ze bestaan nog

hamul

MF'er
5 jul 2002
239
0
in de buurt van zwolle
coppers die een waarschuwing geven voor:
veels te hard (130 op 80 snelweg)
te dicht op een corsatje zitten
vande meest rechtse derde baan in 1 streep naar de uitvoegstrook om zo toch nog een paar autotjes te pakken
voor inhalen op dezelfde uitvoegstrook
en daarna te dicht op een vreselijk trage citroen te zitten.

:}

toch maar beter opletten volgende keer. echt enrome mazzelgehad met deze motorvriendelijke bromsnor.
 
Bumper kleven, 50 km boven maximum snelheid, inhalen met extra gevaar...
Mazzel gehad dat je nog heelhuids je motortje bent afgestapt.. Dat is pas mazzel :)

Je zult de situaties allemaal wel goed hebben ingeschat... Maar idd mazzel met meneer agent..
 
ben je nou ook trots op jezelf?

denk maar even aan de meneer van gister op de a20..
 
Laatst bewerkt:
Vanaf de meest rechtse baan naar de uitvoegstrook is toch gewoon legaal (zit maar 1 baan verschil tussen :P) of zie ik iets over het hoofd? :P
 
coppers die een waarschuwing geven voor:
veels te hard (130 op 80 snelweg)
te dicht op een corsatje zitten
vande meest rechtse derde baan in 1 streep naar de uitvoegstrook om zo toch nog een paar autotjes te pakken
voor inhalen op dezelfde uitvoegstrook
en daarna te dicht op een vreselijk trage citroen te zitten.

:}

toch maar beter opletten volgende keer. echt enrome mazzelgehad met deze motorvriendelijke bromsnor.

verdomme, ik dacht dat je een eenhoorn had gevonden :(
 
Laatst bewerkt:
Vanaf de meest rechtse baan naar de uitvoegstrook is toch gewoon legaal (zit maar 1 baan verschil tussen :P) of zie ik iets over het hoofd? :P

vanaf de 3e meest rechtse baan...niet de rechtse baan.
Ik zou graag willen zeggen dat je niet echt slim bezig bent...maar zelf rij ik ook zo :$
 
misschien dattie van zweedse balletjes hield ?

[me="Ted"]had ook mazzel gehad op nieuwjaarsdag met alleen waarschuwing voor 100 waar je 70 mocht[/me]
 
Laatst bewerkt:
Wat een l*l joh die bromsnor, je zomaar een beetje aan de kant zetten om je een waarschuwing te geven. Kan hij niet beter echte boeven gaan vangen ofzo? :(
Hij zag toch wel dat je haast had.




B| :N
 
Laatst bewerkt:
Vrouwelijke ridder?===ridderin?, ridderegge?, ridderse?, ridderesse?, ridder m/v?, ridder op merrie, dus een riddermerrie of riddermarietje?
 
Ze hadden je rijbewijs moeten innemen.... :N


Nu krijg je misschien geen vette prent maar je komt jezelf nog wel een keer tegen. :]
Ja precies. Als je jezelf te pletter hebt gereden, zal je hier nog vaak aan terugdenken.
 
Laatst bewerkt:
coppers die een waarschuwing geven voor:
veels te hard (130 op 80 snelweg)
te dicht op een corsatje zitten
vande meest rechtse derde baan in 1 streep naar de uitvoegstrook om zo toch nog een paar autotjes te pakken
voor inhalen op dezelfde uitvoegstrook
en daarna te dicht op een vreselijk trage citroen te zitten.

:}

toch maar beter opletten volgende keer. echt enrome mazzelgehad met deze motorvriendelijke bromsnor.
ik geloof er geen zak van :N

waarschijnlijk tufte je met 80 over een autobaan en haalde de motorsnor je van de weg omdat je een oude oma rijstijl hebt _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan