ze zijn er nog

basta

MF'er
27 jan 2004
193
0
Arnhem
toen ik gister avond naar huis reed knapte ineens me achterwielagers en zwalkte ik over de weg.
flink balen want ik heb mn motor echt nodig om op mn werkt te komen, dus ik bel vanmorgen de garage op waar ik altijd kom en leg het probleem uit.
kom maar langs zegt die ik heb wel een leen motor voor je een yamaha chopper deze had echter wel een tijdje stilgestaan dus moest met startkabels gestart worden omdat de accu hellemaal leeg was.
maar goed ik kon iig wel naar mn werk rij een paar extra rondjes om de accu wat bij te laden en ga aan het werk.
wil ik vanavond naar huis en ja hoor accu weer hellemaal dood, shit wat nu.
collega dr bij met startkabels maar nee hij had er geen zin in.
dus ik bel de beste man op in de hoop dat die er nog is (was rond half tien)
en gelukkig werd er opgenomen hij was nog druk bezig.
ik leg uit dat hij niet wil starten wat denk je "ik kom je wel ophalen ik krijg hem wel aan de praat dan rijden we terug want je eigen motor is ook klaar kan je die gelijk meenemen".
Dit is toch geweldig dat er nog zulke mensen zijn die s'avonds om tien uur uit westervoort even naar wageningen komen (ong 25 km) om je uit de shit te helpen.
zo gezegt zo gedaan motor aan de praat en terug naar huis na 2 km rijden stopt die er weer mee, tank leeg |( kan gebeuren geen probleem ik ga wel even benzine halen ( ik kon wel door de grond zakken) uitendelijk toch terug gekomen waar mn eigen cb1 tje al klaar stond.
Dit maak je toch nergen meer mee of wel soms?
mr van der Lee bedankt! :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
toen ik gister avond naar huis reed knapte ineens me achterwielagers en zwalkte ik over de weg.
flink balen want ik heb mn motor echt nodig om op mn werkt te komen, dus ik bel vanmorgen de garage op waar ik altijd kom en leg het probleem uit.
kom maar langs zegt die ik heb wel een leen motor voor je een yamaha chopper deze had echter wel een tijdje stilgestaan dus moest met startkabels gestart worden omdat de accu hellemaal leeg was.
maar goed ik kon iig wel naar mn werk rij een paar extra rondjes om de accu wat bij te laden en ga aan het werk.
wil ik vanavond naar huis en ja hoor accu weer hellemaal dood, shit wat nu.
collega dr bij met startkabels maar nee hij had er geen zin in.
dus ik bel de beste man op in de hoop dat die er nog is (was rond half tien)
en gelukkig werd er opgenomen hij was nog druk bezig.
ik leg uit dat hij niet wil starten wat denk je "ik kom je wel ophalen ik krijg hem wel aan de praat dan rijden we terug want je eigen motor is ook klaar kan je die gelijk meenemen".
Dit is toch geweldig dat er nog zulke mensen zijn die s'avonds om tien uur uit westervoort even naar wageningen komen (ong 25 km) om je uit de shit te helpen.
zo gezegt zo gedaan motor aan de praat en terug naar huis na 2 km rijden stopt die er weer mee, tank leeg |( kan gebeuren geen probleem ik ga wel even benzine halen ( ik kon wel door de grond zakken) uitendelijk toch terug gekomen waar mn eigen cb1 tje al klaar stond.
Dit maak je toch nergen meer mee of wel soms?
mr van der Lee bedankt! :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Netjes :Y
 
Nee dat maak je niet vaak mee, meestal krijg je een goeie motor mee...
 
Hulde aan mensen met een hart voor hun zaak.

Heb ook zo'n monteur in Haarlem. Postma motoren. Hij is al eens op 7:00 uur begonnen omdat ik de motor om 9:00 uur nodig had.

bigsmirk4.gif


Maar wat is het adres van die monteur.
Altijd fijn om te weten.



Peter.
 
Laatst bewerkt:
lijkt me toch maar gevaarlijk, achterwiellagers die knappen. Tegen welke snelheid gebeurde dat?
Overigens zeker een mooie actie!
 
Is dat een dealer?

Ik ken namelijk geen motordealer in westervoort :?

Of ik heb er weer geen verstand van natuurlijk :z
 
die achterwiellagers kwam ik achter op de invoegstrook, gestopt gekeken maar toch maar voorzichtig naar huis gereden achter de vrachtwagens aan.

is geen dealer maar een garage.

van der lee motoren, mollevite 16 westervoort
http://www.vdleemotoren.nl (www.vdleemotoren.nl)
 
Terug
Bovenaan Onderaan