Ze zijn alle twee gestolen

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Tja wilde ik zaterdag mee gaan doen aan een tour tocht, zijn ze bijde gestolen :(
Maar ik wou toch graag meerijden dus was vrienden gebeld maar helaas waren al onderweg. :( :( :(

Heb toen maar besloten om dan toch zonder handschoenen te rijden, aangekomen op het beginpunt van de tourtocht kon ik gelukkig een paar handschoenen lenen

dus toch nog :]


Voor degene die houden van een tocht van ongeveer 230 km in de regio Gelderland en overijssel, kan ik de tocht wel mailen

GReeTZ
 
Hehe, ik dacht dat beide motoren waren gestolen van je!! :( Dan liever een paar handschoenen denk ik :9 . Toch is het irritant voor je! :9
 
:) Da's een instinker. Ik dacht, totdat ik het woord handschoenen las, dat het over twee motoren ging. ;)
 
Daar ben ik ook 'bang' voor. Stel je ligt ergens op een camping enkele honderden (of duizenden) km's van huis. Bent even lekker, zonder motor, de stad in. En als je terugkomt en in de tent kijkt: weg helm, weg pak, weg handschoenen en weg laarzen. Wat doe je dan?
 
Tja dat was het enige lol wat ik er nog aan kon beleven, Maar toch wel vervelend dat er zoveel mensen zijn die het niet kunnen laten om van andermans spullen af te blijven.

Ben namelijk echt een budget rijder en een paar handschoenen vindt ik toch al redelijk kostbaar, verder zijn ook de handschoenen van mijn vriendin gestolen
dus al weer een kleine 100 euro armer.

Vorige week al een fiets gepikt.

Maar wat je niet meer hebt kunnen ze ook niet meer stelen :) :) :( :(

En ga dadelijk lekker een stukje touren maar dan zonder handschoen :] :]
 
Gelukkig! Ik dacht ook al dat er 2 motoren gejat waren.
Maar hoe krijg je het voor elkaar om je handschoenen te laten jatten?
 
Shit man, klotelui kunnen ook nergens afblijven.. :( :(
Toch maar nieuwe kopen.., enne mail die route ff naar: djoezty@hotmail.com

Bedankt!
 
Ben er bijna zeker van dat het hiet gaat om een dakloze slechterik die nu op een mooie zwarte peugeot mountainbike met motorhandschoenen fietst.
 
Tja wilde ik zaterdag mee gaan doen aan een tour tocht, zijn ze bijde gestolen :(
Maar ik wou toch graag meerijden dus was vrienden gebeld maar helaas waren al onderweg. :( :( :(

Heb toen maar besloten om dan toch zonder handschoenen te rijden, aangekomen op het beginpunt van de tourtocht kon ik gelukkig een paar handschoenen lenen

dus toch nog :]


Voor degene die houden van een tocht van ongeveer 230 km in de regio Gelderland en overijssel, kan ik de tocht wel mailen

GReeTZ

Ik hoop dat je steeds met vieze zweethanden rondreed en last hebt van besmettelijke eczeem en acné op je handen :P

Is die vuile dief toch nog goed gekloot }) })

:+
 
boeiedn... ik heb een paar hele leuke carbon zomerhandschoentjes, die hebben mij 15 pleuro gekost! das toch best te doen :+

waar wel vervelend hoor
 
15 euro in niet veel nee, maar hoest met de protectie,

En zomers is het bij 120km+ met 18 graden ook niet echt warm toch
maar ga van de week maar eventjes rondkijken naar 2 paar handschoenen
 
Terug
Bovenaan Onderaan