Zeer dringen jullie advies nodig

Ik denk wel dat ze dat samenbouwen van je fiets goed gaan doen, ze weten immers maar altegoed dat er anders weer gedonder gaat van komen, maar zou hem wel ook ééns in een andere garage binnen brengen ter controle.
Je weet maar nooit!
 
Ik denk wel dat ze dat samenbouwen van je fiets goed gaan doen, ze weten immers maar altegoed dat er anders weer gedonder gaat van komen, maar zou hem wel ook ééns in een andere garage binnen brengen ter controle.
Je weet maar nooit!


Ik ga inderdaad ff voor een keuring... juist om zeker te zijn dat het nu wel in orde is.
 
Ik denk dat ik toch liever de motor had laten exporteren/importeren om het kenteken in orde te krijgen. Misschien wel wat omslachtig maar dan heb je in ieder geval je eigen motor terug.

Je hebt er nu voor gekozen om eens een flinke versleutelaktie te laten uitvoeren door mensen wiens oog voor detail niet eens tot aan het bandenprofiel reikt. Kan me niet voorstellen hoe zoiets straks tot minder problemen gaat lijden dan simpelweg wat bureaucratische handelingen uitvoeren.

Maarreh.. Deze vraag schoot me wel meteen te binnen na het lezen van jouw verhaal:

Wat is er dommer
1. als motorzaak een leenfiets met gladde band afleveren?
2. als motorrijder op een (maaktnietuitwatvoor)fiets met gladde band gaan rijden?
 
Nou mensen.....
Gisteren heb ik dan eindelijk de andere/nieuwe CB500 opgehaald.
Eerst de boel goed gecontroleerd of de zaken die overgezet moesten worden overgezet waren.... Het zag er goed uit....
Mijn ruitje hadden ze er alleen superscheef opgezet dus ik wilde dat nog ff goed hebben....

Oke.... klaar en ik kon weer vrolijk sturen...
Rijden we weg, hoor ik mijn vriend achter mij ineens roepen.... Ga maar terug.
Ik stop, vraag verbaasd wat er is.....
Bleek als ik richting aangaf naar links, recht ook ging knipperen.
Hmmm grrrrr. Ik had er namelijk nieuwe knippers op laten zetten.
Dus hup weer terug.... niet te geloven.
Weer de werkplaats in.... na half uurtje was het gefikst... en kon ik weer gaan.

Wat wel vreemd was..... toen we de showroom inliepen stond mijn getripte CB500 al te koop.... terwijl hij nog steeds op mijn naam stond.
Ik heb er maar niets meer over gezegd... de zaak afgehandeld en weer lekker rijden..... per slot van rekening was het een uitgelezen mooi weertje om lekker te rijden.


Groetjes
Bianca
 
........................

Wat wel vreemd was..... toen we de showroom inliepen stond mijn getripte CB500 al te koop.... terwijl hij nog steeds op mijn naam stond.
Ik heb er maar niets meer over gezegd... de zaak afgehandeld en weer lekker rijden..... per slot van rekening was het een uitgelezen mooi weertje om lekker te rijden.


Groetjes
Bianca

Wel een zeer bijzonder geval van 'Murphy'. Maar niet om het een of ander, d'r is al het een en ander fout gegaan, maar heb je voor je oude gestripte motor dan geen vrijwaringsbewijs gekregen? Anders staat ie inderdaad nog op jouw naam met alle gevolgen van dien!

Ik zou het nog effe checken! "Better safe than sorry" (oeps totaal vekeerde woordspeling)

In elke geval veel plezier met je nieuwe aanwinst.
 
Wel een zeer bijzonder geval van 'Murphy'. Maar niet om het een of ander, d'r is al het een en ander fout gegaan, maar heb je voor je oude gestripte motor dan geen vrijwaringsbewijs gekregen? Anders staat ie inderdaad nog op jouw naam met alle gevolgen van dien!

Ik zou het nog effe checken! "Better safe than sorry" (oeps totaal vekeerde woordspeling)

In elke geval veel plezier met je nieuwe aanwinst.



Het gekke van het hele verhaal was dat ze mij nergens voor hadden laten tekenen... wij hadden wel de krabbel van de verkoper..... over het strippen van de andere en alle onderdelen overzetten naar de andere CB.

Gisteren is de getripte dus ook ge-vrijwaard.

En tuurlijk laten we hem nog ff checken.... wat dat aangaat... het vertrouwen is nul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan