ze kenden hem niet!

MacReal

MF veteraan
1 aug 2004
40.991
2
Zoetermeer
ik heb een verhaaltje waar mijn vriendin gister mee kwam...
bij haar in de klas is het geloof ik zo'n beetje algemeen bekend dat ik motor rijd *D
kwam er laatst een meisje mee, dat haar vriend z'n rbw ook heel snel had gehaald!
(5 lessen, yeah, right! B| )
dus mijn vriendin ertegenin enz enz

maar nu komt het leukste :)
die gozer is dus ook helemaal gek van motorrijden (zegt ie)
maar dat meisje verteld verder
ze waren een stukje aan het rijden saampies
zwaait er ineens een andere motorrijder naar ze (DUH)
vriend: ken jij hem?
vriendin: nee, jij wel dan?

oftewel, allebei motorrijden te gek vinden, maar dan niet de algemeen bekende groetn kennen :P
 
het duurt al 4 weken voor je examen mag doen.
tegenwoordig in 2 delen, dus minstens 8 weken bezig
maargoed, t kan dus wel in 4 weken... (moet je allebei de delen tegelijk aanvragen)
maar dan moet je wel een aanvraag doen na je eerste les.

kwilde trouwens gewoon ff laten zien dat als iemand niet terug zwaait, het dus niet altijd onoplettendheid is :+
 
het duurt al 4 weken voor je examen mag doen.
tegenwoordig in 2 delen, dus minstens 8 weken bezig
maargoed, t kan dus wel in 4 weken... (moet je allebei de delen tegelijk aanvragen)

Je kan ze niet tegelijk aanvragen, je moet geslaagt zijn voor voertuigbeheersing voordat je verkeersdeelname kan aanvragen. Ik heb zo'n 5/6 weken moeten wachten voor m'n voertuigbeheersing en nu 3 weken (nog 1 1/2) voor verkeersdeelname.
 

1094041759_0.gif
 
eerst koekblik, meteen erachteraan motor

6 lessen van 60 minuten
Einde 1e les papieren opgestuurd (ik lieg niet)

Voor mijn examen (na 6 lessen) nog een uurtje vrijgereden.

Verhaal van examen is super, nu we toch al OT zijn.

Ik rij samen met iemand anders die ook examen heeft nog ff een uurtje, daarna heeft de andere persoon examen en zou ik naar huis gaan.
Tijdens het uur rijden mijn motor uitgezet op een parkeerplaats, andere leerling beheerste 8'je nog niet goed.
Wil mijn motor starten, accu dood. |(
Vervolgens zonder instructeur (die had examen emt andere leerling) naar de dichtsbijzijnde zaak gereden (15km) om een andere accu te regelen.

Toen snel terug voor examen, kom ik aanrijden staat instructeur met examinator buiten te wachten |( , verhaal uitgelegd, niets aan de hand.
Motor controle: achterlicht kapot, officieel geen examen.
Ontzettend gematst, toch gereden en in één keer gehaald.
 
15 uurtjes O-) net genoeg om te leren zwaaien :+ .

Maareh, zelfs een niet-motorrijder weet dat ze naar elkaar zwaaien. Zaten ze je te fokken ofzo?
 
het kan echt....
een vriend van me haalde het in 3 lessen...wel 2 keer examen.
maar uiteindelijk toch goedkoop.

heeft zijn eerste motor wel na 2 weken total los gereden, das dan weer duurder......
 
Je kan ze niet tegelijk aanvragen, je moet geslaagt zijn voor voertuigbeheersing voordat je verkeersdeelname kan aanvragen.
Nee hoor, je kan ze best allebei tegelijk aanvragen, heb ik zelf ook gedaan. Eerst AVB examen gedaan en een paar dagen later had ik het tweede examen. Geen enkel probleem. Je mag alleen de twee examens niet op dezelfde dag doen.
En uiteraard moet je wel geslaagd zijn voor het eerste examen voor je mag afrijden op de weg. Dus als je zakt voor het AVB examen terwijl je het VD examen wel al had aangevraagd, dan mag je het VD examen niet doen, maar moet je het wel gewoon betalen. De tijd was immers voor je gereserveerd. Betekent dus dat je de kans loopt een paar honderd euro weg te gooien.
 
Het kan dus echt wel he! Ik heb nu 4 lessen gehad, waarvan 3 voor voertuigbeheersing(2wkn terug geslaagd) en heb 25 okt het examen verkeersdeelneming. Daar heb ik tot nu toe een les in gehad en we hebben voor het examen nog 2 lessen ingepland! Dan kom ik ook op 6 lessen uit, moet ik wel slagen.
Weet ook niet van hoe of wat, maar hij zegt dat als ik zak ik een beste trap krijg van hem!

Ik weet dat het daarna pas echt komt, maar dat is voor dan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan