Zeer Bijzondere Kawasaki Z1000 in Mat Carbon!

johngroe

Rookie
2 okt 2009
2
0
strijen
Te koop Aangeboden:

Zeer Bijzondere Kawasaki Z1000 gewrapped in mat Carbon folie.
Bouwjaar 2004 , KM-stand 10.400

DSCN3670.jpg


Dubbele uitlaten ingekort tot een mooi maatje
Voor en Achter net nieuwe banden Bridgestone BT016
Led achterlamp met ingebouwde knipperlichten

DSCN3673.jpg


DSCN3667.jpg


DSCN3671.jpg


Speciaal gemaakte Carbon tankpad bovenop en sidepads op de tank.

Echte blikvanger!

Vaste prijs €7.500,-

Voor info kan je altijd even bellen.
John
06-14669948
 
welkom op MF, verkoper.

LOL @ vraagprijs.

voor dat geld koop ik een 'complete Z1000' dus met aftermarket uitlaten, extras als rizoma spul etc + alle kappen in ECHT carbon.


Eerst had je hem voor 8500 op marktplaats, nu staat ie daar voor 7500.
Wat is de motor-forum prijs? Hoezo is er zo weinig mee gereden? Waarom wordt ie verkocht? Hoe zit het met onderhoud? Aantoonbaar? etc.
 
Ik word een beetje moe van al die lui die zich registreren enkel en alleen om hun motor hier te spammen :/ .
 
Laatst bewerkt:
De motor-forumprijs is €7.500,- ,
De reden waarom ik verkoop en zo gezakt ben is dat er een nieuwe auto besteld is en in januari geleverd wordt. (4 auto's en een motor is iets te veel van het goede )
Km stand van de motor zijn zomerse km's, en aantoonbaar onderhoud kun je zo wel zien!

voor dat geld koop ik een 'complete Z1000' dus met aftermarket uitlaten, extras als rizoma spul etc + alle kappen in ECHT carbon.

dan heb je alleen de kappen in carbon, niet de gehele motor zelf ;)
 
Ik word een beetje moe van al die lui die zich registreren enkel en alleen om hun motor hier te spammen :/ .


Misschien een idee om je pas rechten tot plaatsing in verkooptopic te geven als je x berichten hebt geplaatst...? Of x maanden lid?

Schiet het eens in bij een modje. ;-)

Vind de motor wel ok maar de prijs "beetje" aan de hoge kant.
Toch succes met de verkoop
 
De motor-forumprijs is €7.500,- ,
De reden waarom ik verkoop en zo gezakt ben is dat er een nieuwe auto besteld is en in januari geleverd wordt. (4 auto's en een motor is iets te veel van het goede )
Km stand van de motor zijn zomerse km's, en aantoonbaar onderhoud kun je zo wel zien!dan heb je alleen de kappen in carbon, niet de gehele motor zelf ;)
Carbon motorblok, frame, voorpoten en achterbrug? KICKEN!!! :}

Ok, ff serieus, wat bedoel je met de gehele motor zelf?

Meestal wordt ik een beetje droevig van "carbon-look", maar op de foto's ziet dit er een heel stuk netter uit!

Ik kan op de fototjes niet zien wanneer hij zijn beurtjes gehad heeft, en wat er toen gedaan is. Dat wordt er bedoeld met aantoonbaar onderhoud.
 
Geeft wel een leuk effect dat carbon. Alleen is de prijsvraag aan de hoge kant.

Succes met de verkoop!
 
ziet er apart uit, verder nette bike
succes met sale

grtz
 
Staat bij Hans van Wijk in Zoetermeer een 2008 met abs voor €6950.
Ben jij een beetje duur hoor,zeker in dit jaargetijde.
Veel geluk met de verkoop.
 
deze motor is gewoon droevig met z'n carbon-LOOK.
kijk die vraagprijs, is echt een van de duurste oude type Z1000s die ik heb gezien.. en dit ding heeft geeneens extra's :S helemaal niks, nada, nul. standaard spiegels, knippers, uitlaten, handvaten etc.

enige wat ding ding heeft zijn afgezaagde uitlaten + tankpad.. en dan 7500 vragen = LOLBROEK.

als ik hem ooit zie spuug ik erop.
 
deze motor is gewoon droevig met z'n carbon-LOOK.
kijk die vraagprijs, is echt een van de duurste oude type Z1000s die ik heb gezien.. en dit ding heeft geeneens extra's :S helemaal niks, nada, nul. standaard spiegels, knippers, uitlaten, handvaten etc.

enige wat ding ding heeft zijn afgezaagde uitlaten + tankpad.. en dan 7500 vragen = LOLBROEK.

als ik hem ooit zie spuug ik erop.
_O- _O- _O- _O-
 
deze motor is gewoon droevig met z'n carbon-LOOK.
kijk die vraagprijs, is echt een van de duurste oude type Z1000s die ik heb gezien.. en dit ding heeft geeneens extra's :S helemaal niks, nada, nul. standaard spiegels, knippers, uitlaten, handvaten etc.

enige wat ding ding heeft zijn afgezaagde uitlaten + tankpad.. en dan 7500 vragen = LOLBROEK.

als ik hem ooit zie spuug ik erop.
goed azijnpisser, zo kan hij wel weer

@others: registreren om te verkopen zien wij niet als een probleem. Waarom jullie wel? Is er iets bijzonders aan de motor van iemand met 1000+ posts?
Reacties graag via mail of pm, niet in dit verkooptopic.
 
Misschien een idee om je pas rechten tot plaatsing in verkooptopic te geven als je x berichten hebt geplaatst...? Of x maanden lid?

Schiet het eens in bij een modje. ;-)

Vind de motor wel ok maar de prijs "beetje" aan de hoge kant.
Toch succes met de verkoop
Strak plan, dan ben je ook die handelaartjes en alle klonen daar van kwijt :)

goed azijnpisser, zo kan hij wel weer

@others: registreren om te verkopen zien wij niet als een probleem. Waarom jullie wel? Is er iets bijzonders aan de motor van iemand met 1000+ posts?
Reacties graag via mail of pm, niet in dit verkooptopic.
Excuses... Uwe reactie te laat opgemerkt



@TS evengoed succes met de verkoop :9
 
Laatst bewerkt:
deze motor is gewoon droevig met z'n carbon-LOOK.
kijk die vraagprijs, is echt een van de duurste oude type Z1000s die ik heb gezien.. en dit ding heeft geeneens extra's :S helemaal niks, nada, nul. standaard spiegels, knippers, uitlaten, handvaten etc.

enige wat ding ding heeft zijn afgezaagde uitlaten + tankpad.. en dan 7500 vragen = LOLBROEK.

als ik hem ooit zie spuug ik erop.



_O- _O- _O- _O-


nu ff serieus. hoezo zo'n hoge vraagprijs ? als iemand voor die prijs de motor koopt heeft ie dus inprincipe het wrappen en de banden zelf moeten betalen plus dat je ook nog es de hoofdprijs wil hebben.
7500 euro zou mischien niet eens gek zijn als je veel extra's had bijv. remschakelset, volledig akra eronder, wat rizoma spul.

~
De motor-forumprijs is €7.500,- ,
De reden waarom ik verkoop en zo gezakt ben is dat er een nieuwe auto besteld is en in januari geleverd wordt. (4 auto's en een motor is iets te veel van het goede )
Km stand van de motor zijn zomerse km's, en aantoonbaar onderhoud kun je zo wel zien!
quote]


mischien was et beter geweest een goedkopere auto te kopen of een auto te verkopen. ;)
 
waarom maakt iedereen zijn eigen toch zo druk als er iemand zijn motor te koop zet die net geregistreerd is?
op dit forum tref je motorrijders en niet van die handelaren zoals op mp.

de vraagprijs is persoonlijk en een ieder is vrij om te vragen wat hij/zij wil.
en dat de prijs dan niet in verhouding staat met de werkelijkheid... zijn probleem.

maar toch een gratis kickje ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan