Morgenavond zullen we het wetenCoating/verf eraf dan weet je het zeker of het een scheur is of een aftekening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Morgenavond zullen we het wetenCoating/verf eraf dan weet je het zeker of het een scheur is of een aftekening
dikwijls worden poten afgedraaid op de diameter van de kroonplaten. dan kan dit ook een oorzaak zijn.Ik zal wel een ander soort buig aparaat voor ogen hebben maar een buigmal zit toch aan de binnen bocht en de buitenbocht ( waar dat lijntje in te zien is) zit of niets of een glijblok daar kan naar mijn idee geen lijntje afgetekend staan .
Coating/verf eraf dan weet je het zeker of het een scheur is of een aftekening
Super dat er nu zekerheid is!We hebben de boel gecontroleerd.
Perslucht erop en afsoppen bracht geen barstjes aan het licht.
Vervolgens bij beide poten een klein stukje vlak gevijld en geschuurd.
Als er een barst zou zitten dan zou die op het gladde materiaal tevoorschijn komen.
Maar ook hier niks te zien.
Het was ook wel frappant dat de naad bij beide poten op dezelfde hoogte zit en ongeveer de halve omtrek beslaat.
Een zijde aan de voorkant, de andere zijde meer aan de achterkant.
Ik vermoed dat de buizen over de volle lengte zijn afgedraaid maar niet in één opspanning.
Een keer omgedraaid omdat de draaibank niet lang genoeg was.
En de naad is de overgang.
Hoe dan ook, er is geen reden om te twijfelen aan de sterkte van de vork.
Nieuwe balhoofdlagers erin en rijden maar.
Ik ben volledig gerustgesteld. Dank voor de hulp.We hebben de boel gecontroleerd.
Perslucht erop en afsoppen bracht geen barstjes aan het licht.
Vervolgens bij beide poten een klein stukje vlak gevijld en geschuurd.
Als er een barst zou zitten dan zou die op het gladde materiaal tevoorschijn komen.
Maar ook hier niks te zien.
Het was ook wel frappant dat de naad bij beide poten op dezelfde hoogte zit en ongeveer de halve omtrek beslaat.
Een zijde aan de voorkant, de andere zijde meer aan de achterkant.
Ik vermoed dat de buizen over de volle lengte zijn afgedraaid maar niet in één opspanning.
Een keer omgedraaid omdat de draaibank niet lang genoeg was.
En de naad is de overgang.
Hoe dan ook, er is geen reden om te twijfelen aan de sterkte van de vork.
Nieuwe balhoofdlagers erin en rijden maar.
Daar kan ik nu niets bij voorstellen dat helemaal terug draaien van de diameter van de pijpHet was ook wel frappant dat de naad bij beide poten op dezelfde hoogte zit en ongeveer de halve omtrek beslaat.
Een zijde aan de voorkant, de andere zijde meer aan de achterkant.
Ik vermoed dat de buizen over de volle lengte zijn afgedraaid maar niet in één opspanning.