Zeelenberg racing "Meet the Speed"

El Gorro

Die hard MF'er
14 jan 2003
669
0
Zoeterwoude
Het was weer super afgelopen November .. 25 graden, super en heel veel rijden, heerlijk eten alles tip top verzorgd..........
ff-tjes waan je jezelf een fabrieksrijder O-) :Z :+
De Zeelenberg Racing site is weer ge-update , check it out :] ;) :} :}
Er staan meer dan 500 foto's op , in 5 galleries.. Gaaf !
(op de foto zit ik achterop bij de meester zelf (Wilco) ongelofelijk hoe hard en plat het kan met z'n 2-een , en laat remmen!!)
zeel_com.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me echt zo cool...

Helaas is het best prijzig ( niet als je kijkt wat je ervoor krijgt ) maar toch is het nog prijzig. Wel erg mooie ervaring lijkt het me.....

* toekomstdroom bijgevoegd '(
 
Ik was in 2004 te laat met inschrijven.

Dus heb ik me afgelopen december alvast ingeschreven voor november 2005. Een neef van me gaat ook.

Wat duurt het nog lang tot het november is! ;( ;( ;(
 
Ik was ingeschreven( en betaald), lag echter nog in de kreukels ( en de motor) :(
Maar volgend jaar zijn we erbij })
 
Het lijkt me echt zo cool...

Helaas is het best prijzig ( niet als je kijkt wat je ervoor krijgt ) maar toch is het nog prijzig. Wel erg mooie ervaring lijkt het me.....

* toekomstdroom bijgevoegd '(
[/quo

Inderdaad, het zal het geld ongetwijfeld waard zijn maar het blijft veeeeel geld!
Is jammer, want ik wil ook wel ;(
 
Ik zie de hele tijd een jong pikkie met zo'n Jamai-look :X (Ott motoren??)
Kan die een beetje rijden of is het een verwend kut ventje?? (ziet er namelijk aardig uit als een 'bratt'...en nee...ik ben niet jaloers uch uch)

Zeker leuk om het allemaal te zien...als ik ooit nog eens geld krijg...
 
Laatst bewerkt:
Als enige belg in week 2 vond ik het toch geweldig :9
BTW, de inschrijving voor 2005 heb ik al gedaan.
Ik vrees dat voor de rest mijn geld dit jaar hoofdzakelijk naar dergelijke activiteiten zal gaan. Heb de smaak te pakken gekregen *D
In mei ga ik met D. Radigues in N. Frankrijk als ff meezit.
Had graag naar Pau Arnos en le Vigeant met Mertens geweest maar zie het niet goed zitten om in mijn eentje naar Z-Frankrijk te trekken.
Nog geen aanhanger en als er iets gebeurd zit je beetje met de shit.
 
Moet er maar niet teveel naar kijken :9~ eerst dit jaar maar eens op een circuit wat meer in de buurt en dan wachten op dat enorme schip met geld dat binnen moet komen. Ziet er wel fantastisch uit hoor, alles geregeld, alsof je een tripje naar de hemel kan boeken.
 
Ik was in 2004 te laat met inschrijven.

Dus heb ik me afgelopen december alvast ingeschreven voor november 2005. Een neef van me gaat ook.

Wat duurt het nog lang tot het november is! ;( ;( ;(
Had al heel lang zin in iets dergelijks, maar heb het telkens nog uit m'n systeem weten te zetten. Tis namelijk best prijzig en je loopt natuur zo links er rechts best wat risico's. Maar in november gaat het toch gebeuren:
Dè "BlackBlade900" gaat het circuit van Almeria onveilig maken!!!
Hé neef heb jij er ook al zo'n zin in?
 
Staat genoteerd op mijn "things to do before I die" lijstje!!
Minimaal 1x Meet the Speed !! *D
lijkt me echt een Supervakantie!
Nu nog mijn vriendin overtuigen om mee te gaan!
 
Hier nog een leuke foto... Na 5 dagen op het circuit wil je nog wel eens moe worden ... gek he? :+ , schiet Kievit je meteen op de foto.
En nee die glinsters op de stoel is geen photoshop, maar het lekkere spaanse zonnetje 8-) O-)
Ps. als je nog mee wilt in November 2005 moet je snel zijn want het loopt storm , hier nog een link naar de Zeelenberg site

59.jpg
 
Laatst bewerkt:
Had al heel lang zin in iets dergelijks, maar heb het telkens nog uit m'n systeem weten te zetten. Tis namelijk best prijzig en je loopt natuur zo links er rechts best wat risico's. Maar in november gaat het toch gebeuren:
Dè "BlackBlade900" gaat het circuit van Almeria onveilig maken!!!
Hé neef heb jij er ook al zo'n zin in?

Ik was dit topic even kwijt en kende je nicknaam niet.

Maar inderdaad heb ik er zin in.
 
Hier nog een leuke foto... Na 5 dagen op het circuit wil je nog wel eens moe worden ... gek he? :+ , schiet Kievit je meteen op de foto.
En nee die glinsters op de stoel is geen photoshop, maar het lekkere spaanse zonnetje 8-) O-)
Ps. als je nog mee wilt in November 2005 moet je snel zijn want het loopt storm , hier nog een link naar de Zeelenberg site

(Afbeelding)

Al ingeschreven vlak nadat o site verschenen was :9 Dus ik ben er weer bij voor week 2. Denk dat ik een abonnement ga nemen ;)
 
Aha Duckie,

Misschien dat ik komend jaar wel met een soes 1000 kom ;) Die laatste 1/10s neem ik dan wel effe op het rechte stuk ;)

Ingeschreven he. En zoals ik al zei. Almeria is mijn eerste DEFTIGE circuitervaring. De paar andere daagjes waren duidelijk beginnerspogingen daarmee vgl :X

Maar als je meegaat wordt het een erg druk jaartje. Iedere maand wel ergens iets ... En als ik de boel heel hou misschien 2 weken Almeria.
 
Ik lees dat er al een paar MF-ers eerder met Zeelenberg naar Almeria zijn geweest. Wat zijn jullie ervaringen met de banden?

Zelf meenemen of daar kopen? En hoeveel setjes hebben jullie er doorheen weten te jagen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan