ze kenden hem niet!

Ik heb maar 6uur les gekregen, maarja das belgie...
van de eerste keer geslaagd ook trouwens :)

ik mocht niet groeten tijdens het lessen :Z
 
dat nog net niet Den the man, t meisje met wie m'n vriendin t gesprek had wist niet op wat voor motor haar vriend reed ( |( ) alleen dat ie leren tassen aan de zijkant had (sjoppert dus)
 
dat nog net niet Den the man, t meisje met wie m'n vriendin t gesprek had wist niet op wat voor motor haar vriend reed ( |( ) alleen dat ie leren tassen aan de zijkant had (sjoppert dus)

Was het geen HD rijder? die zwaaien toch nooit :P
 
Ik hoorde dat motorrijders naar elkaar zwaaide van mijn moeder toen ik mijn eerst motor ophaalde :o

Ma: wel zwaaien he
Ik zwaaien
Ma: nee, naar andere motorrijders.
Ik: jaja

Motor op gehaald en in een bocht kwamen er 4 ss na elkaar plat door de bocht die allemaal zwaaide :}
Vanaf toen zwaaien zwaaien zwaaien zwaaien
 
Ik heb helemaal nooit rijles gehad. Is trouwens ook wel te zien ook hoor. In mijn tijd (1980) kon je een half jaar rijden met een zogenaamde oefenvergunning (in de volksmond beter bekend als proefrijbewijs) dat je bij de verkeerspolitie op de Overtoom in Amsterdam kreeg na het afleggen van het theorie-examen.(in mijn geval dan, als je in Enschede woonde ging je natuurlijk ergens anders heen)Daarna heb ik afgereden op mijn eigen motor voor het bedrag van 75 gulden. Bijzondere verrichtingen kende men toen nog niet. Ach, dat waren tijden...(zucht)
 
Ja goed dat iemand er is over nadenkt voordat er gepost word. Toen mijn pa afreed had hij ook maar 1 les nodig maar wel eerst ook half jaar oefenbewijs. Dus je kan wel aankomen met een of ander stoer verhaal van oh moet je mij zien met mijn interessante praatjes ik had maar 3 lessen nodig. Als dat in 1930 was was het bar veel. En oh ja ik hoef ook niet te horen dat je toen helmaal niet hoefde te lessen ofzo want dat interesseert natuurlijk niemand iets
 
1094041759_0.gif
LOL
 
4 uur....

maar das voor iedere Belg zo, en dan mag je nog ineens de baan op met een "L" :P




En wij hebben ook geen BPM O-) })
 
Ja goed dat iemand er is over nadenkt voordat er gepost word. Toen mijn pa afreed had hij ook maar 1 les nodig maar wel eerst ook half jaar oefenbewijs. Dus je kan wel aankomen met een of ander stoer verhaal van oh moet je mij zien met mijn interessante praatjes ik had maar 3 lessen nodig. Als dat in 1930 was was het bar veel. En oh ja ik hoef ook niet te horen dat je toen helmaal niet hoefde te lessen ofzo want dat interesseert natuurlijk niemand iets
die gazt heeft z'n rbw nog maar een paar weekjes, dus dan kan t niet met zo weinig lessen (ok kan wel, maar is onwaarschijnlijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan