ze worden steeds lelijker

Mad Donkey

MF'er
2 jul 2004
124
0
harderwijk
Kreeg vande week de nwe kicxstart binnen met de 2005 modelen
WAT VERSCHRIKKELIJK LELIJK.
Alleen de suzuki en de kawa zien er nog mooi uit (Honda stond er niet in dus kan ik niet over oordelen)maar voor de rest :r het lijkt er tegenwoordig op hoe lomper hoe mooier geld trouwens ook voor rechte lijnen alleen de trekkracht van die jawel (lompe)yamaha :}
 
khad ook n keer de kicxstart gekocht deze week.. mijngod, waar zijn de mensen met smaak gebleven.. vond het hele nummer oninteressant trouwens..
 
Alle modellen zijn wel ergens te vinden op de Forum hier! ;)
Maar lelijker worden ze niet vind ik!! Hoewel sommige :r zien der niet uit! :X
 
Ik ben het volkomen met de topicstarter eens.

Al die nieuwe motoren worden veeel te futuristisch. Wat nou de motor van 2070 moet worden vraag ik me echt af...
 
2000/2003 modellen vind ik allemaal mooi. maar die modellen van dit jaar :r Ook de uitlaat van de suzuki gsx bleghh :r echt triest.
 
mooah... de speed triple van 2005 :9 `

G_SP3_1.JPG
 
Ze zijn allemaal zoooooo klein. Het rijd misschien heel makkelijk, maar uitstraling hebben ze niet. Vandaag nog wat CBR1000RR's gezien, maar het lijken net 400cctjes.

Geef mij maar het brute geweld, waar je nog op moet werken om hem van oor op oor te leggen.
 
Maar de Testkees...MF-er gespot, en Chantay weer eens.
Weet je meteen waarom Nitromax ook af en toe Kicx leest :? .
 
eigenlijk zou er eens een topic moeten komen waar iemand alle modellen met foto's ff inzet.
Voelt iemand zich geroepen?
 
Die nieuwe KTM is ... ik weet niet. de ene keer dat ik kijk vind ik die achterkant lelijk en de andere keer denk ik:wow wat een ding. een ding is zeker met een v twin zal ie een mooi geluidje maken. die uitlaat is trouwens ook cool. vind ik dan he.

edit: btw, hij komt volgens mij nog niet voor 2007
2004-ktm-RC8-03-3.jpg
 
Laatst bewerkt:
uitlaat van die KTM is wel mooi, maar kontje wordt zo wel errug leeg :X

precies, die kont is te leeg als ze hier een strakke R1 kont onder zouden zetten was ie :9~ :9~ :9~ :9~
BTW uit welk jaar is die R1 met die superstrakke kont met dat streepje LED lichtjes? dat is voor mij wel de definitie van perfekte butt.
 
precies, die kont is te leeg als ze hier een strakke R1 kont onder zouden zetten was ie :9~ :9~ :9~ :9~
BTW uit welk jaar is die R1 met die superstrakke kont met dat streepje LED lichtjes? dat is voor mij wel de definitie van perfekte butt.


2002/2003 model R1 heb je het over.
maar ik vind de nieuwe R1 ook wel bloedje mooi hoor, de seatpipes zijn mooi verwerkt in de kont.

ik zag vandaag overigens een plaatje, van een aftermarketsetje waar het achterlicht er uit was gesloopt en op die plaats de demper zat. (dus helemaal in de vorm van het kontje, dat was ook wel grappig. zal eens kijken of ik dat weer kan vinden.
 
Kawa mooi? Ik vind die KLE500 maar niets, doe mij dan maar het model voor het 2005 model.. of het oude model van begin jaren '90. Motorisch ook niet gewijzigd, dus niet de moeite waard.
 
Ik heb trouwens nog een Benelli Tornado in het rood gezien van het weekend.
Tjeeeeee, dat mensen daar zoveel geld voor neertellen. Echt geen flikker aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan