Zeelenberg speedweek 2011

hoffer

MF veteraan
In memoriam
5 sep 2002
14.278
5
Hoogkarspel
Gaan er nog meer mensen van hier mee naar almeria?
Ik heb net alles geregeld en ben dit jaar van de partij *O*

Hebben mensen die al eens mee zijn geweest nog tips om je krat een beetje economisch vol te proppen?
Het is niet alleen de motor,maar ook je pak,helm e.d.,reserveonderdelen,banden wat er in moet.
Regenbanden kunnen thuisblijven volgens mij :)

Gereedschap hoeft niet mee neem ik aan,aangezien er een grote "werkplaats" aanwezig is.

Ik heb er zin in :Y
 
Er past best veel op een krat. setje wielen een tas en je pak gaat wel.
Succes. zie je daar

Gaan er nog meer mensen van hier mee naar almeria?
Ik heb net alles geregeld en ben dit jaar van de partij *O*

Hebben mensen die al eens mee zijn geweest nog tips om je krat een beetje economisch vol te proppen?
Het is niet alleen de motor,maar ook je pak,helm e.d.,reserveonderdelen,banden wat er in moet.
Regenbanden kunnen thuisblijven volgens mij :)

Gereedschap hoeft niet mee neem ik aan,aangezien er een grote "werkplaats" aanwezig is.

Ik heb er zin in :Y
 
Er past best veel op een krat. setje wielen een tas en je pak gaat wel.
Succes. zie je daar

We zullen zien wat er allemaal bij past. :)
De echt nodige dingen gaan er gewoon eerst op en wat er verder bij gaat zie ik wel weer.
:Y

Jij bent 1 van de instructeurs zag ik?

Volgende week de motor maar helemaal nalopen,slijtdelen meteen maar nieuw erop.
De fiets moet het wel 5 dagen vol gaan houden natuurlijk :Y
 
Dit jaar ben ik ook van de partij. Al een paar jaar er over nagedacht en dit jaar maar es geboekt.
Ben erg benieuwd hoe e.a. gaat, een kleine week rijden en hopelijk ook nog wat bijleren.
Laat het maar gauw November worden.

:W
 
nog 48 nachtjes

Dit jaar ben ik ook van de partij. Al een paar jaar er over nagedacht en dit jaar maar es geboekt.
Ben erg benieuwd hoe e.a. gaat, een kleine week rijden en hopelijk ook nog wat bijleren.
Laat het maar gauw November worden.

:W
 
Dit jaar ben ik ook van de partij. Al een paar jaar er over nagedacht en dit jaar maar es geboekt.
Ben erg benieuwd hoe e.a. gaat, een kleine week rijden en hopelijk ook nog wat bijleren.
Laat het maar gauw November worden.

:W

Ik rij nog niet zo lang op het circuit,dus ik heb er niet zo lang over nagedacht als jouw ;)


Je gaat daar een hoop leren, vriend ;)

Dat komt mooi uit,ik moet ook nog een hoop leren :P ;)
 
haha, koop iig 3 bier aan de bar, dan krijg je de 4e gratis :9

Als ik jou was zou ik wel gereedschap meenemen om je wielen te wisselen. Extra setje meenemen, zo mis je geen sessie ;)

En genoeg drinken :P vooral met Ling, die weet als enige waar het knopje zit voor de lichten van de bar :+
 
haha, koop iig 3 bier aan de bar, dan krijg je de 4e gratis :9

Als ik jou was zou ik wel gereedschap meenemen om je wielen te wisselen. Extra setje meenemen, zo mis je geen sessie ;)

En genoeg drinken :P vooral met Ling, die weet als enige waar het knopje zit voor de lichten van de bar :+

Extra wielen zal ik meenemen,alleen ff de regenbanden eraf draaien en de normale bandjes erom. :Y

En verder heb je iig goede tips,daar heeft een mens wat aan :Y :+
 
Hoe zit het trouwens met de geluidsnorm daar. Doen ze net zo moeilijk als hier op Assen en dergelijke of komt het niet zo nauw.

:W
 
heb ze wel eens zien rijden met gp dempertje. mag wel maar niet zo prettig voor je mede circuit rijders. Circuito almeria ligt echt midden in de woestijn.

Hoe zit het trouwens met de geluidsnorm daar. Doen ze net zo moeilijk als hier op Assen en dergelijke of komt het niet zo nauw.

:W
 
Een GP demper heb ik niet. Maar met mijn twin en aftermarket dempers zit ik altijd net wel of niet tegen de limiet aan die ze stellen. En mijn idee is altijd, beter gezeur voorkomen dan genezen.

:W
 
Een GP demper heb ik niet. Maar met mijn twin en aftermarket dempers zit ik altijd net wel of niet tegen de limiet aan die ze stellen. En mijn idee is altijd, beter gezeur voorkomen dan genezen.

:W

Het is iig wel lekker om te weten dat je daar geen gelul krijgt als je een db meer of minder maakt. :Y
Zolder heb ik ook problemen,0,1 tot 0,5 db teveel,dan rijd je toch niet lekker :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan