Ze mogen dan wel tig keer SBK gewonnen hebben maar

Even voor de globale duidelijkheid:
De Jappen moeten zeker eens op een cursus vormgeven gaan bij de Italianen want de 916/966 is en blijft een bloedmooie fiets ook na al die jaren.

Vind je? ik vind zo een R1 toch wel erg :9~ ...alleen de achterlicht van de nieuwe is wat minder....neus van nieuwe R1 + kont van nieuwe R6 = :}
 
ivootje komt dus wel eens op plaspoelpolder met die kr1?
Moet ik je toch wel eens gezien hebben daar maar zo,n kr1tje nee... kan hem niet voor me halen.

Oja\' die brommers staan altijd aan het eind van ppp stoer te doen.

Enne als ik je tegenkomt op ppp kom maar met die brommer van je :j

Bijlage: Mario (1).jpg
 
-
Enne als ik je tegenkomt op ppp kom maar met die brommer van je
-
OOOOOHHH!! brommer dus??
MMMMMMMMMMMMM??? R1 BEESTJE :j wil spelen }) eindelijk ADRENALINE }) .
Bij de laatste zwarefietsman (Fireblade!!) met circuit bla bla (bij het ppp baantje) zat ik zowat in z\'n nek bij het aanremmen van de eerste LEKKERE set bochten omhoog.
Ik heb al met een paar R1\'s gespeelt bij ppp maar die konden alleen maar wheelies trekken op de rechte stukken ZUCHT!! dus BEESTJE :+ eerst zien dan geloven, met die KLEPPENBAK van je :j .
EFFE STANGEN!! 8-)

LATER!!

p.s.

plaspoelpolder:

Wat is dat, waar is dat, en wat is er te doen?

Het Plaspoelpolder industrieterrein daar ligt een leuk baantje met leuke bochten combi\'s, heeft in de krant gestaan ze gingen er meer controleren :r vanwege de illegale races. :}
 
Laatst bewerkt:
Het Plaspoelpolder industrieterrein daar ligt een leuk baantje met leuke bochten combi\'s, heeft in de krant gestaan ze gingen er meer controleren :r vanwege de illegale races. :}
Aha, het is dus een industrieterrein. Nou nog weten waar dat industrieterrein ligt en dan zijn we er helemaal. ;)
 
Ligt bij rijswijk...
Vanaf Prins Claus Plein borden Rijswijk volgen...dan kom je vanzelf borden Plaspoelpolder tegen...daar ga je eraf....metteen keren en weer de snelweg op....andere kant op....hele leuke bocht naar links...adviessnelheid 50 *LOL* na die bocht ga je er gelijk af....stoplichten links ...rechte stuk wheely trekken...stoplichten rechts...weer leuke bocht...nou naar rechts.....en Voila...we zijn weer bij afrit Plaspoelpolder.....daar ga je eraf....metteen keren en weer de snelweg op....andere kant op....hele leuke bocht naar links...adviessnelheid 50 *LOL*


ENZ ENZ ENZ ENZ :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af wat erger is..... Oogkleppen of als een kip zonder kop overal op reageren...

Vertel die jongen gewoon wat een KR1 is... Dat jij zo geweldig kunt rijden weten we nu wel. Mocht jij ooit een vraag hebben, dan zullen we ook zo sympathiek reageren. |(

Ohw, ennuh kappuh nou met dat gezeik over wat beter is... een twin of een 4 cilinder...veel cinderinhoud of een brommertje...
Een motor is zo goed als zijn berijder.
 
Ohw... hier effe een plaatje van een KR1...

bikemag.jpg


wat specs...
Engine 249 cc 2 cyl. twin
Max. power 70 bhp at rear wheel
Bore x stroke 56.0 x 50.6 mm
Topspeed 210 Kph
Carburator 2 x Mikuni 28 mm
Transmission 6 speed

Mocht je meer willen weten.... kijk dan HIER effe :P
 
Laatst bewerkt:
Ohw... hier effe een plaatje van een KR1...

