Ze hebben hem teruggevonden ..

WoKe

MF veteraan
1 apr 2003
1.324
0
Gent
Na deze ...
Ze hebben mijn motor gepikt :-(

Eindelijk eens goed nieuws, net gebeld door de politie dat ze hem teruggevonden hebben, weet nog geen details behalve dat hij ergens in een berm stond/lag en dat hij onder het stof zat en er wat roest op de remschijven zit. Straks even langs bij de politie en morgen de sleutels gaan terugvragen bij de verzekering ...

Fingers crossed dat er niet teveel aan stuk is ...
 
Hoop voor je dat het er nog goed uitziet, is meestal beter dat ze hem niet meer terug. Je weet nooit wat er mee gebeurd is.
 
Tsja, moet je daar blij mee zijn... Het is te hopen dat ie niet te erg mishandeld is.
 
Laat ook iets weten hoe hij eruit ziet nu. Hopelijk niet te veel schade. Krijg je dat trouwens ook vergoed als er iets aan scheelt? I hope so
 
Laat ook iets weten hoe hij eruit ziet nu. Hopelijk niet te veel schade. Krijg je dat trouwens ook vergoed als er iets aan scheelt? I hope so

:^

Maar iig weer een bewijs dat de politie soms ook goede dingen doet voor motorrijders... want opknappen kost iig minder dan de dagwaarde uitgekeerd krijgen.
 
Hoe zit dat verzekeringstechnisch?
Ze vinden em terug maar er is bv 4000 euro schade aan.
Wie gaat die moeten betalen?
 
Hoe zit dat verzekeringstechnisch?
Ze vinden em terug maar er is bv 4000 euro schade aan.
Wie gaat die moeten betalen?

Zover ik weet is wouter diefstal verzekerd en niet omnium. Dus denk dat tenzij ze de daders vatten de schade voor jezelf is. Als er dan voor 4000 euro schade aan is, kun je hem in die berm laten liggen :)

Nu ik hoop dat er zo goed als niks aan scheelt. Nog even geduld tot Wouter terug is :)
 
Hoop ook dat je niet alteveel schade hebt.
:} voor de politie :}
Denk trouwens wel dat de verzekering de schade vergoed als die door diefstal of tijdens joy riding is ontstaan.
 
Hoop ook dat je niet alteveel schade hebt.
:} voor de politie :}
Denk trouwens wel dat de verzekering de schade vergoed als die door diefstal of tijdens joy riding is ontstaan.

Bij mijn verzekering geld iig dat bij wa +beperkt casco de schade o.a. bij diefstal, joyriding, aanrijding met dieren, brand, etc. is verzekerd. Als de motor dus zo is achtergelaten dan lijkt me dat onder joyriding vallen en zou het dus verzekerd moeten zijn.
 
Het was beter voor je als ze hem niet meer teruggevonden hadden.
Met een beetje pech,krijg je nu een gerepareerde fiets,en je valt toch in je no-cliam naar beneden.

Maarja,anders had je de dagwaarde gekregen,kan ook wel eens ongunstig zijn.(vooral voor de portemonee :( )

John :)
 
das mooi dat jij je ducje weer heb

[pest modus]
ze zullen wel pech hebben gehad onderweg met de duc
[pest modus]
 
Juist de politie op bezoek gehad. Ze hebben hem deze morgen "gevonden" nadat een concierge van een appartementsblok daar in de buurt gebeld had dat er nu al 2 weken een motor voor de deur stond. Morgen mag ik hem ophalen en de schade eens bezien. Volgens de politie was er uiterlijk geen schade. Hij zou enkel bestoft zijn en wat roest op de remschijven hebben.

Toch wel bizar ... stelen ze hem uit mijn garagebox terwijl hij in alarm staat en dan dumpen ze hem bijna direct nog geen 5 km verder :?
Heb ik het geluk (of de pech) gehad om met een stel mentaal minder begaafde dieven te maken hebben ?
 
Maar, als de verzekering al heeft uitgekeerd, ben je toch echt de lul volgens mij. Meestal doe je er dan ook afstand van, als hij dan noog wordt gevonden is ie van de rechtmatige eigenaar, en da's dan de verzekeringmaatschappij.....

Ik hoop dus voor je dat je nog geen geld hebt gezien.....
 
Verzekering had nog niet betaald, maar deze middag heb ik wel papier van afstand getekend. Maar toen ik de makelaar belde zei die dat ik hem naar mijn dealer moest brengen zodat ze een expert kunnen sturen en hem laten herstellen. Komt allemaal wel in orde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan