Ze is weer thuis!

volbloed Ethiopiër - (verrassing van moeder natuur)

hoezo verrassing :? je maakt me nieuwschierig *D
die vrouw achter de volbloed hollander :+ ben jij dat?
Nou, niet de volbloed-Ethiopiër is een verrassing van moeder natuur, maar de volbloed Hollander!

En ja, dat ben ik (helaas niet in mijn mooiste pak :) )
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik heb ook lekker gereden hoor. Schijt aan de wind 8-) De twee mannetjes die nog niet achterop de VFR hebben gezeten mochten ook ff mee, voor een kleiner rondje.

full
 
hahah lijkt dat grappig zo'n mini mensje achterop ;)

Ja, hij is nog maar maatje mini :) Hij wilde persé mee achterop en hij baalt als een stekker dat ie de kleinste is. Pak en laarzen zijn van zijn oudere broer. Zijn vader moest hem op de motor tillen, want zijn laarzen zijn een beetje te groot en te zwaar voor hem, dus het lukte hem niet zelf }) Hij glom van trots dat hij mee mocht. Ik vond het zelf wel een beetje eng hoor. Hij weegt haast niks, dus je voelt het bijna niet dat hij achter je zit, maar je weet het natuurlijk wel. Met de andere twee jongens durf ik al een beetje pittig te accelereren, maar met die kleine gaat me dat nog iets te ver.
 
Ge-wel-dig! Dat mannetje geniet zichtbaar!
Ik moet maar eens hard oefenen.
Meteen maar werk van gemaakt: Vanmiddag (in de stralende zon :9 ) heerlijk ritje gemaakt (+/- 100 km). Best eng, die wind, vooral van opzij. Komt me een andere motorrijder tegemoet, zie ik hem helemaal schuin hangen tegende wind in. Pas later realiseerde ik me dat ik waarschijnlijk net zo schuin hing... :X

:] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan