliegwiel trekker nodig met maatje 20mm. Ik bij een automaterialenzaak zo'n ding gehaald, blijk 20mm er niet op te zitten. Ik bij de lokale ijzerware zaak opzoek naar een 20mm bout met fijn draad(ben ook een beetje beunhaas). Nergen te krijgen natuurlijk. Ik denk dan maar ori gereedschap bestellen via kawa, blijkt dat ding scheeuwend duur te zijn. Zegt de fijne man daar, ik kijk wel even wat we hier hebben liggen. En jawel "anders neem je even die van ons even mee" zegt hij. We weten je tenslotte te vinden...
Ook een x voor een tussen as; ik kijk wel even wat we nog hebben liggen. Kreeg er 3 mee om te passen. Er paste er geen dus toch maar ori besteld.

Nu kom ik daar wel vaker ja, ken de fijne mannen bij naam, maar toch.

Ik word daar iig altijd goed geholpen en overal is een oplossing voor.

Nu kan je er natuurlijk niet vanuit gaan dat ze dit bij iedereen doen. Wil wel voorkomen dat iedreen er vanuit gaat dat alles kan en mag daar, anders zal deze service snel verdwijnen denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan