ze bestaan nog

Valt me mee dat nog niemand iets heeft gezegd over de motoragent die flink zijn best moest doen om TS bij te blijven en dat zijn "opleiding" hem niet onaantastbaar maakt.

What was he thinking?! Misschien dat bij dit rijgedrag de boete zeer waarschijnlijk toch niet wordt overgemaakt?
 
Ik denk dat het allemaal veel minder ernstig is als dat het verhaal van de TS doet overkomen. Anders laat een agent je niet gaan. Lijkt mij dat als hij je mats dat je niet voor alles een boete krijgt.

Maar je kan je niet zo misdragen en dan met alles wegkomen. Gaat erbij mij niet in. Zeker niet als je op de motor zit. Dat is toch meestal volk wat een beetje onder de duim moet worden gehouden. :+


ik geloof er geen zak van :N

waarschijnlijk tufte je met 80 over een autobaan en haalde de motorsnor je van de weg omdat je een oude oma rijstijl hebt _O-


Je zou het haast denken ja.
_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
kleven is dom.... Had je een boete voor moeten krijgen. De rest heb je echt geluk gehad zeg !:D
Kleven is niet echt slim nee, maar het zal wel meevallen allemaal.
Anders was er echt wel een boete uitgeschreven.

Gewoon nog een agent die objectief heeft geobserveerd en weet dat een herkansing beter werkt dan een bon ;)
 
coppers die een waarschuwing geven voor:
veels te hard (130 op 80 snelweg)
te dicht op een corsatje zitten
vande meest rechtse derde baan in 1 streep naar de uitvoegstrook om zo toch nog een paar autotjes te pakken
voor inhalen op dezelfde uitvoegstrook
en daarna te dicht op een vreselijk trage citroen te zitten.

:}

toch maar beter opletten volgende keer. echt enrome mazzelgehad met deze motorvriendelijke bromsnor.

Sommige agenten zijn ook weer TE goed, van mij mocht je je RW inleveren...
 
coppers die een waarschuwing geven voor:
veels te hard (130 op 80 snelweg)
te dicht op een corsatje zitten
vande meest rechtse derde baan in 1 streep naar de uitvoegstrook om zo toch nog een paar autotjes te pakken
voor inhalen op dezelfde uitvoegstrook
en daarna te dicht op een vreselijk trage citroen te zitten.

:}

toch maar beter opletten volgende keer. echt enrome mazzelgehad met deze motorvriendelijke bromsnor.
Nou ja, bumperkleven zou ik niet zo trots op zijn. Verders, coole bromsnor :Y
 
Ik werd op de brompony ook nog gematst vanochtend :Y

80km/h rijden
80km/h rijden op een 80km weg
80km/h rijden op een 80km weg met een ram kale achterband
80km/h rijden op een 80km weg met een ram kale achterband met een slecht leesbaar kenteken.

6 tientjes... alleen voor het rijden op de 80km weg *O*
Zijn toch zo slecht nog niet die blauwen :N :W
 
Ridster!

Of ridderin?

Damn, nu weet ik 't ook niet meer :N


gewoon jeanne d'arc.... O-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan