Ze flitsen weer op de N201

Ze moeten alle flitspalen.......?

  • Slopen

    Stemmen: 15 42,9%
  • Verbranden

    Stemmen: 5 14,3%
  • Omtrekken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zwart spuiten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geel spuiten

    Stemmen: 9 25,7%
  • Verbieden

    Stemmen: 1 2,9%
  • Laten staan

    Stemmen: 5 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    35

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Het is weer oppassen op de N201 rond Hoofddorp.
Ze hebben beide flitspalen weer hersteld ;(
Dus let even op naar welke kant ze staan voor je er voorbij scheurt. })
Crawl
 
Op vrijdag 01 november 2002 18:43 schreef Crawl het volgende:
... Ze hebben beide flitspalen weer hersteld ;( ...
Eeehm.. Ze hebben sinds een tijdje op de stadsautoweg bij Heerlen ook flitspalen gezet. Stonden er nou een weekje of 4, maar niet actief. Deze week worden ze geactiveerd op maandag, dank je wel meneer Stinger :P en vanmorgen hield diezelfde stinger zijn waffel.. :?
Hmm.. Hoe ken dat? Kijk ik, heeft de paal in de hens gestaan. In eerste instantie een euforisch gevoel. In tweede instantie, wat gaat dit de maatschappij weer kosten. :?
Wat kost zo'n paaltje?
En wat ik me afvraag... Ik denk dat hier iemand zich verschrikkelijk genaaid heeft gevoeld toen hij er te hard op de foto is gegaan, en toen maar dacht het betreffende rolletje in de fik te steken. Werkt dat dan?? Kan ik me toch niet voorstellen? Ik ga er toch vanuit dat het rolletje dusdanig verpakt is, dat het hittebestendig is. En het dus geen enkel nut heeft zo'n ding in de fik te steken.

Oh.. reminds me.. hoever zijn ze met digitale foto's?
 
vandaag, na werktijd(17.00u) stonden ze(aanweerszijde) met flitsauto's geld temaken. gelukkig zag ik ze ruim op tijd :) kon ook nog een collega(in auto)waarschuwen.
 
FF bij de tuftuf club (www.tuftufclub.com) gekeken. Geladen paal kost 180.000 Hollandsche florijen... da's net geen 82.000 pleuro. Weet trouwens wel dat die palen niet meer verzekerbaar zijn; geen enkele maatschappij begint er nog aan.

Die palen zijn van de gemeente/province/rijk en dus betalen wij allemaal zo'n vernieling uit eigen portemonnee via de diverse belastingen :( |(

===
Vorig jaar haalde een vandaal nog de krant: In de buurt van Lelystad werd een automobilist geflitst door een mobiel team langs de kant van de weg. Hij zette ziendend zijn auto aan de kant en reed achteruit over de camera op statief. Hij stapte uit en begon enorm te schelden tegen de agenten. Na zijn hart gelucht te hebben stapte hij weer in de auto en scheurde weg... hij had echter niet bemerkt dat zijn vrouw ook was uitgestapt... |( en die stond op de vluchtstrook bij de agenten... :+ De politie was zo vriendelijk haar een lift aan te bieden naar huis... O-) Alwaar zij ook maar direct de attente echtgenoot hebben ingerekend :X .
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 01 november 2002 22:05 schreef UltraSub het volgende:
Oh.. reminds me.. hoever zijn ze met digitale foto's?

Een aardig eind, op de N65 van Tilburg naar Vught hebben ze bij Haaren een digitale camera boven de weg hangen die is voorzien van een modem en de foto´s rechtstreeks doorstuurt naar de woutenkiet :(

Camera hangt dus echt boven de weg! Valt niet echt op (zoals een normale camera) en een stuk beter beveilgt tegen criminaliteit( of het criminaliteit is om zon ding te vernielen is natuurlijk een duscussie punt :+ )
 
Op vrijdag 01 november 2002 23:17 schreef Fabian het volgende:Een aardig eind, op de N65 van Tilburg naar Vught hebben ze bij Haaren een digitale camera boven de weg hangen die is voorzien van een modem en de foto´s rechtstreeks doorstuurt naar de woutenkiet :(

..woutenkiet :? Waar staat dat voor :? Het kost ons idd ongeloveloos veel geld, die vernielde palen :( Er heeft eens iemand met een stukje in de Kicxstart gestaan en die stelde voor om alle flitspalen een fluor kleurtje te geven. Ze zijn dan superherkenbaar en hoeven dus niet vernield te worden *D Ideetje :?
 
Hoi, ik zag dat ze bij de flits paal (die bij de skipiste), een touwtje op het wegdek hebben gespannen, enig idee waar dat voor is?

Grtnx,
een "import" Hoofddorper.. *D
 
Hoi, ik zag dat ze bij de flits paal (die bij de skipiste), een touwtje op het wegdek hebben gespannen, enig idee waar dat voor is?

Grtnx,
een "import" Hoofddorper.. *D
 
Op zaterdag 02 november 2002 01:21 schreef Arckira het volgende:
... Het kost ons idd ongeloveloos veel geld, die vernielde palen :( Er heeft eens iemand met een stukje in de Kicxstart gestaan en die stelde voor om alle flitspalen een fluor kleurtje te geven. Ze zijn dan superherkenbaar en hoeven dus niet vernield te worden *D Ideetje :?
Damn, daar had ik het een paar maanden terug met m'n vriendin nog over, het zou echt wel schelen, maarja, zo'n ding overspuiten is toch gauw 10 minuten werk en het valt gauw op ben ik bang.
 
Hoi heb een bel vector radar detectie ingebouwd ZX12R werkt goed , maar kost wel een beetje!!
Groetjes van de ouweman *D
 
Volgens mij komt het door de klei grond dat die dingen het zo "goed" doen hier...

Ik ken geen enkele gemeente waar er zoveel flitspalen & flitsnichten lanx de weg staan (hangen..)
 
In Duitsland is het veeeeel beter geregeld met die flitspalen !
Die flitsen namelijk van voren, voor zover ik weet heb ik toch echt geen nummerplaat aan de voorkant })
 
Beter slitspalen als flits auto`s..palen weet je te staan of zie je ruim van te voren. auto`s is altijd ellendig. Fluor-kleurtje is nooit weg!
 
maar zien hoe lang het duurt voordat ze weer zijn uitgefikt, omgetrokken, afgezaagd...
het enige dat ze niet kunnen omzagen zijn die handhavers, leuk als je over het viaduct van de Hoofdvaart komt aanzetten met 180 km/h. Staan ze te lazeren...
 
Dat is inderdaad veel lastiger! Staan ze daar onderin vlak voor de bocht achter zo'n paaltje verscholen.

Veel mensen uit de regio hier trouwens!
 
werk in Hoofddorp, en die touwtjes op de weg zijn bedoeld om het aantal auto(motor)mobilisten te tellen. Misschien willen ze weten hoeveel procent te hard rijdt :z
 
staan er nog steeds zondagmorgen 07.30 voor het eerst weer
eens die kant op effe doortrekken lekker op gang 150km
staan die #%* dingen er weer :( , zag hem nog net op tijd
geen flits wel goed wakker :+
 
Ja inderdaad de flitspalen staan er weer, maar even een waarschuwing
ze flitsen naar beide kanten, dus alsje met de auto bent ook tegemoedkomend
ben je de sigaar. En ik spreek uit ervaring. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan