Ze bestaan nog!

Martijn-V4

Die hard MF'er
15 mei 2005
759
0
Den helder
Gisteren tegen beter weten in op de motor richting de ALV van de VFROC, natuurlijk in het leer want motorrijden is ook afzien. Op een gegeven ogenblik reed ik op de A9 en voelde ik mijn duimen niet meer, dus bij het eerste de beste tankstation verkleumd afgestapt en naar binnen voor een kop koffie.Wil ik daar een warme kop koffie kopen kom ik er achter dat ik geen kleingeld of papier geld bij me heb |( . Dus vraag ik aan de kassamedewerker of ik een paar losse euros bij hem kan pinnen voor een bak koffie, kijkt ie me eerst eens bedenkelijk aan en geeft me dan voor nop een muntje voor de koffie automaat :} .

Ze bestaan dus nog steeds, mensen die iets voor een ander over hebben.
 
YOU LUCKY B*STARD..... :+

én ? Was het een lekker bakkie pleur :?
 
Dat was zeker texaco station Akermaat ter hoogte van Heemskerk? Dat is de vaste hang out van de Noordhollanders! Die mensen van de pomp hebben dus wel vaker met motorrijders te maken ;)
 
Dat was zeker texaco station Akermaat ter hoogte van Heemskerk? Dat is de vaste hang out van de Noordhollanders! Die mensen van de pomp hebben dus wel vaker met motorrijders te maken ;)

Dat had je wel mooi gevonden he... Jammer maar helaas, het was een ander tankstation.
 
Volgens mij ben ik vorig jaar met jullie naar de Eiffel geweest samen met fred.... :?

Uhh ik denk dat je lange termijn geheugen je op dit moment even in de steek laat. Ik ben op de motor nog niet buiten Nederland geweest (heb hem ook pas een maand of 8). Dus tijd voor een stevige bakk koffie. ;)
 
"laat ik hem maar een muntje geven, voordat ie stennis gaat schoppen"

:P
 
Uhh ik denk dat je lange termijn geheugen je op dit moment even in de steek laat. Ik ben op de motor nog niet buiten Nederland geweest (heb hem ook pas een maand of 8). Dus tijd voor een stevige bakk koffie. ;)
_O- haha is goed word mn 2e bakkie, dus maar hopen dat ik wat scherper ben O-)
 
Dat ze maar nooit zullen uitsterven :}
Had eens geld tekort voor een oostduitse jeugdherberg, lieve meid achter de kassa vond het goed :) (later bleek ik nog wat pleuro's ergens te hebben :X ).
 
Maar toch...waar is de tijd dat de service/klantenbinding van een gratis bakkie koffie standaard was en we hier niet verbaasd over hoefden te zijn...?? ??
 
Maar toch...waar is de tijd dat de service/klantenbinding van een gratis bakkie koffie standaard was en we hier niet verbaasd over hoefden te zijn...?? ??

Waar zijn de mensen gebleven die zonder weemoed terug naar vroeger kunnen kijken.
Zo slecht is het allemaal ook weer niet.
 
Maar toch...waar is de tijd dat de service/klantenbinding van een gratis bakkie koffie standaard was en we hier niet verbaasd over hoefden te zijn...?? ??


sterker nog de boekhouder bij mijn werkgever verrek het om de koffie die je uit de automaat haalt te vergoeden.
hij krijgt nu dus altijd een bonnetje ut een restaurant. alleen is die koff 4 keer zo duur })
 
Maar toch...waar is de tijd dat de service/klantenbinding van een gratis bakkie koffie standaard was en we hier niet verbaasd over hoefden te zijn...?? ??

Zucht, vroeger was het allemaal een stuk gezelliger, minder gecompliceerd en konden we nog genieten van de kleine dingen in het leven.
Tegenwoordig moet alles snel, globaliseren enzo voort. Geniet van een gratis bak koffie bij het tankstation en je weet weer waarom.
 
En hou dit in je achterhoofd, de volgende keer kan JIJ iemand even matsen met iets kleins. Geluk zit in kleine dingen. Zeg ik ook wel eens tegen mijn vrouw, maar dat is weer een andere discussie.
 
Maar toch...waar is de tijd dat de service/klantenbinding van een gratis bakkie koffie standaard was en we hier niet verbaasd over hoefden te zijn...?? ??

Het zou me niks verbazen als deze goede meneer straks kritiek van zijn manager krijgt omdat het aantal cl koffie dat verkocht is niet overeen komt met de kassa...

Zo erg is het tegenwoordig...
 
Gewoon mooi om te zien dat er nog pomphouders zijn die dit doen. Tis gewoon een stukje klantebinding / klantvriendelijkheid en service.. Mooi gebaar, je komt het alleen steeds minder tegen.. Ik rijd ook alleen met een pinpas/rbw hoor. Kga echt niet met een zak vol munten rond tuffen, gaat mijn pk/gewicht verhouding.. O-)
 
Tis een mooi gebaar, temeer omdat die arme oliemaatschappijen het toch al niet makkelijk hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan