Ze is weer thuis!

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Ja hoor, vandaag het langverwachte telefoontje: we konden de VFR weer ophalen! Joepie! :] Ze had wat startproblemen en ze moest voor een beurtje, dus nu met nieuwe, verbeterde spanningsregelaar, nieuwe accu en schone olie en filter is ze weer helemaal in orde *D Wow! Wat rijdt ze toch geweldig! Zojuist weer teruggekeerd van en ritje met mijn 10 jarige zoon achterop. Ik realiseerde me tijdens het rijden dat hij 11 jaar geleden al in mijn buik zat tijdens het lessen en afrijden en nu zat hij achterop met zijn stoere outfit. 8-) Wat heeft hij genoten! In het begin was 't even wennen voor hem en dat merkte ik ook wel, want hij ging 'tegenhangen' in de bochten. Hij was een beetje bang dat ik eruit zou vliegen, maar hij had al gauw door dat dat niet de manier was en toen ging het lekker soepel. Hij zit nog steeds met een grijns op zijn gezicht :) Het waait hier wel heel erg zeg. (Den Helder ja :X ) Op sommige stukken had ik echt het gevoel dat de wind mijn wielen onder mijn kont vandaan zou blazen, zo schuin moest ik er tegenin hangen. Morgen is het hopelijk ook goed weer om te rijden. Ik hoop dan dat mijn man voor een ritje te porren is, zodat we met 2 motoren kunnen rijden, ieder met één zoon achterop. De oudste zoon kan wel alleen thuisblijven. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, want we hebben de VFR nog maar sinds kort en we hebben nog nooit samen gereden. Dat krijg je als je kinderen hebt. ( ik doe maar niet zo'n kotskoppie invoegen, want ze zijn best wel lief ;) )
 
Lijkt me geweldig, met je zoon achterop! Ik heb nog maar net mijn rijbewijs en ik wil nog véél ervaring opdoen voordat ik het kroost mee achterop neem, maar als het eenmaal zover is... :9

De jongste twee hebben al proef-gezeten:

FF foto's zoeken...
 
full


Dit is m'n middelste - over tien jaar mag-ie ook!
 
Ik kijk er ook zo naar uit dat er gewoon een kind achterop kan, maar ik zal ook nog even wat jaartjes moeten sparen, want de oudste is nu 2 jaar (afgelopen zaterdag geworden) en de jongste 8 maandjes. Maar ze groeien als kool, dus die dag dat ze safe achterop kunnen, gaat komen. Maar voorlopig kachel ik een beetje in m'n eentje in buurt rond hier.
 
Gaan jullie mee richting Hoorn.Kom ik jullie wel ff ophalen,woon in de buurt. ;)
We zijn morgen al met z'n 3en zowiezo,dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Kijk ook ff in het West-Friesland topic.Daar spreken we af.

Ja, lijkt me wel leuk. Moet ik wel ff met mannie overleggen, want die gaat dan niet mee. Jongste is pas 6 en daar gaan we niet de snelweg mee op. misschien met hem dan laat in de middag nog even een blokje om. Gaan jullie naar de Mac in Hoorn?
 
Lijkt me geweldig, met je zoon achterop! Ik heb nog maar net mijn rijbewijs en ik wil nog véél ervaring opdoen voordat ik het kroost mee achterop neem, maar als het eenmaal zover is... :9

De jongste twee hebben al proef-gezeten:

FF foto's zoeken...

Hoi Meissie, het is inderdaad heel leuk, maar ook best eng. Je bent je er heel erg van bewust dat je je kostbaarste bezit achter je hebt zitten :X Ik vond het best spannend om mijn zoon vanmiddag op de VFR mee achterop te nemen. Op de Magna zitten ze als een vorst, gewoon rechtop en je gaat daar niet zo schuin mee door de bochten. Ik was bang dat hij kramp in zijn benen ofzo zou krijgen en dan zou gaan verzitten, maar ik ben na een poosje even gestopt om te vragen of hij lekker zat en hij had nergens last van. Op de VFR voelt het toch heel veilig als hij achterop zit, want hij hangt lekker tegen je aan. Is wel iets minder voor je polsen :X Maar ach, hij weegt maar 23 kilootjes, dus is een vedergewichtje. (ja, 10 jaar en 23 kilo :) )
 
Ik kijk er ook zo naar uit dat er gewoon een kind achterop kan, maar ik zal ook nog even wat jaartjes moeten sparen, want de oudste is nu 2 jaar (afgelopen zaterdag geworden) en de jongste 8 maandjes. Maar ze groeien als kool, dus die dag dat ze safe achterop kunnen, gaat komen. Maar voorlopig kachel ik een beetje in m'n eentje in buurt rond hier.

Het klinkt als een cliché, maar het is echt waar: het gaat zo verschrikkelijk hard! Tegenwoordig helemaal, want net zoals iedereen heb ik het druk, druk, druk, dus dan vliegt de tijd helemaal. Zo ligt ie nog in je armen te kraaien en zo zit ie in groep 6. Het is wel helemaal te gek als je er een lekker mee kan nemen achterop hoor. Gezellig met z'n tweeen een stukje rijden en dan ergens iets eten of drinken....Ze lopen ook al zo stoer met hun motorpakken aan 8-) Voor de jongste zal het erom spannen. Vorig jaar waren zijn benen nog te kort om bij de stepjes te kunnen, maar ik heb hem vorige week op de VFR gezet en toen kon hij erop. Tot zijn grote vreugde natuurlijk. Hij is aleen de jongste en zo'n jongste blijft altijd een beetje de baby, dus best eng om 'die kleine' mee achterop te nemen.....
 
Beetje een tintje :? We hebben een volbloed Singalees, een volbloed Ethiopiër en (verrassing van moeder natuur) een volbloed Hollander(tje) - maar mooie jongens zijn het!
 
Beetje een tintje :? We hebben een volbloed Singalees, een volbloed Ethiopiër en (verrassing van moeder natuur) een volbloed Hollander(tje) - maar mooie jongens zijn het!


hihihihi.....ja, ik bedoel een béétje een tintje ja, maar als die van jou volbloed-helemaal-bruin zijn, dan worden ze ook vast heel knap hoor ;) Vaak zijn ze met en beetje fijne gelaatstrekken van de Europeaan en de donkere huid van de Afrikaan of Antilliaan of weet-ik-veel, heel knap. Mijn vriendin is zelf half-Tunesisch en een van haar zoons is donker met staalblauwe ogen, want zijn vader is een echte Hollander. Dat wordt vast een hartenbreker ;)
 
Ik kijk er ook zo naar uit dat er gewoon een kind achterop kan, maar ik zal ook nog even wat jaartjes moeten sparen, want de oudste is nu 2 jaar (afgelopen zaterdag geworden) en de jongste 8 maandjes. Maar ze groeien als kool, dus die dag dat ze safe achterop kunnen, gaat komen. Maar voorlopig kachel ik een beetje in m'n eentje in buurt rond hier.

wel leuk zo dicht op elkaar. straks zijn ze allebei naar school en heb je alle tijd om met elkaar te rijden ;)
 
Beetje een tintje :? We hebben een volbloed Singalees, een volbloed Ethiopiër en (verrassing van moeder natuur) een volbloed Hollander(tje) - maar mooie jongens zijn het!
volbloed Ethiopiër - (verrassing van moeder natuur)

hoezo verrassing :? je maakt me nieuwschierig *D
die vrouw achter de volbloed hollander :+ ben jij dat?
 
Balen voor je Lady M (mededorper btw)

Het is ronduit kutweer!

Ja, en ik ben me een partijtje KWAAD! Wat is dit toch een kloteland he. :( Ik word hier he-le maal ziek van! En toch ga ik vandaag rijden! Al moet ik ervoor naar Limburg, maar rijden zal ik!!!
 
Ja, en ik ben me een partijtje KWAAD! Wat is dit toch een kloteland he. :( Ik word hier he-le maal ziek van! En toch ga ik vandaag rijden! Al moet ik ervoor naar Limburg, maar rijden zal ik!!!

KUTweer?
zonnetje schijnt hier. blauwe lucht heerlijk weertje :?
maar niet overal dus zo te lezen......
 
En de verwachting voor Den Helder vandaag is regen, windkracht 6 met windstoten van 70km/u :( Regen vind ik niet eens zo erg, maar met die wind kun je gewoon niet lekker ontspannen rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan