Ze doen het echt!

mxtr

Die hard MF'er
24 feb 2002
658
0
Eindhoven
Een tijd geleden las ik iets over dat je moest gaan betalen voor lucht aan de pomp. Ik dacht, het zal wel en nam het voor een grap aan. Maar nu heeft iedere pomp in mijn omgeving ineens 50 cent nodig voor lucht :( . Alsof de benzine niet genoeg kost tegenwoordig. Kan ik weer gaan klooien met muntjes :( .
 
tja, ze leven ook niet van de wind ;)

aan de ene kant kan ik het ook wel begrijpen hoor, ze moeten dat ding plaatsen en onderhouden...

vindt het wel wat veel, 20 cent zou beter zijn..
 
is natuurlijk wel wat voor te zeggen. Die pompen zijn om de haverklap kapot en kosten dan weer veel geld om te maken. Ik heb laatst een klein compressortje gehaald voor een tientje. Lekker thuis bandjes oppompen (en wel met een echte spanningsmeter checken en niet vertrouwen op die meter in die compressor). Voordeel is dat je altijd met dezelfde spanning rijdt aangezien pompen onderling ook nog wel es willen verschillen.
 
is natuurlijk wel wat voor te zeggen. Die pompen zijn om de haverklap kapot en kosten dan weer veel geld om te maken. Ik heb laatst een klein compressortje gehaald voor een tientje. Lekker thuis bandjes oppompen (en wel met een echte spanningsmeter checken en niet vertrouwen op die meter in die compressor). Voordeel is dat je altijd met dezelfde spanning rijdt aangezien pompen onderling ook nog wel es willen verschillen.
:^

ff klein beetje investeren, altijd goed :)
 
iemand wel eens van service gehoord?



jesus,betalen voor lucht,moet niet gekker worden! :(
ik vind het service als er zo'n scholier in zijn vakantie staat voorruiten schoon te maken voor niks..

Dit staat er al zo lang dat het bijna geen service meer is. Er wordt maar aangenomen dat het er moet zijn...

Als je je auto wil stofzuigen bij de pomp moet je er ook voor betalen, voor de matten te laten kloppen ook.. Daar hoor ik niemand over. :?
 
iemand wel eens van service gehoord?



jesus,betalen voor lucht,moet niet gekker worden! :(
je betaald niet voor de lucht, je betaald voor het gebruik van de machine waar toevallig lucht uit komt

schoot me te binnen nadat ik op submit had geklikt :D
 
ik vind het service als er zo'n scholier in zijn vakantie staat voorruiten schoon te maken voor niks..

Dit staat er al zo lang dat het bijna geen service meer is. Er wordt maar aangenomen dat het er moet zijn...

Als je je auto wil stofzuigen bij de pomp moet je er ook voor betalen, voor de matten te laten kloppen ook.. Daar hoor ik niemand over. :?



Waar komen jullie vandaan eigenlijk.
Betalen om je matten uit tekloppen. :? :? :? :?

HIer in de achterhoek nog niet zoiets mee gemaakt
 
Ik heb gewoon een compressor gekocht. Kostte wel een paar centen, maar je kunt er wel van alles mee schoonmaken.
Denk aan auto en motorbanden oppompem, moederbord slots uitblazen, met een ander hulpstukkie kun je ook je velgen schoonspuiten.

Ach je moet toch wat met die paar centen die je krijgt.
 
Betalen voor lucht???!!!
Dit gaat natuurlijk weer ten koste van de verkeersveiligheid. Veel bestuurders gaan nog minder hun bandenspanning nachecken (jawel, kost een halve liter benzine)(Het kost je natuurlijk meer als je met platte banden rondrijd, maar dat weten velen blijkbaar niet)
Dan moeten ze de benzinestations ook geen servicestations meer noemen, want service krijg je toch niet meer.
:r :r
 
Je betaalt niet voor de lucht. Je betaalt om het feit dat
die pompen altijd stuk gemaakt worden omdat mensen er
gewoon niet goed mee omgaan. Nu je ervoor moet betalen
doen mensen wel rustiger. Zo is het altijd.

Pomphouder heeft me dit vertelt dus....
 
Een tijd geleden las ik iets over dat je moest gaan betalen voor lucht aan de pomp. Ik dacht, het zal wel en nam het voor een grap aan. Maar nu heeft iedere pomp in mijn omgeving ineens 50 cent nodig voor lucht :( . Alsof de benzine niet genoeg kost tegenwoordig. Kan ik weer gaan klooien met muntjes :( .

maar, ze doen het wel! wat hier dus niet het geval was, en ze zijn geijkt

vind ik de 50 centie wel weer waard
 
Terug
Bovenaan Onderaan