Zedjes doen de Franse Alpen ( Zwitsalmeeting 2011 part 7)

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Foto-KOZUCKQT.jpg


Iets later dan normaal is het toch weer tijd om vakantie plannen te gaan maken.
Na een overleg met Jantah en Knutsel leek het ons leuk, gezien de fantastische ervaringen met deze route door Knutsel en mezelf verleden jaar, om dit jaar met zijn allen de La Route des Grandes Alpes te rijden.
full


full


Lekker relaxt tentje mee ( ook om de kosten wat te drukken, wil dit jaar eens wat geld overhouden aan het eind van mijn vakantie ;) ) om vervolgens 700km bergpassen te rijden tot aan de Middellandse zee.
Daar vandaan binnendoor naar de Gorges du Verdon omdaar een paar dagen uit te puffen op een camping en tevens de buurt daar een beetje te verkennen.
Foto-AIKYXHSK.jpg


Kunnen we vervolgens weer langs de Route des Grandes Alpes naar het noorden over al die vervelende bergpassen }) .

Laat maar horen wat jullie hier van vinden?

Mijn vakantie is in elk geval van 24 juli t/m 21 augustus of wel week 30 t/m week 33.
Mijn vakantie is dus van 18 juli t/m 12 augustus das dus een week eerder dan dat ik hier eerder vermelde.
 
Laatst bewerkt:
Als ik op de juiste dagen als jullie vakantie kan krijgen rij ik graag met jullie mee ;)

Betekent dat nu dat jullie niet Zwitserland aandoen?
 
Als ik op de juiste dagen als jullie vakantie kan krijgen rij ik graag met jullie mee ;)

Betekent dat nu dat jullie niet Zwitserland aandoen?
Dat ligt er aan hoe we er heen of terug willen rijden, maar in principe komen we niet bij Ien langs.
Zou wel voor het eerst in 6 jaar zijn volgens mij dat we er niet aan komen. '(
Mocht jij mee gaan en graag willen dat we je thuis ophalen dan kan dat natuurlijk altijd besproken worden O-)
 
Dat ligt er aan hoe we er heen of terug willen rijden, maar in principe komen we niet bij Ien langs.
Zou wel voor het eerst in 6 jaar zijn volgens mij dat we er niet aan komen. '(
Mocht jij mee gaan en graag willen dat we je thuis ophalen dan kan dat natuurlijk altijd besproken worden O-)
:^
en daagje zwarte woud is geen straf.
en met 1 nachtje ien slaan we in principe ook geen jaar zwitserland over.
of het nu de heen of terug reis is maakt niets uit.
 
Ik heb er ook wel zin in eigenlijk! :Y :Y :Y

Vanaf de Col d'Izeran naar de kust (en retour) heb ik al verschillende keren gereden, heel erg gaaf! :9~

Gorges du Verdon zijn me ook bekend :9~ , nix erg om daar in de buurt te kamperen :}

Ook die budgetbewaking zie ik wel zitten :Y .......moet tenslotte tegenwoordig ook de tering naar de nering zetten :$
 
ik heb vast iets in elkaar gedraaid rong de gorge du verdon.
full

de route is 200 km. en duurt volgens map source 3 uur.
dus dan moet er tijd genoeg over blijven voor kodak momentjes lijkt me. :Y
 
Laatst bewerkt:
ik heb vast iets in elkaar gedraaid rong de gorge du verdon.
[afbeelding]
de route is 200 km. en duurt volgens map source 3 uur.
dus dan moet er tijd genoeg over blijven voor kodak momentjes lijkt me. :Y
Ziet er goed uit :}
Krijg er steeds meer zin in *D
Gisteren al aan het kijken voor een iets comfortabele zitje voor bij de tent en moet nog een nieuwe koffie potje zien te scoren als ik me niet vergis.
 
Ik heb een week eerder vakantie dan dat ik eerder vermelde, mijn vakantie is dus van 18 juli t/m 12 augustus.
Maar dat zal hopelijk geen probleem zijn.
 
mijn vakantie begint ook de 18de.
pina heeft het hele jaar door vakantie.
ik denk dus dat jij de bepalende factor van de eigenlijke datum gaat worden.
 
even wat sfeer plaatjes uit eerdere vakanties toevoegen.
dan komen we vast wat in de vakantie stemming. :Y

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ennuh.... weten jullie dan al ongeveer wanneer jullie in de buurt van Geneve zijn?

Want aan de hand daarvan kan ik mijn "vakantie" gaan aavragen en Zwaan-kleef-aan spelen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan