Ze bestaan nog!

Gisteren tegen beter weten in op de motor richting de ALV van de VFROC, natuurlijk in het leer want motorrijden is ook afzien. Op een gegeven ogenblik reed ik op de A9 en voelde ik mijn duimen niet meer, dus bij het eerste de beste tankstation verkleumd afgestapt en naar binnen voor een kop koffie.Wil ik daar een warme kop koffie kopen kom ik er achter dat ik geen kleingeld of papier geld bij me heb |( . Dus vraag ik aan de kassamedewerker of ik een paar losse euros bij hem kan pinnen voor een bak koffie, kijkt ie me eerst eens bedenkelijk aan en geeft me dan voor nop een muntje voor de koffie automaat :} .

Ze bestaan dus nog steeds, mensen die iets voor een ander over hebben.

Was dat vóór of nadat je die .50 aan hem had laten zien...
_O-
 
Het zou me niks verbazen als deze goede meneer straks kritiek van zijn manager krijgt omdat het aantal cl koffie dat verkocht is niet overeen komt met de kassa...

Zo erg is het tegenwoordig...

Neu, tankstation bij ons in de buurt is 24/7 open. Altijd als een vrachtauto komt tanken krijgt de man een bakkie koffie gratis. Of zou dat komen omdat die gemiddeld voor 600 Euro tanken :9 Heb zelf ook eens een gratis bakkie gekregen toen het apparaat het verrekte :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan