normaal niks op tegen op zuipende vrouwen (zolang ze maar niet roken) maar mijn dame begint aardig te zuipen.
Nu zuipt ze dus koelvloeistof en benzine
Koelvloeistof kan ik verklaren: ik heb de radiateur lek gereden gisteren De motor is niet oververhit geraakt, alleen de koelvloeistof sijpelt er langzaam uit. Nivo van de koelvloeistof is ook niet onder het minimum gekomen, gewoon vaak bijvullen.
Maar nu kwam ik thuis en gaat bij de 190km m'n benzinelampje branden, gepaard gaande met een (tijdelijk) verlies aan vermogen. Ik ben bijna thuis, niks geen vermogen meer, ff gestopt (er lag een R1 onderaan de afrit in de berm ) en weer verder en toen deed ie het weer goed Nu lijkt het mij niet helemaal gezond als ie van een verbruik van 1:16 (bij stevig doorrijden ) naar een verbruik van 1:11 bij megasloom rijden (ik wilde weten of ie minder ging verbruiken als ik overal braaf schakelde en netjes 120-130 ging rijden dus vandaar dat sloom rijden )
Is er iemand die toevallig mogelijke oorzaken weet voor dit verschijnsel en wat er aan te doen is?
Het toeval wil dat ik nog wel een radiateur en een blok heb liggen dus eventueel vervangen is geen probleem. Radiateur zal sowieso vervangen worden, ik wil alleen graag weten of die problemen met het blok simpel te verhelpen zijn of dat er iets ernstigers aan de hand is.
Nu zuipt ze dus koelvloeistof en benzine
Koelvloeistof kan ik verklaren: ik heb de radiateur lek gereden gisteren De motor is niet oververhit geraakt, alleen de koelvloeistof sijpelt er langzaam uit. Nivo van de koelvloeistof is ook niet onder het minimum gekomen, gewoon vaak bijvullen.
Maar nu kwam ik thuis en gaat bij de 190km m'n benzinelampje branden, gepaard gaande met een (tijdelijk) verlies aan vermogen. Ik ben bijna thuis, niks geen vermogen meer, ff gestopt (er lag een R1 onderaan de afrit in de berm ) en weer verder en toen deed ie het weer goed Nu lijkt het mij niet helemaal gezond als ie van een verbruik van 1:16 (bij stevig doorrijden ) naar een verbruik van 1:11 bij megasloom rijden (ik wilde weten of ie minder ging verbruiken als ik overal braaf schakelde en netjes 120-130 ging rijden dus vandaar dat sloom rijden )
Is er iemand die toevallig mogelijke oorzaken weet voor dit verschijnsel en wat er aan te doen is?
Het toeval wil dat ik nog wel een radiateur en een blok heb liggen dus eventueel vervangen is geen probleem. Radiateur zal sowieso vervangen worden, ik wil alleen graag weten of die problemen met het blok simpel te verhelpen zijn of dat er iets ernstigers aan de hand is.