Hier stond een plaatje, zie hierboven

wat specs...
Engine 249 cc 2 cyl. twin
Max. power 70 bhp at rear wheel
Bore x stroke 56.0 x 50.6 mm
Topspeed 210 Kph
Carburator 2 x Mikuni 28 mm
Transmission 6 speed

Mocht je meer willen weten.... kijk dan HIER effe :P
tweetakt? Kips is dacht ik een tweetakt systeempje, toch? Ook te zijn aan de pijpjes, lijkt me een tweetakt...

Wel een leuke fiets... Lijkt me alleen niks voor beginners als ik het zo lees (beetje listig)...
 
Laatst bewerkt:
KR1S is een beetje de tegenhanger van de Suzuki RGV :) Alleen de RGV ziet er een stuk geiler uit, vooral de laatste modellen. Alleen RGV en Aprilia RS250 hebben hetzelfde blok :) Kan je o.a. ook zien aan de 2 uitlaten, maarja uitlaten zeggen nix, want op elke motor kan je er wel 2 of 4 doen.

KR1S zie je bijna nergens meer, ik zie ze ZELDEN 2e hands, maar heb er wel een keer een voor m\'n neus zien rijden toen ik in Utrecht in de stad aan het lopen was. Klonk echt als een brommer, zonde. Bovendien lijkt het me best eng.. 210km/u op een 2 takt.. hehe BRRRR maar wil wel een keer op een 2 takt rijden, 125 of 250cc is zat. Maarja, waar doe je dat? Ja , een dealer laten denken dat je een 2takt wil kopen en dan vragen om een proefrit ;)
 
Ik vraag me af wat erger is..... Oogkleppen of als een kip zonder kop overal op reageren...
Hoe zou jij dan reageren als ze zeggen dat jouw fietsie uit de tijd van Ben Hur komt??
En trouwens ik heb erg veel van dit soort reacties gelezen op dit forum, en niet alleen in mijn topics!

Vertel die jongen gewoon wat een KR1 is...
You beat me to it :P bedankt!

Dat jij zo geweldig kunt rijden weten we nu wel.
Dat heb ik nooit beweerd, dan moet je nog maar eens goed lezen wat ik heb geschreven.

Mocht jij ooit een vraag hebben, dan zullen we ook zo sympathiek reageren. |(
Rustig maar... als je alles leest zie je dat ik
A: mijn excuses al 2 maal heb gemaakt!
B: ik verder erg rustig ben gebleven!

Ohw, ennuh kappuh nou met dat gezeik over wat beter is... een twin of een 4 cilinder...veel cinderinhoud of een brommertje...
Een motor is zo goed als zijn berijder.
Ga dan ook effe Ohw, ennuh kappuh bij een paar andere vraag/vergelijk topics (echte motorrijders etc.)

MASSEL!
 
Een motor is zo goed als zijn berijder.
Precies!! en nogmaals... er is altijd BAAS BOVEN BAAS!!
Ben ook meerdere malen afgedroogd \ '( op straat en op het circuit.
Pluspunt hiervan is dat je er ook vaak wat van opsteekt, in de trant van OOOOH... dus dat kan toch nog harder :P .
TIP:
Later op de plaats des onheils terugkomen en oefenen GNA GNA... })

MASSEL!!
 
Hoe zou jij dan reageren als ze zeggen dat jouw fietsie uit de tijd van Ben Hur komt??
Waar maak je je druk om :? Kheb me er nog nooit iets van aangetrokken wat anderen van mijn motor vonden... Khad met mijn CB750 uit 77 net zoveel plezier als met mijn R1 nu...
Dat heb ik nooit beweerd, dan moet je nog maar eens goed lezen wat ik heb geschreven.
Kzal wel niet zo goed kunnen lezen dan...
Ga dan ook effe Ohw, ennuh kappuh bij een paar andere vraag/vergelijk topics (echte motorrijders etc.)
Waarom :? Hier begint de topictitel al met gezeik over welke motor beter is....
 
Op Zaterdag 22 september 2001 22:36 schreef HELLdesker het volgende:Een motor is zo goed als zijn berijder.

Kweenie of ik het daar mee eens ben....Mijn R1 is beter dan ik ben...als ik zie hoe plat www.raul.nl dat ding legt...weet ik dat ie dus zo plat kan...maar ik kan het niet...dus.....is mijn fiets beter dan de berijde...daarentegen haal ik ze allemaal op mn achterwiel in terwijl ze 140 rijden op de snelweg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan