MacMan
MF veteraan
Laatst viel mij ineens iets op tijdens een documentaire over de geschiedenis van de Bol dÓr races.......ER KOMEN HELEMAAL GEEN ZWANGERE KOEIEN (lees V-TWINS) VOOR IN ALLE UITSLAGEN!! IN GEEN ENKEL JAAR!!!! alleen Japanse VIERPITTERS!!!
.
M.a.w. ze kunnen alleen winnen als ze maar +/- 20 rondjes hoeven te rijden en 250 cc meer mogen hebben dan de rest van het veld. (dit soort lijsten zie je ook bij de andere Endurance races!! Le Mans/Suzuka)
Nog een Anti V-twin punt:
De V-twins hebben van het WK Superbike een grote kudde LOOPSE KOEIEN GEMAAKT!!
BEDANKT!! V-TWINS were invented for CHOPPERS!! kijk maar in de geschiedenisboeken.
Om nog maar te zwijgen over dat monotone geloei DOOOOOH DOOOOOOH DOOOOOOH..
.. daar zit toch geen KICK in dat is slaapverwekkend!! 20 km/u klinkt hetzelfde als 180 km/u
.
Bij een vierpitter hoor je dat het steeds haRDER HARDER HARDER gaat dit geeft de berijder ook een veel grotere KICK!! ADRENALINE!!
Zo ik heb effe m\'n hart gelucht!!

M.a.w. ze kunnen alleen winnen als ze maar +/- 20 rondjes hoeven te rijden en 250 cc meer mogen hebben dan de rest van het veld. (dit soort lijsten zie je ook bij de andere Endurance races!! Le Mans/Suzuka)
Nog een Anti V-twin punt:
De V-twins hebben van het WK Superbike een grote kudde LOOPSE KOEIEN GEMAAKT!!

Om nog maar te zwijgen over dat monotone geloei DOOOOOH DOOOOOOH DOOOOOOH..

Bij een vierpitter hoor je dat het steeds haRDER HARDER HARDER gaat dit geeft de berijder ook een veel grotere KICK!! ADRENALINE!!
Zo ik heb effe m\'n hart gelucht!!