Zeds reborn !!

Mr Bollox

MF'er
16 jun 2005
45
0
Hoornsterzwaag
Hij is klaar !!

Can I play in this forum now, please??? :]

full
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O*


Welkom "terug" !!


;)

en nu moet ik als de donder weer verder met de FireBladevork in de Big Zed zeker ? ;)






Post eens wat meer ( en grotere ) piccies !


Bedankt. maar 100kb is de max. voor piccies. Hoe dan groter ??
en, trouwens, is de voorvoork verlenging van de Big Zed al klaar?

Mr G.O'Nad
 
Laatst bewerkt:
Bedankt. maar 100kb is de max. voor piccies. Hoe dan groter ??
en, trouwens, is de voorvoork verlenging van de Big Zed al klaar?

Mr G.O'Nad
Lagere resolutie ;)

Heb nog niets aan de vork gedaan ( alleen per ongeluk de remslang uit de nippel getrokken omdat de onderste nippel tussen de spaken kwam bij het vooruit duwen |( ). Verlengbussen dus ook nog niets aan gedaan en heb ook nog niet de juiste maat FireBlade bovenste kroonplaat ( van Lucas, heb degene die te smal is B| ).

Ben eerst de VMax aan het inrijden, eerste 1400 km zitten erop *O*

full
 
Wat je hier op de foto’s niet kan zien is dat ik ook de origineele tool kit, owners manual en..( even wachten) Japanse pakbon heb. :Y
De geschiedenis is ook bekend want deze motor was vanaf 1984 tot vorige jaar van een goede engelse maat van mij. Hij heeft hem als 2de eigenaar gekocht van een man die alleen maar 1200 miles heft gereden voor dat hij een hernia kreeg (?). De Zed heeft de laste 10 jaren stilgestaan en was erg triest toen ik hem had gekocht. Na een volledig strip en rebuild is hij weer als nieuwe. Hij rijdt prima en ik heb 2 weken geleden ( toen het weer meespeelde) 120 mile op gereden…heerlijk. :]
Toch blijven die dingen leuk. Net zoals met Punk Rock en tienermeisjes, Zeds geven je weer een gevoel van een vroeger, misschien leuker tijd. :P
 
Een collega van me heeft ook zo`n groene z900, op de uitlaat en de big bore kit na helemaal origineel. Leuk ding wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan