Zeelenberg racing "Meet the Speed"

Ik lees dat er al een paar MF-ers eerder met Zeelenberg naar Almeria zijn geweest. Wat zijn jullie ervaringen met de banden?

Zelf meenemen of daar kopen? En hoeveel setjes hebben jullie er doorheen weten te jagen?

Banden ? Tja die ben je in een mum van tijd kwijt. Als je er een dag mee doet heb je geluk. Omdat ik de eerste dagen rustig aan gedaan heb was ik maar 2 achterbanden en 2 voorbanden kwijt :X
Volgend jaar gaan er 3 achterbanden meet en 2 voorbanden. En wel SC3 en geen SC2 zelfs misschien slicks met bandenwarmers. Gewoon om ze warm te houden door de dag zoadt ze geen heatcycles moeten doorlopen wat de levensduur vermeerderd.
Niet omdat ik er sneller mee ben.

Dat was ook meteen het enige negatieve punt. De slijtage en de kostprijs van de bandjes daar. Dus dit jaar koop ik gewoon een paar setjes aan lage prijs en neem ik die mee.
 
Als enige belg in week 2 vond ik het toch geweldig :9
BTW, de inschrijving voor 2005 heb ik al gedaan.
Ik vrees dat voor de rest mijn geld dit jaar hoofdzakelijk naar dergelijke activiteiten zal gaan. Heb de smaak te pakken gekregen *D
In mei ga ik met D. Radigues in N. Frankrijk als ff meezit.
Had graag naar Pau Arnos en le Vigeant met Mertens geweest maar zie het niet goed zitten om in mijn eentje naar Z-Frankrijk te trekken.
Nog geen aanhanger en als er iets gebeurd zit je beetje met de shit.

He WickedStealthy,

Dustpuppy en ik hadden het abonnement al een tijdje te pakken en hebben inmiddels ook de inschrijving voor 2005 al weer gedaan (weer voor week 2 uiteraard). Kijken of de tijden weer wat scherper kunnen worden gezet *D .
 
Ja jij bent vaste klant :}
Als eventjes meezit ga ik nog voor Zeelenberg enkele stages doen in Frankrijk *D Maar dat hangt van onze beste duckie af ;) Riskeer het niet om op mijn eentje naar Frankrijk te trekken. Kwestie van beetje backup te hebben als je op je bek gaat *D
De stages van Stephane Mertens en deRadigues wou ik toch graag doen. En als afsluiter nog een dagje met Werner Daemen INDIEN ik snel genoeg ben.
Hopelijk draait het dus beetje positief uit dat ik toch meer kan opsteken en eens zien welke progressie er in zit.

Zeelenberg was echt :} En de smaak heb ik te pakken *D INDIEN ik snel genoeg ZOU zijn overweeg ik misschien enkele wedstrijden te gaan doen volgend seizoen.

Trouwens hoe zit het met jouw plannen voor 2005 ? En Ronald ?
 
Das lekker zeg.Hangt het allemaal van mij af.
Ik zou best wel willen maar ik wil of liever gezegt ik wil/ga z-a-cen en knmv cup doen.
Zit een keuring aan vast €97.50 cursus op assen €555 je euro licetie €245 een setje nieuwe bande ff op en neer slape eten ben je gewoon 1000 euries lichter
Sorry dirk maar zoals je hebt kunne zien zit er geen eurie boom op me rug ik kan je nu nog niet de garantie geven dat ik het allemaal kan betalen hoe graag ik ook zou willen.
Ja jij bent vaste klant :}
Als eventjes meezit ga ik nog voor Zeelenberg enkele stages doen in Frankrijk *D Maar dat hangt van onze beste duckie af ;) Riskeer het niet om op mijn eentje naar Frankrijk te trekken. Kwestie van beetje backup te hebben als je op je bek gaat *D
De stages van Stephane Mertens en deRadigues wou ik toch graag doen. En als afsluiter nog een dagje met Werner Daemen INDIEN ik snel genoeg ben.
Hopelijk draait het dus beetje positief uit dat ik toch meer kan opsteken en eens zien welke progressie er in zit.

Zeelenberg was echt :} En de smaak heb ik te pakken *D INDIEN ik snel genoeg ZOU zijn overweeg ik misschien enkele wedstrijden te gaan doen volgend seizoen.

Trouwens hoe zit het met jouw plannen voor 2005 ? En Ronald ?
 
Das lekker zeg.Hangt het allemaal van mij af.
Ik zou best wel willen maar ik wil of liever gezegt ik wil/ga z-a-cen en knmv cup doen.
Zit een keuring aan vast €97.50 cursus op assen €555 je euro licetie €245 een setje nieuwe bande ff op en neer slape eten ben je gewoon 1000 euries lichter
Sorry dirk maar zoals je hebt kunne zien zit er geen eurie boom op me rug ik kan je nu nog niet de garantie geven dat ik het allemaal kan betalen hoe graag ik ook zou willen.

Hahahah. Ik dacht dat ik maar moest schudden :) :) Is ook geen probleem. Was ook maar grapje :9
Maar is wel behoorlijk veel en je hebt nog geen meter gereden. Maar ja tegenwoordig vragen ze voor iedere scheet een hoop geld dus.
 
Ja jij bent vaste klant :}
Als eventjes meezit ga ik nog voor Zeelenberg enkele stages doen in Frankrijk *D Maar dat hangt van onze beste duckie af ;) Riskeer het niet om op mijn eentje naar Frankrijk te trekken. Kwestie van beetje backup te hebben als je op je bek gaat *D
De stages van Stephane Mertens en deRadigues wou ik toch graag doen. En als afsluiter nog een dagje met Werner Daemen INDIEN ik snel genoeg ben.
Hopelijk draait het dus beetje positief uit dat ik toch meer kan opsteken en eens zien welke progressie er in zit.

Zeelenberg was echt :} En de smaak heb ik te pakken *D INDIEN ik snel genoeg ZOU zijn overweeg ik misschien enkele wedstrijden te gaan doen volgend seizoen.

Trouwens hoe zit het met jouw plannen voor 2005 ? En Ronald ?

Gewoon wedstrijden gaan rijden, doe ik ook, daar hebben ze de langzame klasse voor uitgevonden ;)

Ronald en ik gaan dit jaar voor het eerst cuppen (eerst nog even de licentie halen in maart) en zo hier en daar een zac wedstrijd meepikken. In augustus naar Francorchamps (als we tenminste nog kunnen inschrijven) en een paar ciruitdagjes en in november natuurlijk weer Almeria onveilig maken. Ronald wilde ook nog naar wat circuits in Engeland gaan. Maar ik weet niet of dat lukt want we moeten tussendoor ook nog werken (pfffff).
 
Das lekker zeg.Hangt het allemaal van mij af.
Ik zou best wel willen maar ik wil of liever gezegt ik wil/ga z-a-cen en knmv cup doen.
Zit een keuring aan vast €97.50 cursus op assen €555 je euro licetie €245 een setje nieuwe bande ff op en neer slape eten ben je gewoon 1000 euries lichter
Sorry dirk maar zoals je hebt kunne zien zit er geen eurie boom op me rug ik kan je nu nog niet de garantie geven dat ik het allemaal kan betalen hoe graag ik ook zou willen.

Hij weet het wel te brengen onze belgische vriend :)

Leuk dat je ook gaat cuppen en zaccen dan zien Ronald en ik je in Papendaal over een paar weken. Was dit licentie niet €145. Anyway als je alle bedragen zo bij elkaar ziet staan is het wel een hoop euri, maar ja we krijgen er ook een hoop lol en :] voor terug moet je maar denken.
 
Ik zie de hele tijd een jong pikkie met zo'n Jamai-look :X (Ott motoren??)
Kan die een beetje rijden of is het een verwend kut ventje?? (ziet er namelijk aardig uit als een 'bratt'...en nee...ik ben niet jaloers uch uch)

Zeker leuk om het allemaal te zien...als ik ooit nog eens geld krijg...

weetje hoe zielig dat is om zoiets achter de rug van iemand door te zeggen.
als je iets wil zeggen, zeg dat dan niet op zon stom forum.

en als je het wil weten, ja ik kan best wel netjes rijden ja.

MVG, jong pikkie B|

 
Laatst bewerkt:
:^

Ik vind het erg slap van SpeedyJay om zo als een kip zonder kop te raaskallen.

Klinkt als pure jalouzie en daarmee maakt hij alleen zichzelf belachelijk.
 
weetje hoe zielig dat is om zoiets achter de rug van iemand door te zeggen.
als je iets wil zeggen, zeg dat dan niet op zon stom forum.

en als je het wil weten, ja ik kan best wel netjes rijden ja.

MVG, jong pikkie B|
"stom forum"? ..... als je iets wil zeggen?

Een forum is er toch voor om over motoren te praten?

Niet elke reactie is even doordacht, denk ik :) :X

Jij hebt je toch ook (net) aangemeld?... Welkom trouwens.. ;)

Nu kunnen we niet meer achter je rug om praten.

Vond je almeria leuk? :)

[edit]
spelfaud
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"stom forum"? ..... als je iets wil zeggen?

Een forum is er toch voor om over motoren te praten?

niet elke ractie is even doordacht, denk ik :) :X

Jij hebt je toch ook (net) aangemeld?... Welkom trouwens.. ;)

Nu kunnen we niet meer achter je rug om praten.

Vond je almeria leuk? :)

idd, dit forum is om over mtoren te praten, niet over ''een jong pikkie'' of zie ik dat nou verkeerd

jah almeria was lache. ;)
 
Ik denk dat het niet meer is als een ongelukkige woordkeuze...

En een portie jaloezie.. ;)

Maak je er niet te druk over....
 
Gewoon wedstrijden gaan rijden, doe ik ook, daar hebben ze de langzame klasse voor uitgevonden ;)

Ronald en ik gaan dit jaar voor het eerst cuppen (eerst nog even de licentie halen in maart) en zo hier en daar een zac wedstrijd meepikken. In augustus naar Francorchamps (als we tenminste nog kunnen inschrijven) en een paar ciruitdagjes en in november natuurlijk weer Almeria onveilig maken. Ronald wilde ook nog naar wat circuits in Engeland gaan. Maar ik weet niet of dat lukt want we moeten tussendoor ook nog werken (pfffff).

Hahaha. Maar als ik naar NL kom is het direct voor de overwinning anders kan ik beter in de zetel blijven zitten. *D *D *D Hahaha.

Ja UK stond ook op agenda maar ja wil duck niet helemaal wild maken })
 
Ik heb met me stomme kop eurolicetie aangegeven heb ook al betaald zonde maar is nou eenmaal zo.
Kreeg vandaag een brief dat 18 maart de 24e word ben ik niet zo blij mee.
Onze belg is leuk ja
Alleen jammer dat hij er niet was in bleiswijk.
Groetjes en tot in papendal.
Hij weet het wel te brengen onze belgische vriend :)

Leuk dat je ook gaat cuppen en zaccen dan zien Ronald en ik je in Papendaal over een paar weken. Was dit licentie niet €145. Anyway als je alle bedragen zo bij elkaar ziet staan is het wel een hoop euri, maar ja we krijgen er ook een hoop lol en :] voor terug moet je maar denken.
 
Ik heb met me stomme kop eurolicetie aangegeven heb ook al betaald zonde maar is nou eenmaal zo.
Kreeg vandaag een brief dat 18 maart de 24e word ben ik niet zo blij mee.
Onze belg is leuk ja
Alleen jammer dat hij er niet was in bleiswijk.
Groetjes en tot in papendal.

Steek steek }) Maar ik wil nog wel eens afkomen. Kwam beetje ongelukkig uit '( Als er niks tussen was gekomen was ik geweest.
 
Ja jij bent vaste klant :}
Als eventjes meezit ga ik nog voor Zeelenberg enkele stages doen in Frankrijk *D Maar dat hangt van onze beste duckie af ;) Riskeer het niet om op mijn eentje naar Frankrijk te trekken. Kwestie van beetje backup te hebben als je op je bek gaat *D
De stages van Stephane Mertens en deRadigues wou ik toch graag doen. En als afsluiter nog een dagje met Werner Daemen INDIEN ik snel genoeg ben.
Hopelijk draait het dus beetje positief uit dat ik toch meer kan opsteken en eens zien welke progressie er in zit.

Zeelenberg was echt :} En de smaak heb ik te pakken *D INDIEN ik snel genoeg ZOU zijn overweeg ik misschien enkele wedstrijden te gaan doen volgend seizoen.

Trouwens hoe zit het met jouw plannen voor 2005 ? En Ronald ?
Race school Stefane Mertens is nu '"Gefusioneerd" met de Bikerschool! ;)
quote/

Stéphane Mertens, de meest bekroonde Belgische snelheidspiloot, zal zich vanaf volgend seizoen bij de BIKERS’ SCHOOL aansluiten.

Sinds enkele jaren organiseert Stéphane stages waarin hij zijn rijke ervaringen deelt met zowel amateurs als professionele piloten. Met weldoordachte raadgevingen begeleidt hij motorrijders die hun rijtechniek in alle omstandigheden wensen te verbeteren.

De BIKERS’ SCHOOL, die al enkele seizoenen stages verzorgt op de mooiste omloop ter wereld en zelf een 15-tal ervaren instructeurs telt, zal haar logistieke middelen en beproefde organisatie inzetten om een uitgebreid cursusprogramma aan te bieden. Dit huwelijk zal ongetwijfeld enkele gelukkigen maken.

De eerste data voor de stages zijn al bevestigd:



24-25-26 maart PAU-ARNOS – Racing Stage
28-29-30 maart PAU-ARNOS – Amateur Stage
18 april SPA-FRANCORCHAMPS
05 mei SPA-FRANCORCHAMPS
25-26 juli LE VIGEANT

/ unquote
Bron : nieuwsbrief Bikersdays
 
Laatst bewerkt:
idd Spyro. Maa die stages waren deze van de bikerschool.
Alleen nog iemand zoeken om mee naar zuiden te trekken *D
 
Als enige belg in week 2 vond ik het toch geweldig :9
B

Bekend gevoel !! :+
Funon2wheels en ik waren de enige 2 Belgen in week 1, maar voor volgend jaar ben ik al meer gegadigden aan't ronselen.
Maar beiden zijn wij alleszins alweer ingeschreven 8-)

Eugene, gij vuil jeannet, meegaan moede doen !!! :X :P
 
Laatst bewerkt:
Bekend gevoel !! :+
Funon2wheels en ik waren de enige 2 Belgen in week 1, maar voor volgend jaar ben ik al meer gegadigden aan't ronselen.
Maar beiden zijn wij alleszins alweer ingeschreven 8-)

Eugene, gij vuil jeannet, meegaan moede doen !!! :X :P

Aha. Ik zag net hier ergens reclame langsschieten van Docshop Racing voor Albacete in maart. Misschien alternatief voor Pau als ik geen backup vind om mij te ondersteunen als ik stommiteiten bega })
 
Hey

Heeft iemand nog zin om wat hij/zij geleerd heeft in de Speedweek om dat op Assen eens te proberen ?

We zijn al met een man of 7 die ook in Almeria hebben gereden die ook naar Assen gaan op 30 mei.
Als je de Cup rijd zal het niet goed uitkomen omdat je ZAT en ZON in Duitsland zit, maar ieder die wil mail me maar of kijk op www.patricksmits.com

BTW Ninja girl en Dustpuppy gaan jullie pas in Augustus naar Spa ?
 
Na meerdere keren gekwijld te hebben bij het idee een week lang over een droog curcuit te knallen toch maar besloten aan te melden... Gisteren door wilco gebeld dat er plaats was. Heb er zo'n zin in!!!
Nog een half jaartje wachten ;-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan