Ze hebben hem teruggevonden ..

Toch wel bizar ... stelen ze hem uit mijn garagebox terwijl hij in alarm staat en dan dumpen ze hem bijna direct nog geen 5 km verder :?
Heb ik het geluk (of de pech) gehad om met een stel mentaal minder begaafde dieven te maken hebben ?

Hmmmmm....misschien zijn ze gestoord in hun bezigheden..
Lijkt me inderdaad sterk dat je al die moeite doet om te gaan joyriden, dan "pak" je wel een motor die makkelijker weg te nemen is...

Heb zelf ook een keer m´n gestolen motor teruggevonden....contactslot was weg en achterband was finaal opgebrand.....gelukkig geen blokschade.

Hoop dat het voor jou ook meevalt!
 
Hij staat terug in mijn garage, deze keer beladen met sloten :)

Optisch ziet alles er ok uit, en ik denk niet dat er echt mee gereden is. Er ligt een serieuze laag stof en vuil op, wat roest op de remschijven en wat schroefjes die aan het roesten gegaan zijn.

Het systeem om het zadel te ontgrendelen zit los, en mijn alarm (spyball) dat onder het zadel zat is verdwenen. Vrijdag kan hij binnen bij de dealer om te herstellen, dus pas het weekend daarop weer eiffeltripjes :)
 
Zo te horen valt het allemaal nogal mee. Een paar keer een mega stoppie doen 8-) en je schijven blinken terug als nief. De verroeste schroefjes vervangen door roestvrijstale, dan ben je daar ook weeral vanaf (zijn wel vrij duur)

Stoppie moet wel lukken, nog wa gaan oefenen op den druppel :) en wat die roestvrijstalen vijzen betreft ... verzekering 8-)
 
Van mij is een keer een fireblade gestolen.Politie vond 'm terug en de enige schade was dat het contact(en stuurslot)kapot was.Was voor diefstal verzekerd en verzekering heeft nieuw slot setje betaald
 
Zo te horen valt het allemaal nogal mee. Een paar keer een mega stoppie doen 8-) en je schijven blinken terug als nief. De verroeste schroefjes vervangen door roestvrijstale, dan ben je daar ook weeral vanaf (zijn wel vrij duur)

en van een mindere sterkten dan de originale boutjes
kan ze beter oppoetsen met commendant of zo iets

roy ss600c
 
Terug
Bovenaan Onderaan