Zeepok kon wel omvallen

Groeten uit Luxemburg.
 

Bijlagen

  • IMG_20200725_171838_3.jpg
    IMG_20200725_171838_3.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 4
Hier in Luxemburg, waar iedereen een mondkapje op moet. En in elke openbare gelegenheid een mondkapje op heeft.

Het enige voordeel van een mondkapje is dat de drager zelf geconfronteerd wordt met de kwaliteit van zijn adem 😅
Half belgie zit trouwens hier. Dat verklaart de toename in besmettingen.
 
Helaas heeft het span de geest gegeven. Aan het geratel, de rook en de temperatuur van de cardanas te merken vermoed ik dat de achterste kruiskoppeling van de cardanas
IMG-20200726-WA0001.jpg
IMG-20200726-WA0005.jpg
gesneuveld is.
IMG-20200726-WA0002.jpg
 
Span is afgesleept, zoals te zien is. Aangezien de motorzaken op maandag gesloten zijn en wij op vrijdag vertrekken vermoed ik dat repatrieering naar huis de enige optie is.
En ff wat regelen om onszelf met kampeerzooi naar huis te transporteren.
 
Span is afgesleept, zoals te zien is. Aangezien de motorzaken op maandag gesloten zijn en wij op vrijdag vertrekken vermoed ik dat repatrieering naar huis de enige optie is.
En ff wat regelen om onszelf met kampeerzooi naar huis te transporteren.
Succes. Hopelijk heb je vervoer.
 
Span is afgesleept, zoals te zien is. Aangezien de motorzaken op maandag gesloten zijn en wij op vrijdag vertrekken vermoed ik dat repatrieering naar huis de enige optie is.
En ff wat regelen om onszelf met kampeerzooi naar huis te transporteren.

Waar zit je ergens? Als je niks kan regelen kom ik je wel ophalen, kan evt. met aanhanger voor jouw spullen.
M'n auto is wel niet zo groot, maar 't moet kunnen.

Stad Luxemburg zou vgls. de ANWB 325 km. zijn voor mij. Met kar aan de welvaartsknobbel zo'n 4 uurtjes rijden
 
Laatst bewerkt:
Waar zit je ergens? Als je niks kan regelen kom ik je wel ophalen, kan evt. met aanhanger voor jouw spullen.
M'n auto is wel niet zo groot, maar 't moet kunnen.

Stad Luxemburg zou vgls. de ANWB 325 km. zijn voor mij. Met kar aan de welvaartsknobbel zo'n 4 uurtjes rijden
Geweldig aanbod Bosso. Dank je wel.

We hebben het iets anders opgelost. Met openbaar vervoer vanuit Heiderscheid naar huis. Dus een dagje vooral treinen door Luxemburg, Belgie en Nederland. Is weer eens wat anders, en toch leuk.
Thuis de auto ophalen. En dan terug naar Luxemburg en ontzettend vakantie vieren.
 
Ik had al 60 liter aan Jerrycans klaarstaan gup.
En dan heb ik het nog niet over de 5 sloffen Zware van Nelle die ik in gedachten had. ;(



Prettige vakantie goos. :t
 
Ach, ze hebben mijn naam behouden. Leuk! :t
Ooit dit restaurant begonnen in de stad Luxemburg, maar na een poosje er op uitgekeken.
Van de opbrengst ben ik een brouwerij in Polen begonnen. :Y
















Kudt, mijn neus begint weer te groeien.
 
IMG_20200812_180601_1.jpg

Het span is vandaag netjes thuis afgeleverd. Aangezien bij een repatriering vanuit het buitenland een vervoermiddel niet op een huisadres afgeleverd wordt (Volgens de ANWB) maar altijd bij een garage, is het span bij de lokale autogarage Van Broekhoven aan de (bijna) overkant afgeleverd. De transporteur staat bijna voor mijn huis.
De laatste 100 meter naar mijn garage heb ik gewoon gereden.


Aangezien ik geen helm op had kon ik de onheispellende geluiden uit de achterbrug nu goed horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan